Събудих се и отидох в банята. Метнах един бърз душ и се облякох за училище. Слязох долу да закуся. Имаше мъфини. Имаше голяма вероятност да не остане нито един мъфин. Взех един и започнах да се тъпча.
-Ей, по-полека. - каза майка ми. И, нали устата ми беше пълна и не можех да ѝ кажа нищо. 5 минути дъвчех този мъфин и излязох от нас.
-Скайлър, аз невидим ли съм? - чух гласа на Джунгкук. Погледнах го и той направи намусена физиономия. - Ще ти се разсърдя. - намуси се още повече.
-Извинявай, разсеях се. - казах му и го целунах по бузата.
-До такава степен ли, че не ме забеляза? Искам да ми се реваншираш.
-Как? - питах го и кръстосах ръце.
-Като дойдеш в нас днес след училище и прекараш деня си с мен. - той хвана ръцете ми.
-Добре.
Тръгнахме за училище и по пътя обсъждахме какво ще правим у тях. Пристигнахме и както обикновено, момичетата ни чакаха. Влязохме в академията и всички ни зазяпаха. Е, стига деее! Нали вече знаят, че с Джунгкук сме заедно, защо пак ни зяпат?! Взехме си нещата от шкафчетата и влязохме в час.
Докато бяхме в час, имах чувството, че ще заспя. Аз съм тук от една седмица, а останалите са тук по-дълго от мен. Искрено съчувствам на тези хора, които са имали часове със този тип.
Часът свърши и се отправихме към следващия кабинет.
~~След часовете~~
С Куки се прибирахме и пак обсъждахме какво ще правим у тях.
-Отивам да се оправя и ще дойда. - казах му и влязох в нас. Отправих се към гардероба и реших да облека един топ и скъсани дънки.
Отидох в тях и той ме посрещна с топла прегръдка, сякаш не ме е виждал от доста време.
-Хайде влизай. - той ми направи път да вляза. Настанихме се на дивана и започнахме да си говорим.
-Гладна ли си? Поръчах пица. Всъщност...няколко. - Джунгкук отиде до кухнята и взе кутиите пица. Бяха четири или пет. Имах чувството, че щях да ям за последно. Отидохме в стаята му и започнахме да ядем.
-Имаш ли видеоигри? - попитах го и от неговото изражение ми стана смешно.
-Играеш ли?
-Еми, ако не бях играла, защо изобщо да питам?
Джунгкук извади една кутия, където имаше доста видеоигри.
YOU ARE READING
I need U
Fiksi PenggemarСкайлър е американка, чието семейство се премества в Южна Корея. Приета е в престижна академия е Сеул, където си намира 3 най-добри приятелки- О Ха Ни, Су Юн и Кюнг Ми. Започва да харесва момче от нейния клас, на име Джингкук-най-популярното момче в...