Kadın hamile

274 22 46
                                    

İstanbul

(Haluk uykuda rüya görmekte)

Haluk yatakta,güneş onu uyandırmakta

Güneş:aşkım uyan sana.. Bak sana süprizim var

Haluk:hıım neymiş bu kadar beni uyandırmana neden olan..ayrıca her neyse beni uyandırdığın için ceza bana bir öpücük ver..

Güneş:ceza hım..

(Güneş Haluk'un yanağına kocaman bir öpücük bırakır.)

Güneş:oldumu şimdi..

Haluk: eh nerdeyse..hadi söyle bakayım nedir anlatmak istediğin..

Güneş: hım öyle kolay değil. Şıp diye söyleyemem..

(Haluk yorgan altındadır,güneşse yatağın kenarında oturmuş)

Haluk:demek söylemiyorsun..

Haluk güneşi elini tutup kendine çeker..

Güneş:haluk ne yapıyorsun..

Haluk:hiç yatakta uzanmışken göremiyordum seni.şimdi böyle daha iyi oturacaksan yanımda otur..

Güneş:oldumu..

(Haluk yatakta uzanmış,Güneş'te tam yanında Haluk'un bacak dizlerine sırtını dayamış oturuyor)

Haluk:hı hı.. Artık anlat neymiş o dilinin altında sakladığın süpriz

Güneş:şıışt.. Süpriz..! Hayatımızda en çok isteyeceğimiz bir hediye anlatamam..

Haluk:demek anlatmıyorsun..gel buraya sen..sen bana verilmiş en  güzel hediyesin..!

(Haluk güneşi kendine çekmiş, güneş Haluk'un üstünde)

Güneş:hı hı tabi tabi daha sonra papucumu dama atarsın..

(Haluk güneşin belini elleriyle kavrar)

Haluk: hiç sanmıyorum..şu an bile seni öpmek için zor tutuyorum kendimi ama artık tutamıyorum..

(Haluk güneşin dudaklarını öper karşılıklı)

Dündar: haluk..! Haluk.. Uyan artık öğlen oldu..haluk.. Şu yastığı öpmeyide bırak artık..

(Haluk bağırır)

Haluk:ne var..! Bir dakika..rüyay mıydı..!

Dündar:evet artık dünyaya dönme vakti..

Haluk: siz bana rüyada bile rahat vermiyorsunuz.. Ya orda bile güneş le birlikteydik onuda bozdun be..

Dündar: belliydi zaten yastığı öpmenden.. Şimdi anlaşıldı niye yastığı öptüğün..hadi hadi kalk bir duş al kendine gel.. Bugün sende bir değişiklik var..

Haluk: ben yastığı mı öpüyordum.. Ayrıca ne gibi değişiklik varmış bende..

Dündar: 3 aydan beri seni ilk defa iyi görüyorum.. Haluk bir şey mi var bilmediğim..?

Haluk:yok bir şey.. Ben ne kadar biliyorsam sende o kadar. Sadece bilmiyorum kendimi iyi hissediyorum bügün..içimde bir mutluluk var..yada güzel bir hediye bekliyorum..

Dündar:sen biraz önce güldün mü yoksa ben yanlış gördüm..

Haluk:sen yanlış görüyorsun kardeşim ben hala rüya etkisindeyim hediyemin etkisi..hade rahat bırak ta gidip bir duş alayım..!

(Haluk kilinikten çıktıktan sonra Dündar'ın evinde kalmaya başlamıştı)

******************
İzmir

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin