Už jen dva dny a jsou vánoce. Kluci měli přijet předevčírem ,ale říkaly že si musí ještě něco zařídit. Ale včera jim zrušili let, no všechny lety. Díky sněhové bouři se na neurčito zrušily všechny lety z Evropy do Ameriky.
Dneska mi Luke volala že dnešní lety jsou taky zrušené a neví jestli do vánoc budou moc odletět.Byla jsem z toho smutná a i holky. Přeci jen budou vánoce a já ho tu nebudu mít.
Dárky už mám koupené. Holkám jsem nakoupila různé oblečení a takové serepetičky. Harrymu jsem zařídila že ho jeden hodně známí kadeřník může ostříkat. Pořád si stěžuje že už chce ty vlasy ostříhat ale nemůže sehnat kadeřníka. Niallovi tedy Alex na vánoce přiveze Jerryho, kluci se ho nenápadně ptaly jaké by dal psovi jméno a on prostě řekl Jerry tak bude mít Jerryho. Louisovi dres podepsaný jeho oblíbeným hráčem fotbalu. Liamovi malý stroj na zmrzlinu . Calovi jsem ze srandy koupila velkou krabici v které je asi 30 krabiček kondomů Durex . Ashtonovi paličky na bicí na kterých je vyryté jeho celé jméno a příjmení. Mikeymu modrou barvu na vlasy a obří klobouk ve tvaru hamburgru. A nakonec Lukovi kytaru s podpisem všech členů Nirvany .
........................
"Zuzi jdeme péct to cukroví?!" zakřičela jsem směrem do obýváku.
"Jo. Já chci dělat vanilkové rohlíčky"
"Ty jseš potvora . Tak budeš potom i slepovat linecké. Já nazdobím zatím perníčky a potom budu dělat pusinky"
..........................
"Asi už máme všechno ne . Na to že už je večer a začaly jsme odpoledne" zasmály jsme se.
Máme Rohlíčky, perníčky, pusinky, kokosky, rafaelo, včelí úly, rumové kuličky, rozinkové cukroví. Prostě asi přes patnáct druhů. Moc se mi to tu nechce všechno jmenovat.
"Stihly jsme toho hodně" vydechla jsem.
"Teď to tu jen uklidit. Koukni jak se mi lepí ruce" začala se ke mě přibližovat.
Chtěla jsem zapištět, ale někdo mě přerušil.
"Prošvihly jsme pečení, ale krásně to tu voní" obě jsme se otočili ke dveřím kuchyně. Stál tak Luke a Cal.
Obě jsme se k nim rozběhly a objaly je.
"Říkal jsi že lety jsou zrušené" pořád jsem ho objímala.
"Jo ale soukromé letadlo letět muselo. Chceme být na vánoce s vámi" políbil mě.
"Promiň asi jsem tě trochu zašpinila" zasmála jsem se.
"A á se od tebe asi neodlepím" zapištěla Zuzka.
"Jo a pěkně jsme ozdobily dům" pochválil nás Calum.
"Díky. Snad se líbí výzdoba i klukům. Neřekli jste nic Niallovi že ne ? " podívala jsem se na ně.
"Neboj nikdo mu nic neřekl.Jdu se převléct a o koupat.Ten let byl dlouhý" vzali si kufry a šli nahoru.
"A my jdeme uklízet" zasmály jsme se spolu a plácli si.
..................................
"Konečně" sedla jsem si na židli.
"Aspoň už nelepím. Místo lepidla začnu asi požívat med" zašklebila se na láhev medu.
"Jdu nah..... fajn nejdu nahoru. Proč mě vždycky někdo přeruší" šly jsme ke dveřím.
"Ahhhhhhhooooooojjjj!!" zakřičely a objaly nás.
"Přišly jsme jen poděkovat za výzdobu " usmály se vděčně.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...