021

49 5 0
                                    

Nog half slapend loop ik naar beneden. "Goodmorning Sen" mompel ik. "Goodmornimg Princess" hoor ik een wel heeel bekende Ierse stem zeggen. Ik wrijf in mijn ogen en zie Niall op de bank zitten. Sloffend loop ik naar hem toe en ga op zijn schoot zitten. Ik druk mijn mijn gezicht in zijn nek en druk daar een klein kusje. "Goodmorning Ni" mompel ik tegen zijn schouder aan. "Waar is Senna?" Vraag ik een klein beetje bezorgt als ik haar niet in de woonkamer zie. "Die moest weg toen ik aan kwam, idk waar naar toe" zegt hij en drukt een kus op mijn neus. Ik glimlach naar hem en sta op. "Babe wat ga je doen?" Fluisterd hij. "Koffie zetten, wil je ook?" Vraag ik. Hij knikt en ik slof naar de keuken. Ik zet snel twee koppen koffie en loop daar mee terug naar de woonkamer. Ik zet ze neer en rijk er eentje aan Niall aan. Hij knikt dankbaar en neemt een slok. Hij zet hem weer op tafel en klopt op zijn schoot als tegen dat ik er moet gaan zitten. Ik ga op zijn schoot zitten en hij schuift een plukje haar achter mijn oor. Ik glimlach naar hem en druk een kusje op zijn wang. "Babe we gaan iets leuks doen" vertel hij vrolijk. "Maar ik moet nog douche!" Zeg ik gestresst. "Schiet op dan!" Lacht Niall. "Jaa rustig, loop je mee naar boven of ga je mee douche?" Vraag ik voorzichtig. "Wil je dat babe?" "Uhu" mompel ik en trek hem van zijn luie kont af. Hij grinnik even en vlecht onze vingers samen. Samen lopen we naar mijn kamer. Ik pak uit mijn kast twee handdoeken en een setje kleding voor me zelf eruit en neem het mee naar de badkamer. Ik doe de deksel van de wc dicht en leg de handdoeken erop. Mijn setje kleren leg ik op de wastafel en zet de douche vast aan. Niall en ik kleden ons uit en gaan eronder staan. Ik met mijn rug tegen Niall zijn buik aan. Hij maakt kleine rondjes over mijn boven armen wat heel erg rustgevend is. Ik pak zijn handen en leg ze mijn buik heen. Mijn zijn vingers gaat hij over mijn litteken. Hij kieteld maar is wel een fijn gevoel. Hij drukt een kusje op mijn schouder en glimlacht er tegen aan. Ik pak mijn zeep en doe een klein beetje op mijn hand. "Mag ik ook babe" "het is vrouwe douchegel he" lach ik. "Boeiend dan ruik ik naar mijn princess" ik lach en doe een beetje op zijn hand.

Na een tijdje zijn we klaar en drogen we ons af. Ik loop naar mijn kamer met mijn kleren en kleed me daar om. Niall kleed zich om in de badkamer. Niet veel later komt hij maar binnen geeft me een knuffel. "Nog even mijn make-up doen" vertel ik hem en loop naar mijn make-up tafel. Maar veel verder dan een stap kom ik niet want Niall houd me vast. "Heb je niet nodig Princess" mompelt hij en drukt een kus op mijn neus. "Als jij met een lijk op stap wil dan doe ik niks op" lach ik en draai me los uit zijn greep. Snel doe ik een klein beetje mascara op en loop weer naar Niall. Snel spuit ik nog wat parfum op en pak mijn zilverglitter adidas superstars en trek ze aan. "Leuke schoenen babe" lacht Niall. Ik geef hem een doddelijke blik en sta op van mijn stoel. "Nee babe ik meen het. Echt van die schoenen voor jou" ik glimlach tevreden en ren de trap af. "Wie als eerste beneden is" gil ik als ik al 2 treden af heb gelopen. "Dat is niet eerlijl Princess jij hebt een voorsprong" gilt hij terug en komt me achterna gelopen. Hij tilt me op en ik probeer tegen te stribbelen maar heel veel zin heeft dat niet. Uiteindelijk staan we beneden en Niall heeft me nog steeds vast. Ik pak mijn sleutels van het gangkastje en mijn handtas die er naast staat. Niall staat al buiten, waarschijnlijk omdat ik te langzaam ben. Ik pak nog snel mijn jas en sluit de deur en draai hem op slot. "Heb jij haast HandSome?" Vraag ik lachend als ik stap. "Nee jij bent te langzaam Babe" grinnikt hij en start de auto. Ik doe mijn gordel om en kijk hem nep boos aan. "Maar je bent wel prachtig Princess dus ik wacht graag op je!" Zegt hij weer serieus. Met volle vaart rijd hij weg. "Wat gaan we doen?" "Naar het park" zegt hij en kijkt me aan. Ik glimlach naar hem en hij richt zich weer op de weg.

Als we bij het park aan komen parkeert Niall de auto en stappen we uit. Niall loopt naar mij toe en pakt mijn hand vast. Ik vlecht onze vingers samen en we lopen naar het dichtsbijzijnde bankje. Het bank staat tegen over een klein meertje. Niall gaat zitten en loop naar het meertje toe. In het meertje zich ik mijn eigen spiegel beeld wat er grappig uit ziet. Ik kijk even snel naar links om dat ik daar gelach vandaan hoor komen. Ik glimlach maar het verliefde stelletje, maar als ik beter kijk zie ik wel heel bekende mensen daar staan. Ik draai me om maar Niall en wenk hem naar me toe. Hij jogt naar me toe en drukt een kus op mijn wang. Ik wijs naar de mensen en hij grinnik. "Sinds wanneer speelt er iets tussen die twee" vraagt hij nieuwsgierig. "Weet ik het, mij heeft ze niks vertelt. Wacht ik ga maar haar toe!" "Voorzichtig he" zegt Niall nog snel en ik ren naar het stelletje. "Sinds wanneer zijn jullie aan het flikflooien met elkaar?" Vraag ik al ik bij hun aan kom. Senna kijkt heel onschuldig. Waarschijnlijk voelt ze zoch betrapt dat ik haar heb gespot met Liam. "Tegen niemand iets zeggen het is nog niet officieel" fluisters ze nadat ze mee had getrokken. "Heeft hij je nog niet gevraagt" ze schud nee me haar hoofd en ik lach naar haar. Ik draai me om en loop weer naar Niall. "Tegen niemand iets zeggen het is nog niet officieel" grinnik ik. Hij lacht en geeft me een kus. We lopen we terug maar het bankje en gaan weer zitten. Als we net zitten gaat mijn telefoon. "Heb ik nou nooit eens rust" zeg ik gefrusteerd. Ik neem mijn telefoon op en merk al snel dat het Daan is. "Hi" zeg ik vrolijk. Mega blij hang ik op en Niall kijkt me vragen aan. "Dat was Daan" mompel ik snel. "Waarom ben je dan zo mega blij" "uhm nou hij hij komt morgen naar ons toe samen met mama en papa en heeft een verrassing" mompel ik snel.

De dag vloog echt voorbij. Ik zit nu samen met Niall op de bank en we zijn tv aan het kijk. "Ik ga slapen ben moe" mompelt hij en staat op. "Ga je mee?" Ik knik en sta ook op. Niet veel later liggen we in bed en legt Niall zijn armen om me heen. Na een korte stilte val ik in slaap...

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Ik word samen met Niall wakker. Ik geef hem snel een kus op zijn wang en pak mijn telefoon ik open mijn Whatsapp en zie een berichtje van Senna. Ik klik hem open en lees hem. 'Hi ik ben bij Liam slapen. Hij heeft me toch gevraagt uiteindelijk x' ik glimlach en leg mijn telefoon weer weg. Niall staat op en kleed zich aan. Ook ik kleed me aan en samen lopen we naar beneden. "Waar is Sen?" Vraagt hij als we beneden zijn. "Bij Liam" lach ik. Hij kijkt me aan en ik knik als tegen dat ik het meen. Lacht geeft hij mij een kus en loop naar de keuken.

Als we ons ontbijt op hebben gaat de bel. Ik loop zuchtend maar de voordeur en open hem. "OMG Daantjee!!" Gil ik uit. Daan knuffeld me en loop naar binnen. Mama en papa volgen al snel. Niet veel later zitten we met zn op de bank. "Daan wat is die verrassing nou?" Zeur ik. "Nou kijk zusje, het zit zo" begint hij. Zuchtend kijk ik hem aan en tik met mijn voet op de grond. "Papa, mama en ik hebben besloten......"

The Day That I Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu