Capitolul 1

3 0 0
                                    

Mergând pe strada pustie a cartierului meu,simt cum picături micuțe de apa îmi înțeapă pielea infierbântata.
Ochii mei albaștri marin,par goi din cauza lacrimilor care au curs timp de multe zile după aflarea vestii de divorț a parinților mei.Timp de 16 ani am trăit in minciuna ca părinții mei se iubesc,dar defapt a fost doar un teatru pentru a putea creste ca un copil normal.Din cauza ploii parul meu negru este lipit de gât,iar hainele mele la fel.Scot cheile din geanta si deschid micul meu apartament pe care l-am primit cadou de aniversarea de 16 ani.Acum locuiesc in Italia unde îmi fac studiile la cel mai mare colegiu din Roma.Cum intru in apartament încui usa si mă duc in baie unde aprind câteva lumânări parfumate si dau drumul la apa ca sa umple cada.In timp ce cada se umple cu apa,eu îmi dau hainele unde de pe mine si le arunc in cos.Pret de câteva minute m-am uitat in oglinda si mi-am privit corpul micuț si gol.Nu am forme foarte pronuntate,da pot spune ca niște sâni rotunzi ei fermi,care acum au sfârcurile ridicate din cauza frigului,corpul meu fraged si micuț pare a fi a unei fete de 14 ani,nu de 16.Imi alung imediat aceste gânduri din minte si ma bag in apa fierbinte,care ma așteaptă.Dupa o baie fierbinte,îmi i-au pe mine o pereche de chiloți tanga si un tricou lung si larg după care ma bag in pat si adorm.Somnul meu nu a fost unul liniștit deoarece gândul meu tot la părinții mei au rămas . Din somnul liniștit sunt trezita de alarma care îmi indica ca este timpul sa ma trezesc deoarece este ora 7:00. Ma bag in baie si fac un dus repede după care i-au pe mine o pereche de jeanși negri cu un tricou alb pe care este scris "Forever Alone" ,îmi iau conversii,telefonul si rucsacul si plec la școala.Nu stău departe de colegiu cam la 10 minute.In drumul meu nu am întâlnit pe nimeni,lucru care m-a făcut sa îmi fac griji deoarece in celelalte dimineții strada era plină de oameni invarsta,adolescenți si studenți care se grăbesc spre facultate.Ajunsa acolo curtea este plină de elevi care așteaptă nerăbdători prima zi de școala.Am uitat sa va zic ca e 15 septembrie. Neatenta fiind simt cum niște mâini care mi se aseaza pe ochii.
-Cine e? întreba posesoarea mâinilor
-Evelin!! Si încep sa o imbratisez.
Ea este Bff-ul meu! Ne cunoaștem de un an de zile da simt depărca ne-am cunoaște de o viata.
-Aby,ce-ai pățit de ai cearcănele astea vinete si adânci? Suferi cumva din dragoste? Si chicoteste.ș
-Ce gluma buna!! Si rad. Nu sufăr din dragoste doar ca am aflat prea multe lucruri intr-un interval scurt de timp.
- Ce s-a întâmplat? Ma întreabă îngândurată
-Pai...Bunicul meu a murit intr-un accident rutier,am stat 3 saptamâni in spital din cauza unui virus si la pachet cu toate vine si divorțul parinților mei pe care ii vedeam ca fiind familia perfecta!
- Stai calma draga mea! Zice ea. Dacă vrei ma mut cu tine sa te consolez,si eu am trecut prin faptul ca părinții mei au divorțat,da stai liniștita o sa treci si peste asta,nimic in viața asta nu e drept,de exemplu mi-a trebuit foarte mult timp sa-mi revin din acea stare si mai mult timp pana sa reușesc sa-mi iert părinții. Așa e viața,îți da lovituri după care vrea sa reusesti sa te ridici si sa devii puternic.
Am stat tăcută si am ascultat micul sau discurs după care am auzit soneria suna d semn ca trebuie sa intram in școala. Mergând împreuna cu nebuna mea spre clasa ma ciocnesc din greșeala de cineva si cad jos. Când dau sa ma ridic simt doua mâini puternice ce ma ridica de pe sol după care îmi ridica geanta. Când ridic privirea dau de doi ochii verzi care ma privesc cu curiozitate,dar dintr-o data observ ca pleacă fără sa-si ceara scuze! Ce nesimțit!
După o ora in care ne-am auzit dirigintele ținând un discurs despre cum trebuie sa ne comportam , plecam acasa. Din spusele prietenei mele acela ar fi cel mai popular băiat din școala si cel mai rău. Am mai înțeles ca este a XII si ca schimba fetele ca pe șosete.Intuitia mea îmi spune ca nu va fi singura întâlnire si ca asta e doar începutul...

Heii! E prima mea carte,deci nu știu cum va iesii. Sper sa va placa!
La media este Abygail Loree,protagonista noastră.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Suflet sfasiatWhere stories live. Discover now