KRADLJIVAC DNEVNIKA

344 25 4
                                    

Napravila sam pauzu.Nisam mogla da otvorim usta bila sam paralizovana.Tisina je bila sve veca i veca.
-Ja..(mucala sam ponovo)Luk-aa-se ne znam.Nikad nisam bila u v-ee-zz-i.
Osecala sam kao da me je nesto paralizovalo.Lukas me je gledao ostro u oci,ja nisam mogla da se pomerim.
Trrrrr!!!!Oglasilo se zvono.Lukas je ustao i otisao na cas.Ja sam i dalje sedela.Neko je odjednom pucnuo prstima ispred mojih ociju.Tad sam se trgla.Ugledala sam momka koji je bio visok plavo-smedji sa zelenim ocima.Bio je visok.Prvi put ga vidim u zivotu.
-Zakasnices na cas.,rekao je
-Da!!Hvala sto si mi rekao!,ustala sam sa stolice i trcala do ucionice.Torba mi je bila otvorena valjda nisam nesto zaboravila.Videla sam moj razred kako ulazi.Brzo sam se ugurala u masu da ne bi ispalo da kasnim.Seli smo u klupe.Nastavnica nam predaje o napicima.Pricala nam se je i pisala  na tabli ali nisam obracala paznju,pogotovo ne zbog Lukasa.Snuzdila sam se.I nastavnica me je prozvala.
-Alis kako dobijamo fluorcentni napitak od zmajevee krljusti??
Zvonilo je.Uhh spasila sam se..Vratila sam knjige u torbu i primetila da mi nema knjige iz biblioteke u stvarnom svetu.Srcka me umalo nije strefila.Izjurila sam iz ucionice i otisla u menzu.Krenula sam da trazim ali bezuspesno.Uzdahnula sam i naslonila se na sto.
-Ovo trazis?
Okrenula sam se i ugledala onog istog kog sam srela na dorucku.Drzao je moju knjigu i mlatio njom.Namrstila sam se.
-Vrati ga!
Zlobno se smejao.Krenula sam sigurnim hodom ka njemu.Bio je visok.Podigao je ruku i nisam mogla da dohvatim.Previse sam niska.Pocela sam da besnim ali on se samo smejao.To me je uzasno nerviralo.Skakala sam da  dohvatim al nisam uspela.Pocela sam da se derem ali on me je gledao kao jadnika.Pocela sam da ga udaram ali on me je samo hladnokrvno gledao.
-Vrati ga!!!!,prosiktala sam.
-Sta ako necu,hm?,upitao je
-Onda cu ga ja uzeti.
Pojavio se Lukas.Uzeo je dnevnik iz ruke i dao ga meni.Cvrsto sam ga drzala.Lukas i taj debil su se pogledali puni mrznje.Krenuli su da skupljaju cini u ruke.
-Dosta!,proderala sam se.
Stala sam izmedju njih.Plavokosi je namestio kosu i rekao"videcemo se mi".Odjednom je nestao u tami.Pogledala sam u Lukasa.
-Hvala
Nasmejala sam se.Zagrlio me je.Otisli smo na casove.

********
Sad se vracam sa casova.Imamo jahanje.Drago mi je sto mi je Lukas pomogao.Uhh,otisla sam u svlacionicu i uzela opremu.Bilo je tu jos devojcica iz naseg razreda.Naravno dok su pricale spomenule su Lukasa...
-Znate li da je Lukas na zurci ljubio prvakinju?
-Ma daj!Nije toliko glup.Zar nije on sa Gabrijelom?
Zalupila sam vrata od ormarica.Sve su pogledale u mene.Drzala sam ruku na ormaricu.Alis,kontrolisi se.Bes nisam mogla da obuzdam.Orman je poceo da gori.Sve smo se preplasile.Neke se cak vristale.U svlacionicu je usao profesor.Brzim cinima vatra je prestala da gori.
-Ko je ovo uradio?
Svi su gledali u mene.Slegla sam ramenima.
-Kod direktora Alis!!

*******
-Alis ostalo ti je jos posluzaovnika!!
Trenutno perem sudove zbog kazne.Ostalo je jos tacni.Depresivno ih trljam dok me kuvarica nadgleda.

~posle tri ipo sata~

Konacno sam zavrsila.Isprala sam ruke i otisla nazad u zobu.Na hodniku sam srela Lukasa.Previse sam umorna da se pravim da mi se svidja...
-Hej Alis,ponovo si zapalila skolu??
-Nije smesno Lukas.
-Uglavnom hoces da izadjemo?
-Mrzi me.
-Zasto Alis??
-Prala sam sudove tri sata zbog tebe!!
Besno sam prosla pored njega.Usla sam u sobu i zalupila vratima.Klara je na krevetu pricala sa drugaricom iz razreda.Bacila sam se na krevet.
-Hej Alis
pogledala sam je.
-Selis se.Prelazis u drugu sobu.Amanda je sa mnom.
-Klaro da li si normalna?!
Pogledala sam je kao da cu da je ubijem.Izasla sam iz sobe i placuci.Otrcala sam u vrt.Sela sam na klupu i plakala...

------------------------------------------
Hej hej evo i nastavka.Ovaj nastavak je po meni bas jadan ne znam zasto :/
Ima preko 630 reci (°•°)!!!I da samo zelim da se pohvalim hehe da sam osma najpopularnija knjiga u kategoriji Fantazije!!!Nadam se da cu biti u prve tri sa mojim omiljenim knjigama "mrtva istina i akademija za nadprirodne".Bacite cuveni vote/kommentar :)

Hvala na citanju ♥♥♥


Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now