Louis en melissa's date <3

6 0 0
                                    

~Ochtend~ POV louis
Ik werdt wakker en zag dat melissa nog sliep wat ligt ze toch schattig (ze lag op haar zei en had een teddie beer vast met i <3 louis.) Zo cute ze lacht ook nog in haar slaap nog schattiger haha :). Oh my carrots vandaag is onze date heb er zo zin in en we gaan echt iets heel leuks doen!
POV MELISSA
Ik werdt een beetje wakker omdat louis verscheinlijk met iemand aan het appen is want ik hoor telkens ping ping ..
POV LOUIS
Ik zag dat melissa wat bewoog en ook meteen overeind kwam. Ze vreef nog een paar keer in haar ogen. Goeiemorgen babe! 'Goeiemorgen lou'
Heb je zin in vandaag?! Zei ik opgewonden!.... 'Jaaa echt heel erg , ben benieuwd wat we gaan doen!' Zei melissa. Snap ik , en geloof me wordt echt super leuk!!! 'Ik vertrouw daar op' zei ze met een bigsmile.
POV MELISSA
Ik ga ff me aan kleden 'is goed' zei louis. Ik liep naar mijn kleding kast ik heb een inloop kast dus liep ik er in. Kwam eerst bij de korte/lange broeken.
HOE VEEL GRADEN WORDT HET VANDAAG?! Riep ik naar louis. '33 GRADEN!!!' Oh god kan het nog heter?!Zei ik en zuchte. Oke korte broek dus... Ik keek bij de korte broeken .. Ik koos voor donker grijze broekje. Ik pakte de broekje van de hanger. Opweg naar de shirtjes..! Ik kwam aan bij de shirtjes.. Ik koos voor doorzichtige licht blauw shirtje. Hij is door zichtig dus pak ik nog een hemd voor der onder het shirtje. Ik pakte een zwarte hemd. Nu naar de schoenen. Ben nu bij de schoenen en keek welke bij de kleding paste licht grijze all stars of licht blauwe all stars??? LOUIS! HEB JE HULP NODIG!! 'IK KOM ER AAN!' 'Waarmee moet ik je helpen?' Zei louis. Nou ik heb deze kleding.. En.. 'Oh die zijn leuk!' 'Oh sorry' maakt nie uit maar iedere val die kleding.. Maar welke schoenen horen er bij??? De licht blauwe all stars of de licht grijze all stars???
POV LOUIS
Uhm de licht blauwe allstars passen mooi bij het truitje .. Maar de licjt grijze staat ook wel mooi... Uhmm ... (2min later)
'Nou jij bent lang aan het twijfelen!!..'
Ja sorry melis ik vind ze er allebei er leuk bij staan..! 'Neem de tijd joh' zei melis en gaf een knipoog. Ik knikte en gaf haar een knip oog terug. Ik moest blozen en ik keek naar onder en daarna naar boven. Uhm doe maar de licht grijze. zei ik en gaf een knip oog. 'Dankje wel babe' zei melissa. Geen dank :). Omgg zei ze nou echt babe !! Zei zij dat zo sexy. En keek nog een keer achter me naar melissa en keek haar met lust aan.
POV MELISSA
Ik liep verder in de inloop kast en was op zoek naar de paskamer. Er waren 2 pas kamers een voor louis en een voor mij. Ik zag waar de pas kamers waren en liep er naar toe. Onderweg kwam ik louis tegen en zag dat hij ook kleding bij had we liepen samen naar de paskamers. Ik deed mijn kleding aan + schoenen. En ging eruit en keek in de spiegel. Best redelijk. Louis kwam uit zijn pashok en keek me van top tot teen aan. En wat vind je er van?? Vroeg ik.
'Staat je geweldig babe' zei louis. Dankje zei ik. Ik keek louis van top tot teen aan .. Jij ziet er ook geweldig uit babe. Zei ik. Hij moest blozen en keek me aan . 'Dankje baby' zei louis.
POV LOUIS
Omg ze zei weer babe.. En het spreekt me gwn echt aan! Ik moest blozen en toch keek ik haar wel met lust aan.. Oke zullen we dan maar naar beneden gaan? 'Is goed babe' zei melissa. Oh god waarom zegt ze dat nou weet ze of zo dat ik het hot vind?? Niet dat het uitmaakt ofzo .. :D
POV MELISSA
Ik zei telkens babe omdat ik wist dat louis het hot vind hihi.. 'Kom dan gaan we naar beneden.' Zei louis. Is goed babe. Louis was meteen heel rood.
POV LOUIS
Volgensmij weet ze het hoor anders zou ze niet zo vaak babe zeggen. We gingen naar beneden.
POV NIALL
Heyy tortelduifjes hebben jullie lekker geslapen?! Ik keek hun grijnzend aan.
Louis en melissa keken elkaar aan. Ze keken allebij weer naar mij en ze werden rood. 'Uhm ja ik heb wel lekker geslapen!' Zei melissa. 'Ik ook' zei louis.
Oh ja jullie date he?!!!!! 'Jaaa is vandaag!!' Zei melissa en louis tegelijk.
POV LOUIS
Ik liep naar melissa toe en ging langs haar zitten. Melis hier heb je 1.000 euro! Hier mee mag je een leuk jurkje uitzoeken! 'Zoveel kost een jurkje nou ook weer niet he !!' Zei melissa. Ik weet maar dan kan je ook nog wat anders halen.. 'Oh okee dankje babe' zei melissa. Geen dank. Ik kom je trouwens om 6u ophalen want we gaan ergen naar toe .. Oh uhm oki !
POV MELISSA
Ik keek op me telefoon" het is al half 4
Uhm naomi zullen we dan maar haar de stad gaan?! 'Uhm ja is goed' zei naomi.
POV NAOMI
Ik gaf nog gauw niall en kus en zei i love you. Melissa ging naar louis toen en gaf hem een knuffel.
POV MELISSA
Ik trok me uit de knuffel. 'Krijg ik geen kus?!' Zei louis. Waar wil je 'm?! Gaf ik aan met een knipoog. Hij wees met zijn vinger naar zijn lippen. Oh kom hier jij! Ik duwde louis naar achter hij zat op de rand van de bank. Nu lag ik op louis. Ik zoende hem en het duurde 3 min tot dat .. Niall er tussen kwam. "Kuch" "kuch" ik schok me en keek naar niall ik ging snel van louis af en deed net alsof er niks was gebeurt.
POV LOUIS
We waren bezig met zoenen tot dat M.R horan ons verstoorde "kuch" "kuch" ik zuchte waarom moet hij het nou verstoren! Melissa ging snel van me af. Dat was een goeie zoen babe ;)
POV MELISSA
'Dat was een goeie zoen babe!' Zei louis. Ik keek om richting louis. Ik was super rood,en moest gichelen. Louis liep naar me toe. 'Je bent zo schattig als je rood bent en je je bloost!' Zei hij.
BPOV NAOMI
Oke zullen we nou maar gaan?!! 'Okiii'  melissa. En melissa gaf nog snel een kus op louis mond. Ik gaf niall ook nog snel een kus. TOT STRAKS!! Riepen ik en melissa tegelijk. 'TOT STRAKS BABESSS!!!' Riepen louis en niall tegelijk.
POV NIALL
Je vind melissa echt leuk he!??!!!
'Ja zeker en ze is ook nog goed in zoenen!' Zei louis. Ik zag het ja haha zo aan je gezicht te zien dan. "We moesten allebij lachen. "
POV MELISSA
Oke uhm naomi ik wil naar de new jorker daar hebben ze leuke jurkjes!!
'Dat is wel waar kom dan gaan we naar binnen' zei naomi. Jeeeeuuuyyyyy!!!
'Oke ga jij de linkerkant kijken en dan doe ik de rechterkant!' Oki is goed. We waren gesplitst en gingen kijken voor een leuke jurk. 'IK HEB ER EEN GEVONDEN!' Riep naomi in de winkel. Ik rende snel naar haar toe en keek naar de jurk. Woooowwww die is zoooo mooi!! "Het was een zalm roze jurkje."
POV NAOMI
Wil je die passen??? Vroeg ik. 'Jaaaaa heel graagg!' Oke ik ha ff het jurkje in de paskamer ophangen ga jij dan ff verder kijken voor andere jurk??!
'Is goed naomitje' zei melissa. Ik kwam weer terug bij de kleding. Oh hier hangen jurken!
POV MELISSA
Hier hangen allemaal jurken. Hele mooie zelfs! NAOMI IK HEB ER EEN GEVONDEN!! Riep ik hard.
POV NAOMI
IK KOM ER AAN MELIS! 'Kijk is deze mooi??' Vroeg melissa. Nou die is best wel mooi ja! " rood jurkje ". Wil je de ook passen?? 'Uhm ja doe maar..' Zei melissa. Ik ben zo terug melis! 'Oki' zei melissa. Ik ben weer terug naar de jurkjes gegaan na paar seconden heb ik er al een gevonden MELISSS! 'Ik kom er aan!' Zei melissa. Kijk deze is mooi toch he!! 'Ja idd hij is heel mooi! "Wit jurkje met roze strik". Wil je die ook passen? 'Jaaa graag' zei melissa. 'Ik kijk op mijn telefoon hoelaat het is 10 voor 5  HET IS 10 VOOR 5 ohhhh en ik moet nog passen en makeup en alles omgggg!!' Wow wat is er melis?? 'Oh uhm... uhm ... uhm... Nou het is al 10 voor 5!!! En ik moet nig vanalles doen!!!' Zei melissa. Oh melis ha snel passen! En de rest heb ik sl een idee voor! 'Oke hoop dat het lukt!' Tuurlijk ga nou maar het jurkje aan trekken! Welke ga je als eerste aantrekken? 'Uhm het rode jurkje' zei ze, oke. "Ik pakte mijn telefoon en opende whatsapp en app niall.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Naomi: hayy babe xx
Niall: hey schoonheid xxx
Naomi: zijn jullie al klaar ofja is louis al klaar? Xx
Niall: uhm die is bijna klaar xx
Naomi: mooi xx
Niall: is melissa al klaar met jurk enzo?? Xx
Naomi: nou uhm ... We zitten een beetje laat op het schema! Xx
Niall: oh oh uhm.. Hoe ver is melis nu? Xx
Naomi: uhm.....
POV MELISSA
Heyy ik ben klaar! 'Oh die staat best leuk bij je!' Zei naomi. Dankje! Ik ga nu wel ff de witte passen met roze strik. 'Oke is goed'zei ze.
Naomi: ze is bijna klaar met de 2e jurk. Xx
Niall: oki schiet wel op babe we hebbem niet veel tijd meer! Xx
Naomi: ik weet het xx
Niall: tot zo xx en we appen wel als jullie thuis zijn en naar boven moeten enzo.
Naomi: ja is goed xx love you
Niall: love you to xxxxxx
Pov melissa (nogsteeds)
Klaar is deze mooiii?? Ik bind deze wel mooi! 'Wooww is idd heel mooi !' Hihi dankje ik ga nu wel die zalmroze aandoen..! 'Oke is goed'
~paar min later~
Naomi deze vind ik echt heel mooi!!
'Woooowwwww die vind ik echt mooii!! Wil je die hebben??' Vroeg ze. Ja ik pak deze! 'Mooi kleed je snel om dan linnen we naar huis'
POV NAOMI
Ik keek op me telefoon hoelaat het is. :0 het is al kwar over 5 !! MELISSA HET IS AL KWART OVER 5 schiet op! 'Ja ik ben al klaar!
POV MELISSA
Ik kwam uit het pashok en ging naar de kassa. Naomi kwam naast me staan. "Dat is dan 150 euro" alsjeblieft! "Dank u! En veel plezier ermee!"
POV NAOMI
Melissa nu moeten we echt gaan! 'Ja kom' ben je blij met je jurk? 'Jaaaaa echt heel erggg!' Goedzo! Ik denk dat ik even niall moet appen!
Naomi: heyy babe ik en melissa zijn nu onderweg!
Niall: heyy schoonheid xx uhm maar zeg ff als jullie bij de deur staan want ik wil natuurlijk niet dat melissa louis ziet ! En louis melissa niet. Xx
Naomi: ja is goed xxx
Niall: tot zo babe xxxxx
Naomi: tot zo babe xxxxxx
We zijn thuis aangekomen en app niall nog ff snel.
Naomi: heey babe we zijn er! Xx
Niall: oke ik ga samen met louis naar de keuken gaan jullie dan naar boven ! Xx
Naomi: ja ik kom nu binnen xx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV NIALL
Louis kom mee naar de keuken! 'Waarom??' Nou gewoon zei ik. 'Uhm oke??' Vroeg louis vragend. Ik zag naomi en melissa binnen komen.. 'Heyyyy! We zijn thuis! Riep melissa.' 'Waarom zei je dat nou??!!!' Riep naomi tegen melissa.
POV LOUIS
Ik draaide me  naar de deur want ik hoorde melissa roepen. 'Nee louis niet kijken of naar haar toe gaan!' Waarom niet?! 'Wil je dan dat zij je dan al ziet !...?' Uhm nee .. Nou ik wil haar zo graag knuffelen ! 'Nou dat kan dadelijk jij gaat gwn beneden wacht totdat zij komt en dan ja..!' Oke ... :(
POV NIALL
Ik keek om naar de woonkamer en verscheinlijk zijn ze naar boven dus kunnem wij gwn wacht op de bank.. Kom maar louis.! 'Oke'
POV MELISSA
We gingen naar boven.. 'Okd melis doe jij ff je jurk aan maak ik de makeup klaar'. Is goed. Ik ben klaar naomi. 'Nou het staat je geweldig!' Hihi dankje :D ...
POV NAOMI
Nou melis kom maar zitten! 'Jep'
Ik doe bij haar babycream op daarna neetje oogschaduw daarna iliner en ik maak een wing bij haar. En als afsluiting lipstift. Je mag kijken! 'Woowwww is mooiii' vind je?! 'Jaaaa ik vind dat haha! En trouwens hier heb je je schoenen . Ze had zalmroze hakken aan. 'Oke zullen we naar beneden?!' Jaa is goed! Ben je zenuachtig??! 'Uhm best wel want stel dat hij mij niet leuk vind?!!!!!!!! Dan dan is mijn leven voor bij!!!!'. Melissa haal diep adem ! Adem in adem uit..! En ik weet wel zeker dat hij op je is! 'Ik hoop het! :D' zullen we maar naar beneden gaan? 'Uhm j-ja is goed.. '
POV LOUIS
Ik keek naar de trap omdat ik voetstappen hoorde ik zag een heel mooi meisje van de trap afkomen ik keek haar verbazend aan.. MELISSA! 'LOUIS'!! Ik rende snel naar melissa toe en gaf haar een dikke knuffel. Ik heb ke zo eeg gemist!! 'Ik jou ook'  je ziet er ook super mooi uit. Fluisterde ik in haar oor. 'Jij ook' fluisterde zij terug in mijn oor. Zullen we dan maar gaan?! Vroeg ik aan melissa.  'Ja is goed'
~vliegveld~ POV MELISSA
Ik kon een ding zien en dat was een bord waarop stond vliegveld. Ik kreeg opeens een blindoek om .. 'Sorry babe maar het moet een verassing blijven' maar dadelijk kom ik nog ergens tegenaan! 'Nee daar zorg ik voor !
POV LOUIS
ik hield haar telkens vast bij haar heupen. En hield een hand vast.
~in het vliegtuig~
Dit was eigelijk best moeilijk. "Want we moesten in dit vliegtuig stappen. En moest ik haar natuurlijk helpen. 'Louis waar gaan we naar toe????' Zul je wel zien babe! 'Oke'
~uit het vliegtuig~
Melissa sliep in het vliegtuig. Babe wakker worden! En ik gaf een kus op haar haar. En ze lag nog zo schattig op mijn schouders! 'Heyy babe zijn we er bijna??' Zei ze. Jaa we zijn er zei ik.
