The Comeback (Liam Payne) -Greek

289 1 0
                                    

άνθρωποι λένε ότι όταν έχετε μια εκκρεμότητες ψυχή σας θα μείνει πλανάται σε αυτόν τον κόσμο μέχρι να επιλύσετε ό, τι πρέπει να κάνετε. και έχουν δίκιο. στην περίπτωσή μου: έχω να πω καλύτερος φίλος μου im ερωτευμένος μαζί της. εδώ και πολύ καιρό έκανα μια υπόσχεση που ποτέ δεν θα φύγει χωρίς να εκφράσω τα συναισθήματά μου, και im σχεδιασμό για την τήρηση αυτής της υπόσχεσης? ακόμα και αν im νεκρούς, ακόμη και αν έχω να κρύψει ένα άλλο σώμα για να είναι ακριβώς γύρω της. Ξέρω άρρωστος να της πω.

-:-:-:-

Γεια σε όλους! αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία AU από μία κατεύθυνση. Πρώτα, AU σημαίνει εναλλακτική σύμπαν, πράγμα που σημαίνει 1D δεν υφίσταται ως τέτοιο. ive δημιούργησε ένα νέο σύμπαν, όπου τα αγόρια είναι ακριβώς τακτική παλικάρια.

αυτή η ιστορία ασχολείται με το υπερφυσικό, το οποίο είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου θέματα, και ελπίζω τόσο ενθουσιασμένοι σας, όπως είμαι.

Αυτή η ιστορία είναι με κανένα τρόπο δεν συνδέεται με οποιοδήποτε άλλο STORY!! και im όχι γραπτώς μια άλλη σειρά, έτσι ώστε μόνο της αυτή η ιστορία. αυτοί οι χαρακτήρες ζουν μόνο εδώ.

αυτή η ιστορία έχει μια διαφορετική μορφή. χωρίζεται σε τρία μέρη. κάθε μέρος θα έχει ένα διαφορετικό αριθμό κεφαλαίων.

-:-:-:-

μπορείτε να συναντήσετε τους χαρακτήρες και περισσότερο για μένα και τις ιστορίες μου εδώ:

http://belwatson.tumblr.com

 ~Ορισμένοι κανόνες~

1) να μην δημοσιεύσετε αυτή την ιστορία οπουδήποτε αλλού. Δεν συναινώ ότι πια. αν το κάνετε, αυτό είναι λογοκλοπή και της παράνομης του.

2) αν θέλετε να μεταφράσετε αυτή την ιστορία σε μια άλλη γλώσσα, παρακαλούμε να μιλήσετε πρώτα σε μένα. i love this! i μπορεί να συμβάλει στην προώθηση σας αν το κάνετε.

3) δεν προωθούν τη δική σας ιστορία για τα σχόλια. αγενής και εγώ θα διαγράψει το σχόλιο. υπάρχουν σύλλογοι για Wattpad για το αποκλειστικό σκοπό.

Καλή ανάγνωση!

Bel, xx

The Comeback (Liam Payne) -GreekWhere stories live. Discover now