Chapter 21

199 27 11
                                    


» Všetci predsa chceme, aby sa mu polepšilo, že áno?" «     


V nasledujúcich dňoch sa všetko začalo krútiť v závratnom tempe. Jingle Ball Tour sa začalo a chalani boli úplne vyťažení, skoro každú noc hrali pred publikom, absolvovali niekoľko rozhovorov a photoshootov za deň a chcela by som povedať, že to všetko zvládali, ale to by som klamala.


Začalo sa to len nevinnými tmavými kruhmi pod očami a zívaním, neskôr, asi po treťom koncerte, ktorý sa konal v Los Angeles, začali oveľa viac spávať, prakticky spávali všade, kde sa dalo. Bolo mi ich ľúto. 


Nikto nevidel, ako im bolo naozaj. Ľudia vždy videli len krásne vyretušované tváre na obálkach časopisov, ale skutočnosť bola taká, že boli absolútne vyčerpaní a nemali sily na nič. Už som chápala, prečo im fanúšikovia na Twitter a Instagram písali, že potrebovali dovolenku a zaslúžený oddych.


S Calumom sme sa držali nášho sľubu a každý deň sme robili niečo, čo ho robilo šťastným. Počas turné to bolo ťažšie, lebo voľný čas mal veľmi obmedzený, ale nejakým zázrakom sa mu vždy podarilo vopchať náš spoločný čas medzi nejaké interview-á. 


Keď sme boli v Oaklande, boli sme spolu v Podmorskom svete, keď sme boli v Saint Paule, boli sme asi v šiestich kaviarňach a v každej sme si dali horúcu čokoládu, až sme si mysleli, že dostaneme nejaký šok z priveľa cukru v našich organizmoch, ale bolo to zábavné, lebo sme boli až do konca dňa nabití energiou a nevedeli sme sa prestať smiať. 


V takých momentoch som videla tie krásne iskričky v Calumových očiach a vedela som, že bol úprimne šťastný, čo bolo to najpodstatnejšie. Po viacerých koncertoch už bol taký unavený, že mi povedal, že by ho urobilo šťastným aj to, keby si mohol iba na chvíľu pospať a ja som súhlasila. Usmial sa na mňa a zaspal rýchlejšie, ako som sa nazdala, onedlho mu už hlava klesla na moje plece a Michael sa mi smial, že mi Calum oslintá tričko.


Nezáležalo na tom, kde sme boli, vždy sme sa vedeli nejak zabaviť a mne sa páčila jeho hravá a šťastná stránka.


Chcela som pri ňom byť iba šťastná, lebo som vedela, že v jeho živote bolo v poslednom čase až príliš negatívnych vecí, ale nedalo sa to vždy. Častokrát som sa stretávala s ich fanúšikmi, ktorí neboli vždy najpriateľskejší a ich slová často boleli. Potláčala som smútok, ktorý vnášali do môjho života a sústredila som sa na to, aby som bola v dobrej nálade, ale keď som sama ležala v posteliach v luxusných hoteloch, pristihla som sa pri tom, ako som zatláčala slzy, ktoré ma štípali v očiach a ich slová mi nedali spať.


Na Twitteri pribúdalo viac a viac profilov, ktorých jediným cieľom bolo nasmerovať na mňa čo najviac nenávisti a vytiahnuť na mňa veci, ktoré ani len neboli pravdivé. Ale počas týchto posledných dní som sa stretla i s viacerými dievčatami, ktoré mi povedali, že som im bola sympatická a urobili so mnou fotky. Na sociálnych sieťach sa špekulovalo, či sme s Calumom chodili a ja som sa častokrát zabávala na tom, s akou novou teóriou prišli. Všetko to bolo také divné a nereálne.


Slová fanúšikov často boleli a chalani to na mne videli, ale vždy sa mi snažili pomôcť najlepšie, ako vedeli. Ale i tak ma každý deň ráno, čakal nový deň a ja som vedela, že pozitívne nasadenie bolo všetko, na čom záležalo a tak som na sebe nedávala znať, že ma niečo trápilo. Nechcela som tým zaťažovať iných.

the great interview // calum hoodOnde histórias criam vida. Descubra agora