Capitolul 4

46 0 0
                                    

  E o perioadă ciudată, poate mult prea ciudată. Sentimentele îmi joacă feste se întamplă multe în jurul meu şi nu ştiu ce să mai cred.
Încă mă mai gândesc la Luci, dar acum nu mai e atât de simplu am văzut un videoclip în care el facea baie unui copil de vro 5 ani , din ceea ce am văzut reieşea că ar fi copilul lui, îi adresa apelative de genu "tati" " baiatu lu tata"şi in cadru aparea şi fosta sa iubită. Sunt şocată , i-am cerut lui Alexică o explicație , deoarece el filma , dar bineinteles ca mi-a gasit o scuză bună şi a incercat să-mi şi demonstreze .
  Orcum , cred în continuare că acel băiețel blond ce îi semăna si părea foarte fericit de prezența sa , este copilul lui . Aş vrea să mă conving de acest lucru cu orice preț . Nu stiu exact ce am să fac cu situația asta , încă îl iubesc şi vreau să aflu adevarul.
  Lucrile se complică, sunt bulversată . Încerc din rasputeri să îmi fac ordine in viața, să fac orice numai să îmi fie bine şi să fiu fericită , dar pe zi ce trece descopăr câte un lucru ce mă dă peste cap.
  Am ajuns să muncesc în fiecare clipă şi nu m-am reangajat , numesc muncă schimbarea pe care o fac la persoana mea . În fiecare secundă mă gândesc la ce am de făcut , cum şi alături de cine .
Vreau să fiu eu, un copil ca şi restu .       Dar lucrurile se desfăşoara mult prea ciudat în preajma mea şi mă împiedică să fiu ceea ce îmi doresc , o dată simplă aşa cum ar trebui să fiu la nici 17 ani ai mei , să îmi vad de şcoala şi de viitorul meu.
Şi ştiți dece îmi doresc asta? Pentru că aşa la simt bine, mă simt în largul meu.
  Dar uitați încă o dovadă prin care pot afirma ca trecutul îşi pune amprenta pe destinul meu.
  Am cunoscut de curând un băiat, cum este el ? Să vă spun drept combinația dintre Ionuț şi Luci . Îi poartă numele primului meu iubit , are ochi lui , este lafel de slab şi pe partea cealaltă are zâmbetul lui Luci, înălțimea , puțin din gândirea lui şi sunt născuți în aceiaşi zi . Tot odată sunt 3 persoane ce nu se cunosc .
  Nu ştiu exact ce este între noi , dar cu puține cuvinte pot spune ca am iesit prin oraş şi ne-am sărutat , la insistențele lui de câteva ori.
  Dar cu siguranță nu o să mai fiu proasta ce pune suflet şi are încredere într-un băiat, caci aia dreaptă este că toți, la început sunt ideali, apoi îşi arată adevărata fața...

UMBRA DESTINULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum