Mia
Amy má zrazu zo zadu objala po našej konverzácii. Popravde som nečakala, že pôsobím na okolie násilnícky. Musela som tam stáť na mieste lebo ma objímala. Nevadilo mi to. Bolo to skôr príjemné.
,,Fajn."prudko som sa k nej otočila a pritlačila k stene. S jednou nohou som ju dala pomedzi jej nohy a nadvihla ju.
,,A čo o teraz ? Budeš aj cez toto moja kamarátka ?"
,,Skúšaš ma ?"
,,Nie, hovorím vážne."
,,Áno budem."
Prudko som zdvihla jej ruky nad hlavu a pritlačila sa k jej krku. ,,A čo teraz ?"
,,Áno budem."
Jemne som jej olízla celý krk.
,,Teraz ?"zašepkala som.
,,Á-áno."
Pustila som ju na zem, ale jej sa podlomili nohy a kľakla si.
,,Snáď som ťa tak rýchlo neunavila, alebo ?"opýtala som sa a ona sa na mňa pozrela s červenou tvárou.
,,Nerada si to priznávam, ale... bolo to príjemné. Už si to niekedy robila ?"
,,Myslíš či som mala sex ?"
Prikývla.
,,Nie, ale filmi ťa toho veľa naučia."podala som jej ruku a zdvihla. ,,Chceš to ešte ?"
,,J-ja..."
,,Ak nie tak fajn. Už poďme."konečne sme vyrazili.Po škole som šla do nášho klubu. Moja gitara tam už na mňa čakala. O desať minút neskôr prišli ďalší členovia klubu. Bubeník, ďalší čo hrá na gitare a naša speváčka. Ja som iba jej pomocníčka. Väčšinou rock robíme tak, že si vyberieme normálnu pesničku a z nej urobíme rock. Napríklad pesnička od Aviciiho Wake me Up a dáme do rocku text. Je to veľká zábava. Občas robíme aj mini koncerty.
Začali sme sa rozohrievať ale niekto zaklopal na dvere.
,,Ďalej !" zakričali sme všetci spolu. Dnu vošla Amy na moje prekvapenie.
,,Ahoj Amy." pozdravila som ju.
,,Pardon, že ruším. Som tu iba na kontrole."
,,V pohode."šla som k nej a ponúkla jej miesto za stolom. Sadla si a začala.Amy
,,Položím iba pár otázok."
,,Hovor."
,,Ste rozkový klub tak ? Mali by ste mať mikrofóny, gitari a bubny."
,,Máme."
,,Máte minimálne štyroch členov ?"
,,Áno máme. Ja, bubeník, speváčka a ďalší gitarista."
,,Dobre. Chceli by ste tu niečo nové ?"
Mia sa pozrela na ostatných a oni len povedali: ,,Asi tlačiareň. Nemáme na čom robiť plagáty a také."
,,Aha, fajn. Nie ste jediný, ktorý potrebujú tlačiareň takže bude možné vám ju vybaviť."
,,Dobre, ďakujeme. Prosím počkajte chvíľu, musím sa porozprávať s Amy."povedala Mia a vyviedla má von. Smerovali sme k automatom kde si kúpila Sprite a mne minerálnu. Strčila sa medzi dva automaty a sadla si.
,,Chcem sa ti ospravedlniť za to čo sa počas teligy stalo."začala.
,,Netráp sa tým. Popravde mi to až tak nevadilo." cítila som, že som sa začala červenať."
,,Máš dnes čas ?"
,,Áno, prečo ?"
,,Nechcela by si ku mne dnes prísť ? Hneď po škole. Teda po mojom krúžku."
,,Dobre. Pokojne."
,,Vieš, som sama doma..."
,,To už znie divne."
,,To divné má byť." a žmurkla na mňa. Vstala a zakývala mi na znak, že ide preč. Preboha ! Ako to, že mi to nevadilo, že mi olizovala krk ? A ešte ma aj nadvihla jednou nohou ! Ale... Ja som si to užívala... Vôbec nie je taká na mňa ako na ostatných. Rýchlo som preletela ostatné kluby. Hneď čo som skončila tak som zastala pred Rockovým klubom a trochu ich začala počúvať. Spievala teraz Mia. Mala nádherný hlas hoc to bol rock. Započúvala som sa do jej hlasu až to bolo strašne príjemné. Chcela som iba jej hlas a nič iné. Keď som si konečne povedala dosť tak už sa začali pomaly baliť. Šla som do šatne sa obliecť.
,,Tak čo ? Páčil sa ti môj spev ?" povedala zrazu Mia. Prudko som sa otočila a začervenala: ,,Áno... a je mi jedno či to bol rock. Máš krásny hlas."(Taaakže, dúfam, že sa časť páčila no :3 idem asi na ďalšiu tak držte palce xD Ďakujem za VOTE, Komenty a že ste si to vôbec prečítali :D Vaša: RoseWolf1)
YOU ARE READING
I Think I Love Her
RomanceJe možné sa zamilovať behom jedného dňa? Áno je... Mia a Amy chodia na jednu a tú istú školu. Jedného dňa sa spoznajú na hodine telesnej výchovy a tým začne ich priateľstvo. Amy si to behom toho dňa uvedomí jednu vec... že Miu miluje a urobí všetko...