POV MELISSA
Ik schrok me wakker omdat die kind achter me die aan me hasr zit te trekken en ook nog de stoel heen en weer te duwen. 'Eej jongetje wil je dat niet doen !!' Zei louis nog lief tegen doe jongetje. 'Uhmm ff denken... NEE!' Zei het jongetje. En gong verder. hier wordt ik echt gek van! 'Snap ik zei louis.' Kom dan stappen we snel uit. Oke uhm maar kan je miss me helpen want ik jen een blindoek om weet je nog!
'Ja sorry babe' zei louis. 'Kom maar baby!' Uhm ja ik kom al we liepen door de vliegtuig.
POV LOUIS
We liepen uit het vliegtuig en daarna zaten we in een auto "taxi"
'Waar willen jullie waar ik jullie afzet?' Vroeg de man. Kom hier zij ik en fluisterde in zijn oor.. "Disneyland parijs" 'oke is goed' zei de man. Oke zei ik nog. 'Babe zijn we er bijna?!' Ja we zijn er bijna! 'Oke ik ben echt zo benieuwd waar we naar toe gaan!!'
Ja en ik bn benieuwd hoe je zal reageren!!! 'Vast wel heel ver en mooi'
Zei melissa meteen. Ik gaf melissa een kus op haar lippen en Ze deed ook terug kus geven. 'We zijn er meneer en mevrouw!' Ze de menner luid. Dank u! Ik gaf de man 5euro. 'U oo bedankt menneer!' Riep de man. We waren nu al binnen in disneyland. En ik was onderweg naar het kasteel.
~ bij het kasteel ~
melissa stond met de rug naar get kasteel. 'Babe wanneer maf ik moi de blindoek afdoen?!' Vroeg melissa ongeduldig. Nu mag je 'm af doen!
POV MELISSA
'Nu mag je 'm af doen!' Zei louis. Wooowwww waaar zijn we!!!? 'Draai je je dan eens om!' Zei louis. Ik draaide me om. Oh my goddd louis!!!!! Dit is het liefste wat ooit iemand voor mij heeeft gedaan!! 'Hihi ;)' ik gaf louis een knuffel ! 'Krijg ik geen kus!!???' Vroeg hij. Tuurlijk wel! Kom hier!!! Ik zoende hem heel heftig. We ware klaar.
POV LOUIS
We waren klaar met zoenen. Ik beet op mijn lip en keek haae met lust aan. Oke waar zullen we naar toe gaan?? 'Uhm in die actractie?' Vroeg melissa. Ja is goed. "De actractie was dat je door een tunnel ging met een super snelheid."
Ben je een beetje zenuachtig? 'Eigelijk wel heel erg..' Ik trok haar in een knuffel als je wil dan houd ik je hand wel vast. 'Is goed' zei melissa. We moesten 5 min wachten in de rij. Ik had de hele tijd dat we moesten wacht in de rij haar hand vast. Kom maar bane stap jij maar eerst in. 'Oke zei melissa.'
POV MELISSA
Ik zat naast een jongen. En de andere kant naast louis. "Louis had mijn hand vast zo cute"
POV DE JONGEN
ik keek naar het meisje die naast me zat . Zei is echt mooi! Heeyyy lekker ding zei ik. ' uhm hey?' Alles goed? 'Uhm ja goed' mooii zooo babe. 'Oke?'
POV LOUIS
Ik zat langs melissa. De jongen die langs melidsa zat die keek melissa telkens aan. 'Heyy lekker ding zei die jongen.' Wooo wat zei die jongen dat ik ik niet ze is sl vn mij rn hij moet dat weten! Ik leunde naar de zei kantfe rochting van melissa en de jingen. Ej psttttt hou je mond dicht ze is al van mij! ' oke oke ik hou wel mijn mond dicht. ' "dankje zei melissa lief tegen mij" geen dank! Ik hirld nig steeds haar hand vast. We gingen starten. We gingen langzaam naar boven. En opeens stonden we stil. Melissa kneep op dst moment in mijn hand want ze wist al wat er gong gebeuren. 'Ahhhh hoorde ik melissa gillen.' Babe hou me maar stevig vast scheeuwde ik. 'Oke als je dat echt wilt' ze kneep super gard in mijn hand. "Trouwens we gingen stijl naar beneden. We stopte opeens. Melisss's haren zaten voor haar gezicht. Kom maar babe . Ik haalde het haar weg en gingen we opeens langzaam achteruit. We stoppen weer en schieten met volle kracht naar achter.
POV MELISSA
We schote naar achter. Ik gilde alles uit mijn lijf. LOUIS DIT VIND IK ENG! Gilde ik. 'Babe knijp zo hard als je kan!
~UIT DE ATRACTIE~
POV LOUIS
We liepen uit de atractie en liepen hand in hand. 'Uhm louis ? Volgens mij zijn dat fans!' Jep idd schap je voor.. 'Oke'
POV DE FANS
Omgggg ik zie daar louis lopen van 1D! We rennen meteen op hem af. OMGGG LOUIS MAG IK JE HAND TEKENING!
'LOUIS MAG IK EEN FOTO SAMEN MET JOU!' 'WIE IS DAT MEISJE NAAST JE!' "nou dat is mijn date" zei louis.
POV MELISSA
er liep een fan naar me toe. Louis kwam meteen voor me staan als bescherming. Zo lief. 'Louis ik ga heus niks je date aan doen hoor!' Zei de fan boos. Ze duwde louis aan dr kant en fluisterde iets in mijn oor. "Als je met louis krijgt dan zal ik je leven zeur maken." Hij is van mij riep ze hard. En gaf een klap in mijn gezicht. Ik viel kei hard neer recht op de grond voor louis. Louis ging meteen bukken en zei iets tefen mij
POV LOUIS
De fan gaf opeens een harde klap op melissa's gezicht. En dat was geen zachte! Bukkye meteen naar melissa toe gaat het baby?! 'Uhm eigelijk niet..' Zei melissa. Meliss had een super rode plek op haar wang en had een mega schraaf wond en ook nog haar knie open. En ik keek er naar. WAT HEB JE NOU WEER GEDAAN ! JE ZEI DAT JE NIKS GING DOEN !!
'Nou dus wel dus! Zei de fan een keek me een beetje bang aan. Ik gaf de gan een hele boze blik. "Klap" zo en hoe voelt dat ! Ik gaf een grote klap op de fans haar gezicht en had een super rode plek. 'Louis zo ben je niet' zei dat meisje. Nou dan ken je mij dan nog niet goed. Zei ik boos. Ik keerde terug naar melissa en vroeg haar om mijn hand te oakken. Ik trekte haar omhoog. Tot dat ze weer stond. 'WEN ER MAAR AAN KUT WIJF binnen kort is hij van mij!!' "Wie zou niu zo make-up doos willen!!" Riep melissa. Due is goed baby! 'Dankje' zei melissa met een bigsmile. POV MELISSA
Waar zullen we nu gen gaan?? Vrieg iK. 'Nou uhm we kunnen nu beter naar het ziekenhuis gaan of ja ehbo!' uhm ja is goed.
~BINNEN IN DE WACHT RIJ~
Ik hoop fat ik niks gebroken heb! 'Ik hoop het ook!' "Melissa van baren!" 'Pff kom je' uhm ja ik kom ik stond op en pakte louis hand. Ik liep naar de kamer. En moest liggen op een lange stoel.
POV DOKTER
Ik zie al waar je pijn hebt. Uhm waar heef u nog meer pijn? 'Uhm aan mijn been . En kan er niet zo goed op lopen..' Oh uhm ik ga eerdt even je wond verzorgen.. 'Uhm is de wond diep gegaan? Uhm niet echt dus u heeft geluk.! Ik ga nu ff een doekje halen met water.. 'Oki' ik kwan terug en ik legde het doekje met waker op het bloedende gedeelte. 'Ahh het prikt' uhm jongeman kunt u even haar gand vast houden.
'Jaa hoor' 'knijp maar zo hard als je jan als het pijn doet' 'oki is goed' uhm meid ik fa nu dan even de wat erop leggen. En daarna een doekje en daarna een verband. 'Oki' zei de dame.
POV LOUIS
Babe ik ga even niall appen. Oke? 'Okii'
~app gesprek tussen louis en niall~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Louis: hey mate uhm ik heb heelslecht nieuws! :(
Niall: wat heeft melissa nee gezegt!
Louis: uhm nee! Ff serieus mate !
Niall: uhm oke! Wat is er??
Louis: nou uhm melissa is aan gevallen door een fan en zijn nu bij de ehbo. :(
Niall: ze is wat!!!! Waf geeft ze! :/
Louis: nou haar arm bloed ongeveer 2cm diep. En haar andere arm een schraaf wond. En miss een gebroken been.!
Niall: oh god serieus!!!!!! Maar ik nu niet komen! De vliegtuigen gaan alleen terug naar london.!
Louis: das stom! Sirry mate ik zorg wel voor haar!!
Niall: is goed mate ! Voor zichtig!
Louis: die ik! Doegggg mate :)
Niall: haiie mate! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb met niall fesproken ! 'Okiii'
POV NIALL
Naomi melis is aan gevallen door fans en ja heeft de arm open liggen en miss been gevroken en schraaf wond op de andere arm. 'Oh serieus!!!' Ze liep naar me toe een knuffelde mij. 'Het kom wel goed met haar!' Okeyy!
POV NAOMI
Heeft louis nou met melissa??! 'Uhm nee!' Pffff waarom niet! 'Gebeurt wel weet ik zeker'
POV DOKTER
Nou zo aks je ziet zit nu de verband er om heen. En fa nuu wel ff kijken naar je been uhm is get goed als ik goto's maak?? 'Uhm jaaa hoor' "foto" nou uhm meid je hebt je been gebroken! 'Louis ik heb mijn been gebroken!' Zei het meisje. 'Oh serieus!! Kinnen dan niet meer in achtbanen enzo..' Zei de jongen. 'Pfff en moet ik nu met krukken lopen??!' Vroeg de dane. Uhm ja je moet met krukken lopen en uhm je krijgt nu een gips im je been. "Klaar" oke hier heb je je krukken. ' dank u zei de jongen en het meisje tegelijk'.
~UIT DE EHBO~
POV LOUIS
'Zullen we naar het doolhof??! 'Jaaa okeee kan je het wel met de krukken??!zei ik. 'Uhm ja denk het'. We gingen in het doolhof.
~IN HET DOOLHOF~
POV LOUIS
hu waarrr is melis nou! MELIS!
Ik ging neterlijk het hele doolhof door zoeken.
POV MELISSA
'Melis!!' Hoorde ik. Ik was een grapje aan het uithalen. En liep met de krukken alke padden af. 'MELIS ALS JE EEN GRAPJE MAAKT OKE IS KEUK MAAR KOM ALSJEBLIEFT TERUG!'
POV LOUIS
Ik zag mekissa om de hoek verschijnen. BABE DAT NOOIT MEER IK WAS BANG DAT IK JE KWIJT WAS! 'Sorryyy! Lou was een kut grap van me!' Babe is geen kut grap eas grappig hoor maar was wek een beetje bezorgt!
'Sorry!' Maakt nie uit zei ik en gaf haat een knuffel. En is het al een beetje goed gegaan met het lopen met de krukken? 'Jaa hoor' oke kom dan gaan we samen uit de doolhof. 'Okiii waar gaan we dan naar tie!' Uhm naar het kasteel en gaan we naar binnen in de kasteel. 'Okiiii'
~BIJ HET KASTEEL~
POV MELISSA
We liepen naar binnen. 'Kon dan gaan we naar boven..' Zei louis . Okiiii zei ik. We waren een verdieping hofer gegaan. 'Kom dan gaan we nog een verdieping hoger!' Zei louis. Okiii zei ik. We waren nog een verdieping hoger gegaan. 'Zullen we met deze trap naar boven!?' Uhm loiis daar mag je niet komen daar slaapt toch doornroosje!? 'Uhm ja klopt maar wij mogen dat heb ik geregeld!'
Het ging niet echt makkelijk om al due trappen over te huppelen! Met die krukken dan.
POV LOUIS
we waren boven aan in het kasteel niemand mag daar komen maar i had geregeld dat we boven aan mochten komen en was gelukt.
POV MELISSA
we waren boven on omggggg!! Loiis heb jij dit gedaan??! 'Jep heb ik geregeld!' Zei hij zelfverzejerd. "Het was een lakeb met rozen blaatjes er omheen en er zaten ook nog bloemen om ons heen zo moooooiii" we hingen allebij zitten en gongen een beetje praten. 'Uhm melis ik heb een vraagje..!' Vroeg louis een beetje zenuwachtig. Hij pakte mijn handen.
POV LOUIS
Ik ben zo zenuwachtig !! Ik ben bang dst ze nee gaat zeggen... Ik pakte haar handen .. Nou uhmm... Lieve melis ik dit was een super leuke date niet dat het nog niet is afgelopen maar uhm ja..... W-wil je mijn v-vriendin z-zijn??!! Vroeg ik hoop vol. 'NATUURLIJK WIL IK JE VRIENDIN ZIJN!!!'Ik wou nog iets zeggen maar kon niet zeggen omdat melissa al meteen me zoende ikzoende ook gewoon terug.! We stopte.. 'I love yiu zei melissa' i love you zei ik terug. Zullen we dan maar naar de treintje gaan?? Want die is wel ruste.. Kort maar krachtigg.. 'Haha ja is goed' ko maar ik pak je krukke wel! 'Hihi dank je' zei melissa. We liepen naar het treintje toe. We konden ook meteen in stappen. We zaten in de eerste kar.
~UIT HET TREINTJE~
Zullen we maar terug gaan naar london? 'Ja is goed kijken hoe miall en naomi reageren over mijn gebroken been'. Ja idd ben ook heel benieuwd.!
~OP HET VLIEGVELD~
POV MELISSA
'Zullen we naar naar de starbucks!'
Jaa is goed! "We pakte allebij choclate chip cookie" 'choclate chip cookie is lekker he!' Jaaaa zekersss! Zei ik.
~IN HET VLIEGTUIG~
Pff kan niet wacht dat ik thuis ben heb best wel pijn aan mijn gebroken been.! 'Jaaa snap ik je moet er ook wel best veel boor lopen!' Uhm ja idd. Ze iik.
POV LOUIS
Melissa is in slaap gevallen. Ze ligt super schattig op mijn schouders. Ze lacht ook in haar slaap zo cute. Ik gaf een kus op haar voor hoofd een deed ook zelf mijn ogen dicht. En leinde op melissa's hoofd. "We zijn geland.. Ik herhaal we zijn geland.." Ik werdt wakker en zag dat melissa nog sliep. Babeeee wakker worden en gaf een kis op haar lippen. 'Heyy babe zijn we er!' Jep we zijn er kom ik pa je krukken en gaan we dan snel naar huis. 'Okiiii'
~THUIS~
We zijn thuis zeide ik en melissa tegelijk. "Niall en nai waren boven film aanhet kijken." Niall kwam meteen naar beneden en knuffelde melissa. 'Oh schatt gaat alles goed.!!!'
POV NIALL
oh schatt gaat alles gied!! 'Jaa niall gat goed alleen heb we wel heel erg veel last van'. Ik gaf melis nog een knuffel.
POV NAOMI
Heyy bestie gaat het!!? 'Jaa hoor!' Niall trok hij uit de knuffel dat ik melis kon knuffelen. Ik trok terug.. Ennn! Hebbem jullie??! Vriegen ik en niall tegelijk. Melissa en louis keken elkaar blij aan en pakte elkaars handen. 'Jaaaa we hebben'!' Zeiden melissa en louis regelijk. Ommmggg wat leuk!! Zei ik happy. 'Iddd heeel leuk!' Zeiden melissa en louis tegelijk'.

Heeyy mensjes best lange hoofdstyk maar roch wel heel leuk vind ik zelf xx melis

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 16, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Adopty by niall horan &lt;3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu