8:30 "Dobře zmlkni už buď ticho!!„Tahle začíná každé mé ráno. Obvykle začínám tím že vstanu a jdu se kouknout na insta atd.....Ale toto bylo jiné koukla sem se na můj iPhone a vidím tam upozornění o novém videu od Hoggyho tak se tak koukám a na jednou tam vidím neznámou osobu byl to Vaďák hned jak skončilo video tak sem se přesunula na jeho kanál.
Na jeho videích jsem se strašně nasmála a ůplně mě dostalo video GirlFriend Tag
No a tak sem se přesunula na jeho Fb Fanpage a hned sem tam hodila like...A udělala jsem tu nejlepší věc která mě mohla napadnout;)) napsala jsem mu!!
CHAT:
Já;Ahoj,narazila jsem na tebe přes Hoggyho a tak sem koukla na zvůj kanál a strašně jsem se nasmála. Si super.Vůbec sem nečekala že napíše ale přibližně v 13:05 mi cinkla zpráva na messengeru. Byl to on!!
Vadim; Jee moc ti děkuji.Asi budu s Hoggym točit více videí jestli mi potom budou psát takový kočky.
Já; No to děkuji:))
Píšeme si už přibližně týden a najednou mi napsal zprávu.
CHAT:
Vadim; No chtěl jsem se zeptam jestli by si semnou nezašla na RANDE??
Co??Musím co nejrychleji odepsat ale nevím co mám napsat poradím se s Šajou (Sharlotou mou BFF)
Chat s Šájou:
Já; Šáji napsal mi Vadim jestli s ním nechci na rande.Co mu mám napsat??
Šája; Jasně že s ním jdi;*
Já;Ok jdu mu napsat. Pá
POHLED VADIMA::
CHAT;
Já;No chtěl sem se zeptat jestli by si semnou nezašla na RANDE??
Nicoll; No tak jo... No kdy teda?? A kdy?? A kde??
Já; No můžeme třeba zítra v 15:00 na Karlově Mostě co ty na to??
Nicoll;Ok těším se:**
Doufám že se vám tento díl líbil příště to už bude ohodně lepší možná i nějaký to intimčo tak můžete zanechet like a napište komentář!!!;** :))) PAPAPAPA