Capitolul VI

223 11 6
                                    

   - Yay! Uite! Sunt mai înaltă decât tine! Ha, ha!, încearcă Sia sa îmi facă în ciudă, iar eu zâmbesc.

- Uite la ea! Îți face în ciudă! No, sa fie atentă aici!, spune Codrin și se oprește din mers. Îmi continui drumul, nepăsătoare.

    Deodată, Codrin vine în spatele meu. Mă apucă de talie și mă pune pe umerii lui.

- Bă! Vreau jos! Bai! Canceru' o ajuns și la urechi? Freză die prăjitură? Tu este pe planeta noastră? Bai! Dă-mă joos!, spun către Bradea, dar se pare ca nu aude! E un surd cu freza die prăjitură!

- Dacă Sia îți face în ciudă, hai sa îi facem și noi ei! Și... acum nu mai mergi pă jos..., se apără acuzatul.

- Eu nu înțeleg dac-, sunt întreruptă.

- În p#la mea!, își continuă Codrin propoziția.

- Da...! Aici ai dreptate! Mulțam fain! Da' hai mai aproape de ei., zic, arătând cu mâna.

- Te ții bine, da? Hai ca alergăm până la ei! , mă anunță freza die prăjitură.

- Yaaaaay! Siaaa! Niii! Îs mai înaltă ca tine! Yaaay!, tip de fericire, deși eram singuri pă toată strada.

- Nu cred! Da-tie jos! Amu'! JOS!, țipă Sia văzând ca sunt mai înaltă decât ea.
- Ia stai tu puțin!, spune ea și se uită la Codrin, care îmi ținea picioarele sa nu cad de pe umerii lui.
- DACĂ NU IEI MÂINILE ALEA DE PE FLOAREA MEA, TE OMOR!, continua ea propoziția.

- Bă, Inimă! Dacă nu mă ține die picioare, cad Dr#cu'! Calm! Nu ma mănâncă! Și nu mai spun ca și Echo te ține die picioare!, mă apar eu.

- Echo, vleau sa mă pui ca pă Ale! Te looog!, zice isterica și se da jos din cârca lu' Echo.

- Și mie ce-mi iese?, bate Vlad apropo.

- Dacă nu mă pui mai repede pe umerii tăi, un pumn în meclă!, îi răspunde, revenind la normalul nostru.

- No, hai sus!, spune Echo și o ia pe Sia de talie, și o așează pe umerii lui.

- Ioi! Da' îi fain aci' sus! Yaaaaay!, țipă Sia.

- Amu' ești cât minie! Nu Minie Mouse, ci eu. Știi ceva? BATE FIVE-U'!, spun eu către Sia și aștept sa îmi răspundă.

- No, da' hai! BATE!, și îmi răspunde.

- Bă, p#lă! Batem cinciu'?, îl întreabă Codrin pă Echo.

- Bă, p#lă! Ce oi tras pă nas? No, da' hai! Bate cinciu'!, răspunde Echo și cei doi își lipesc palmele zgomotos.

***

- Mai e muult? Mă dor picioarele!, se vaită Sia.

- Cum sa tie doară când nici nu mergi?! Tu nu cari pe umeri o persoană!, îi da replica Echo.

- Tu taci și mergi!, i-o întoarce Sia.

- Codrin, mai avem mult?, îi șoptesc fără sa audă nimeni, decât noi doi.

- Nu! Mai e puțin! Dar ce îmi faci în cap?, întreabă el curios.

- Codițe! Ce sa îți fac dacă ai parul lung?! Ti-l împletesc!, răspund, întorcându-mă la treabă.

- F#tă-mă Dumniezo! Atât die lung îi?, se miră domnul Bradea.

- Dăp!, răspund.

- Trebuie sa mă tund!, spune el.

- Nuuu! Îți sta binie cu freza die prăjitură! Daca tie tunzi, îți f#t o întoarcere die lovitura die nu ție vezi, bă!, zic și chicotesc.

- Binie! Dacă tu zici sa nu mă tund, nu mă tund! Da' pă tinie sa sară Lejiunea dacă nu le convine!, zice Codrin.

T.O.T Singuri(5 Seconds To Hell) [ F.F. Codrin Bradea ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum