Capitolul 68

147 10 0
                                    

Am vorbit ,am povestit despre vietile noastre , dar nu chiar totul iar intr-un final am ajuns pe un camp plin cu flori si iarba , care era tunsa si totul era asa frumos . Chiar un loc special si oficial asta este locul meu preferat din San Francisco. Ambrogio coboara din masina si alearga pentru a-mi deschide usa .

-Eeiii...bine , asta este locul meu de relaxare . Nu este cine stie ce , dar ma calmeaza . imi spune el zambitor

-Replici pe care le folosesti cu toate fetele. Pe toate le-ai adus aici si ai zis sa ma aduci si pe mine ...hmmm...pentru ca nu sunt diferita de restul , dar de fapt replica ta este ESTI DIFERITA DE RESTUL .Wow ...cate stiu despre tine . Observi ? ii spun eu destul de dezintresata

-Hmmmm...mda..observ. Nu iti spun nimic de trecutul meu si in plus trecutul nu conteaza . Nu ai invatat lucrul asta? Trecutul nu te m-ai intreseaza. Uita ! imi raspunde el continuând sa mearga

-Nesuferitule ! Stiu schemele voastre si nu m-ai cad in plasa ta , asa ca du-ma inapoi la club! tip la el si ma opresc din mers

Ambrogio nici macar nu ma baga in seama , continua sa mearga si nici nu se intoarce ca sa se uite la mine . Oficial , asta este cea mai tampita intalnire a mea . Daca raman aici nu este bine , daca ma duc dupa el nu este bine , iar daca ma duc la masina o sa ma plictisesc ....pentru ca nici nu am cheile . Cea mai proasta seara din viata mea . Se poate ceva mai rau ?

Il las pe idiot sa mearga in continuare ,iar eu ma asez in pozitie turceasca pe pamantul ,destul de rece . Ce as putea sa fac acum ? O sa-l astept ca sa se intoarca si dupa o sa plecam , dar eu dupa el nu ma mai duc . Aici intepenesc , chit ca se intoarce si maine dimineata . Ce naiba ? Cum ,din toate fetele din clubul ala ,fix pe mine m-a luat ?

Macar , cat am stat cu el nu m-am gandit la Dylan,dar acum ca sunt singura numai Dylan imi este in minte . Nu am mai purtat bratara de la individul ăla , de când ne-am despartit , nu am mai vrut-o ,iar lanticul inseamna mai multe , nu doar faptul ca mi l-a daruit el . Acum nu trebuie sa arunc intr-o cutie toate lucrurile care ma leaga de acea persoana . Nu pot sa neg ca nu ma roade sa vad ce face acum ,dar imi este mult mai bine sa nu stiu . Oricum sunt sigura ca este cu vreo panarama si isi face de cap cu ea .

Un mesaj nu mi-a dat , absolut nimic , nici macar nu-l mai intreseaza de mine ....pe mine de ce sa ma intreseze de el ? Am pus prea multe sentimente in relatia aia si s-a dus asa usor , de parca nici nu a existat . Vreau doar sa ma iubeasca cineva si sa nu fie ranit acel cineva , chiar nu cer mult , doar vreau un gram de iubire . Am iubirea familiei , dar nu mai am iubirea unei persoane straine , care sa ma faca sa ma simt frumoasa , sa ma faca sa zâmbesc , sa ma invete cum sa iubesc , nu m-ai am lucrurile astea ....nici macar nu stiu daca le-am avut . Poate nu le-am avut ,dar macar am avut senzatia ca le-am avut .Cred ca pana la urma m-am amagit singura , pur si simplu m-am mintit si-a mi-a placut sa fac asta , prin minciunile mele m-am simtit fericita , vie si total aparata .

-Emma ,daca o sa mai stai mult acolo o sa apara cainii si o sa te manance . il aud pe Ambrogio ,cum tipa la mine ,dar fara ca macar sa se uita daca mai sunt sau cum sunt

-O sa te manance mai intai pe tine si daca mai este loc si pentru mine o sa incerce ,dar o sa fie prea tarziu pentru ca eu o sa fug. tip si eu fiecare cuvant,dar deja incep sa simt cum raman fara voce

-N-ai decat ! tipa si incepe sa alerge

Ce as putea sa mai fac acum ? Trebuie sa raman aici si sa il astept sa se intoarca . Foarte bine si daca nu are de gand sa vina dupa mine , ma voi intoarce singura la club . Sincera sa fiu nu prea stiu drumul dar o sa-l bâjbâi eu. Ma ridic de pe pamant , imi sterg pantalonii si ma indrept catre directia unde este lasata masina . Am facut vreo 5 minute pana la masina si dupa am luat-o pe sosea . Nu ma grabesc pentru ca nu prea imi amintesc drumul ,dar o sa ma descurc eu cumva . De ce nu pot sa am si eu o viata normala ? Este atat de greu sa iesim la o cina la un restaurant si sa nu ma lase singura ? NORMAL ...ca lucrurile astea sunt grele . Eu , Emma Evans , trebuie sa am parte numai de aventuri de genul . Bine ca nu ma urca unul intr-o masina si sa ne arunce dupa un pod . Mai bine nu ma m-ai gândesc la asa ceva ..ca pana la urma nu stiu cum asta o sa se adevereasca .

Iubirea Cursei // Wattys2018//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum