10.Díl -Ten pocit znám

55 6 0
                                    

,,Holky , tady není co k vidění , pokračujte ve své práci ! " řekla jsem s autoritou a dívky se začali věnovat své práci  ,, Tammi ,dnes budeš odcházet poslední že tak pak pořádne zamkni ,prosím,, řekla jsem milým tonem a pokračovala dál v chůzi , vyšla jsem ven aodemkal své auto když jsem zavírala dveře zastavila je jeho, ruka ,,Dej mi pokoj Stylesi !! " a vší silou jsem zavřela dveře tereního auta  a odjela, byl mi jedno , nechtěla jsem ho nikdy vidět , nikdy slyšet, hlavně nechi aby ho viděla Zarr , nechi , nehci aby byl její otec , ona si takovéhlleho tátu nezasouží , on je prostě , děvkař, za dobu co jsem tam byla měl snad 15 holek nebo já nevím , ale prostě , zranil mě nejen fyzicky , ale i psychicky , a to hodně ,. hlavně z toho že jsem se hodně říkala jaká jsem k**** že jsem podvedla Zayna  , nedokázala bych mu to říct a ,... ale teď mi došlo jakto že le tady ! co tady kur*a dělá !? jakot že mě našel ?! ,.... najednou jsem uslyšela jsem obrvskou ránu, a tupou bolest kterou jsem moc dobře znala ,.. ,....

....slyším pípání přístrojů , příšerně mě bolí hlava, mám těžká víčka , slyším dětský pláč,...jsem v nemocnici v mém pokoji sedí má babička, můj bratr a 4 kluci , to jsi ty ,n nemůžu si vzpomenout ,.., ty z One direction , jeden chybí je to ten černovlasý kluk, Zayn , ten co se mi děsně líbí, a proč tu jsou ty ostatn a , ten kudrnáč Harry drží malou holčičku která je mu neuvěřitelně podobná , ... a natahuje se ke mě , říká něco jak ,,mama ,, Je vzhůru" řekl můj bratr , a začal mě zavalovat otázkama ,,Kde je mamka , a proč tu jsem , proč je tu to miminko ??"  nevěřícně jsem se ho zeptala a koukala na něj a čekala na odpověď místo toho odešel s tím že půjde říct doktorovi že jsem vzhůru , má abička a tři klucí  myslím že Liam,Lous,Naill odešli také zůstal tam jen Harry s tou holčičkou ,, To je tvoje mimčo , a co tu sním děláš ? " ta bolest v hlavě , příšerně to bolí, mám ruku v sídře co se stalo ,.. ,, To je i tvoje mimčo " řekl a koukl na mě mě spadla brada, moje mimčo je mi 18 já nemám dítě a kde je mamka ,.. ale moje dítě to určitě ne,.. ,,Chceš si jí pochovat  ?"  podal mi tu malou hnědovlasou holčičku a krásnými očky , přilepila se na mou hruď , koukala mi do očí, je tak krásná ale to nemůže být moje miminko, bože je úžasná , během chvilky usla , koukala jsem na ní byla tak krásná ,,co se stalo ? "  ,,víš Steffanie , měla jsi auto nehodu , druhou a zdřejmě jsi ztratila pamět " dořekl a zklopil zrak k podlaze  na kterou mu ukápla slza ,,Jak se jmenuje ? " řekla jsem a podívala se na holčičku kterou jsem chovala v náručí , cítila jsem z ní něco krásného něco nepopsatelného ,, ,, Řekla jsem něco špatně , nebo, promiň, je to děsně těžké , když nevíš o 2 rokách svého života a o tomhle andílkovi " řekla jsem a pohladila jí po hlavičce ,,Zarra " , to jméno mi vrátilo záblesk něčeho si, nevím co to bylo ,, Dobrý den slečno Gramma ,jak se cítíte, co hlava ? " ,,Dobrý den , v pořádku hlava občas bolí , ale zdřejmě si nepamatuji poslední 2 roky ajk to tak vypadá , bohužel " sklopia jsem zrak ke svému miminku ,, Harry vem jí domů prosím " dala jsem jí pusinku na čelíškoo a Harry si jí vzal do náručí ,odešli  ,, Doktore ! " vyprskla sjsem na něj když zavřel dveře , ,,jak to že si nemůžu vzpomenout ! , proč jsem zapoměla 2 roky svého života ! "  ,,No slečno při té auto nehodě jste se dopravdy ošklivě praštila do hlavy , ležela jste tady 3 dny v bezvědomí, máte dále zlomenou ruku a jste ošklivě pohmožděná, myslíme že ztráta paměti bude pouze dočasná, měla by jste si do pár měsíců vzpomenout poproste někoho ať vám vypráví to co jste za ty2 roky prožija  " ,, Děkuju " ,,Nashledanou slečno , pozítří vás pustíme " ,,Nashledanou " , seděla jsem na posteli, vedle ve stolku byla nějaké knížky a nějaký deníček byl na zámek,.. já mám klíšek na krku , a hele ,... ponořila jsem se do čtení , začalo mi být doopravdy špatně ale doopravdy, musela jsem ven ,ven , pryč , vyšla jsem na chodbu a sjela po stěně ,..  najednou ,..... 

Tak tady máte za 100+přečtění za 10 komentů a 20 votes+  moc děkuju , co myslíte budeme mít happy end ?? , co vůbec Steffanie zjistí ?  Věnované mím pravidelným čtenářům :) , děkuju moc , Adélka :3  

Story of my life - Sempra- One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat