Merhaba herkese beni çoğunu unutmuşsunuzdur diye düşünüyorum ama 0 dan başlama kararı aldım ve yeniden creepypasta kitabı yazmaya başlayacağım. Öncelikle karakterim fazla abartılı olduğundan değiştireceğim. Karakter:Vintage Hikayesi:Çin'e atılan 2 atom bombasının patlama alanına giren bir adada yaşayan Vintage atom bombasının radyasyonu onda olağandışı etkiler bırakır. Bütün kemikleri kül olur ama kas lifleri ve derisi yok olmaz parçalanma gibi hiçbir hasar göremeyecek bir hale gelir.bu yüzden ailesi ona ameliyat ile metal teknolojik bir iskelet yaptırırlar.Ama Zaman geçtikçe Vintageye sanki uzaylıymış gibi dışlayıp hor görmeye başlarlar. Ama bir gün Vintage'nin vampirleştiğini gören aile bireyleri ondan bıkıp onun üstünde deney gibi şeyler yapılsın diye onu özel birliklere verirler.Vintage tam 4 yıl boyunca deney ve dini tabirler ile üstünde çok oynanmıştır.Bu zamana kadar Vintage üstünde olan kadim ve olağandışı gücü öğrenmiştir. Bir gün bayan bir Prof'u cazibesiyle kandırıp tuzağına çeker ve mahkum olduğu kısımdan çıkar ve tüm birlikleri canice öldürür ve kaçar.
Özellikler: teknolojik bir iskeleti olduğu için; göz lazeri göz taraması duvar arkası görme vb.
Ölümsüz bir deri kesilmez bile ailesi tarafından kovulması vampire dönüşmüş olmasıdır öldürdüğünün kanınıda emer.kutsal ve olağandışı sayılamayacak onca güç bide kılık değiştirme
Nasıl alt edilir:Eğer Gül zehrini tenine dökerseniz iskeleti onu kitler ve kapanır.Geri açılması için boğa kanı gerekir.
Nefret ettiği şey:ACI çekmek ama acı onu güçlendirir.
Katil eşyası:2 kısımlı el baltaları
Öldürme şekli: 5 ağır vuruş yapar 1 sol kola,1sağ kola,1sol bacağa,1 sağ bacağa,sonuncu ise tam kafasının ortasına
Tipi:Beyaz saç kan kırmızısı göz siyah pantolon beyaz ayakkabı siyah sweatshirt kılık değiştirmez ise böyle genellikle.
Sözü:Gözünü kapa ve 5'e kadar say bu gözü bidaha açamayacaksın.