Sziasztok!
Biztos vannak itt páran rajtam kívül, akik szeretik az Avatár - Aang legendája című sorozatot. Én gyerekkorom óta imádom ezt a remek történetet, sőt, meg kell, hogy mondjam, felnőtt fejjel még jobb is volt újranézni, mint kiskamaszként, hiszen egy csomó olyan üzenetet fedeztem fel benne, amit azelőtt nem. Ha eddig nem volt szerencsétek belekukkantani, csak ajánlani tudom. :) Szerintem valamennyi korosztály számára érdekes lehet, annak dacára, hogy egy rajzfilm.
A lényegre térve, bármennyire is imádom ezt a sorozatot, nem igazán úgy alakult a vége, ahogy én szerettem volna... ez van! Csak mostanában jöttem rá, hogy Zutara-fan vagyok, ami az egyik legveszélyesebb "állatfaj" Aang történetének rajongói közül. :D Ahogy a Wattpadon is körbenéztem, örömmel láttam, hogy nem én vagyok itt az egyetlen, aki összehozná a bátor és kedves vízidomár lányt, Katarát a tűz népének csupán látszólag gonosz, számkivetett hercegével, Zukóval. A következő fanfiction-ben kiélem minden "perverzióm", és keresztülhúzom a sorozat számításait. 3:) Ebben a történetben elsősorban nem Aang lesz fókuszpontban - pedig őt is imádom! - hanem két ugyancsak fontos karakter, akikből szép pár lett volna. :'( Kissé fejre fog állni az eredeti cselekmény, de hát, miért írnám le ugyanazt, amit már egyszer kitalált egy rakás zseni? Fogalmazzunk úgy, hogy sok új, általam kitalált szállal bővítem ki, hogy be tudjam mutatni a tűz népének kultúráját, szokásait és az udvari életet. A szellemek tiszteletén alapuló hitvilágot is megpiszkáltam kissé, erről majd a következő bejegyzésben olvashattok.
Ezt a történetet egyébként blogon is írom, de nem mondhatnám, hogy eddig sok visszajelzést kaptam róla. :( Szívesen vennék tőletek némi kritikát, legyen bármilyen nemű, így tudom, ha valamit elrontok.
Remélem, tetszeni fog a sztori. Jó olvasást! :*
u.i.: Aki a másik történetem is olvassa, annak üzenem, hogy természetesen azt se hagytam félbe. ;)
YOU ARE READING
Tűz és víz vagyunk
Fanfiction15 éves kortól ajánlom! Egy háború sújtotta világban, ahol már senki sem tudja, mi a béke, mindenki az Avatártól várja, hogy egyensúlyt teremtsen. De nem ő az egyetlen, aki segíthet véget vetni a szenvedésnek: Katarát akarata ellenére hurcolják a Tű...