Глава 4

159 16 0
                                    

  -Има парти. Трябва да дойдеш. - повтаряше ми Линда.

-Ако се съглася ще спреш ли? - вдигнах вежди.

-Да! - изписка и аз се съгласих.

-Кога е ?

-Днес. От 8 вечерта.

-Добре. - казах.

   Към 18:30 започнах да се оправям. Облякох си рокля, защото Линда ме накара.  Беше  цвят небесно синьо. Пуснах косата си и леко я навих накраищата. Към 19:34 тръгнахме. Като пристигнахме имаше доста хора.

-Явно е било от 19:00, не 20:00. - изпъфтя Линда - Модерно закъснение е тогава.


 Влязохме вътре. Видяхме Мия. Линда каза, че отива за питиета. Седях сигурно половин час и ми омръзна. Качих се горе,надявайки се да намеря тоалетната.


- Здравей отново! - чух страннен глас зад гърба си.

-Не е забавно Линда. - казах и се обърнах - Джак? - изненадах се.

-А кой очакваше? - каза и ме бутна към стената.

 Опитах се да мръдна настрани, но очевидно без резултат.

-Разкарай се Джак, пиян си. - бутнах го назад.

-Не и преди да ми обещаеш, че ще излезем. - каза и вече стигнах до стената.

-Не мога да го направя. - бутнах го.

-Можеш. - усмихна се самодоволно и започна да приближава лицето си.

-Идиот, разкарай се. - казах и го изтласках назад. Така и слязох надолу.

-Къде отиваш? - извика Линда зад мен.

-Махам се оттук.

-Защо? - изненада се.

-Писна ми.

-Не, стой още малко. Моля те! - помоли. Не можех да и се сърдя. Тя не беше виновна за нищо, затова останахме още малко.

 Няма да лъжа пийнах, но само 2 чашки. Това беше утехата ми за състезанието,което изгубих само преди няколко часа.


Fast cars and Unknown loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin