" suuuuu! Kızım köpeğin tuvaletini yaptırma sırası sende!"
Allahım ya güne nasıl başladığımı siz de görüyorsunuz, bence evimizde bir de köpek bakıcımız olmalı. Neyse ki ben de bahane çok " annelerin ennn güzeli benim bugün keman dersim var hemen çıkmam gerekiyor."
Ahahaa çok zekiyim yaa!
-egoisttt
- ses kes içses.Annem kesin yine abime yani ateşe kitliycek çiş yaptırma şeysini, tamam kesin sesinizi çoook kibarım!!!
" ateeeeş! Sen köpeğin ihtiyacını karşıla o zaman."
Ben demiştim amaaaaa! Ahaha yaşasın sadistlik. ( anlamını bilmeyenler için söylüyorum sadistlik kötülük anlamına geliyor.)
" banane yaa benim de antremanım var, spor yapmam gerek."
Kimin abisi işte? Ailecek zekiyiz olum biz.
" köpeği alırken anne lütfeeen alalım lüüütfen demeyi biliyordunuz ama. Öff tamam bugünlük ben temizlerim biricik köpeğimizin atığını, Oradan da vakıfa giderim. "
Annem evden çıkar çıkmaz üzerime beyaz yüksek bel pantolonumu ve siyah, taransparan, göbek üstü t- shirtimi giydim.
Tıpkı bir rock star gibi havalı görünüyordum.- rock star and sen saçmalamaaaa!
- saçmalanmaz içsesciğiiiiim, ahahahaa.
- çabuk kabullendin söylediklerimi sucuğuuuuum. Ahahah sucuğuuum ahahah. Esprimi anladım mı bay sucuk.
- tamam be çok uzattık,
İçsesimle olan saçma diyoloğumu bitirip evden çıktım. Ama çıkmaz olaydım az kalsın bir araba beni eziyordu.
Arabaya baktığım da çok tanıdıktı, içindeki de bizzat abimdi.Kahkaha atarak konuşmaya başladı " ya tüüh! Ben seni yanlışlıkla öldürecekmiydim yoksa? Ahaha yani vah vaah!"
Abimle aramız böyle işte ateş ve su nasıl ise biz de öyleyiz. Düşüncelerimi bölen abimin iğrenç sesi oldu.
" ya su senin keman dersin yok muydu? Hayır yani bir insan keman dersine giderken bu kadar süslenmez dimi canım kardeşim."
Vay demek abim benim üzerime oynuyor . iyi de ben şuan da gayet spor ve sadeyim.
" abiciğm senin de babam yokken arabayı kullanman yasak değil miydi?"
Evet babam bir süreliğine işleri için amerikaya gitmişti. Ve babam olmadığı için arabayı abim olacak kişi kullanamazdı.
" tamam söyle ne istiyorsun?" benim abim gerçekten de çok zekiydi ya." bu akşam ki partiye ben de geleceğim."
" peki."Vaay be! Ahaha yuppiiiiguuu!! Bu parti gerçekten çok güzel olacak.
- o zaman hemen alışverişe çıkmalısın.
- ilk defa sana katılıyorum içses.Partiye gitmenin verdiği sevinçle hemen odama gidip giyinmeye başladım. ( tabi ki parti için değil alışveriş için)
Üzerime siyah şortumu ve beyaz çiçekli büstiyerimi giydim.Merdivenlerden koşarak indim ve evimizin bahçesinde ki garajdan motoruma binerek çıktım.
En ünlü alışveriş marketine lüks ve pahalı motorumla gidiyordum. Övünmek gibi olmasın ama zengin olmak çok güzel beeee!
- senin içsesin olduğum için inan çok mutluyum, zengin olduğundan yani kişiliğinden dolayı değil.
- içses saçmalamayı kes.
- saçmalanmazzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koca Gözlü Kız
Fiksi RemajaBu aşktır; virajlı, engebeli ve heyecanlı bir yolculuk... Ve böylesine bir yolculuktan yara almadan dönmek imkansız