0.1

2 0 0
                                    

Günlük.

N'aber? Böyle mi yazılıyor? Yada Ne'haber? Yada Nabün? Aynen bu.

Nabün?

Sanırım uzun süredir, -ilk okulda sömestr tatilinden bu yana ki şu an 16 yaşında olduğuma göre sanırım değil, harbi harbi uzun süredir- günlük tutmuyordum.

Günlük tutmayı neden istedim?

Hiçbirşey yolunda değil. Ve ben bu cümleyi söylerken arkideşlerim "hiçbirşey yolunda olmayabilir ama hiçbirşey de seni yolundan etmez bro" demez. Benim arkideşlerim yok. Hayır cidden söylüyorum. Ben okulda o gruplarla takılan kızlardan değilim.

Ha dur sen beni tanımıyorsun!

Ben Rüya.

Hayır yani Rüya derken isim olaraktan. Öyle rüya falan değil yani. Neyse sen anlamıştın zaten günlük.

Gerçek anlamda arkadaş. Aslında tam anlamıyla da gerçek arkadaş da değil ama Hilal var. Hilal işte. Okula başladığımızdan bu yana hep birlikte olduğum arkadaşım. Hep birlikte derken aslında hep birlikte de değiliz. Arada sırada aklına gelirsem. O bana göre gerçekten çevresi olan biri.

Ailem, aslında kimseyle anlaşamama problemim olabilir. Çünkü ailemle de pek yakın sayılmayız. Babam sarhoşken onunla konuşabiliyorum. Gerçekten babam ayıkken, muhabbet ettiğimizi hatırlamıyorum.

Annem babama göre farklı. Annemle daha çok konuşuyoruz o da şöyle; "hey odanı topladın mı! Seni doğurduğum güne lanet olsun! Seni doğuracağıma taş doğursaydım! Üstündekilerle nereye öyle? Evden çıkarken izin aldın mı? Senin hayatın yalan! Senin hiçbirşeyine inanmıyorum!" vesaire vesaire...

Ali. Küçük kardeşim. Ulan küçük dediğime bakmayın. Bir osursa ev sallanıyor. Zaten 3+1 ev hayvan oğlu hayvan. Kıskanç, uyuz, sinsi her bok var yani onda.

Erkek arkadaşım var mı?

Şey... Aslında ben sadece birisine bağlı yaşayamıyorum. Tabi elimde değil... İşte şöyle biriyle konuşuyorum biriyle görüşüyorum falan fıstık.

Hayatımda hiç aşık olmadım da diyemem, hiç sevmedim de. Hiç aşk acısı çekmedim de. Ben böyle oldum çıktım işte. Duygusuz biri gibi.

Zamanla anlarsın be günlük.

Ben yanlızım genelde.

Şimdi. Bu günlüğü neden tutuyorum?

Neden elimin arasına bir kalem aldım ve yazıyorum?

Bazen insan alışkanlıklarından da sıkılabilirmiş. Yanlızlık alışkanlığımdı. Ve sanırım sıkıldım.

İlk olarak. Size okuldaki olaylarımdan bahsedeceğim. Geçen yıl liseye başlamamla arkadaş edinmem bir oldu. Bir grup vardı ve beni aralarına aldılar. Ve ben aşık oldum. Sonra o da sevdi. Harbi sevdiğini hissettim. Sevmiştir yani. Galiba. Herhalde. Bir ihtimal.

Sonra. Sonrası battık işte. Bir kızın en tehlikeli yaşı 15-16. Arzu, istek.

Birşeylere sahip olmak için söylenilen yalanlar. Sağlam söylenmeyen yalanların ortaya çıkması.

Kısacası takıldığım gruba yalan söyledim. Onlar da ortaya çıkardılar. İnsanlar yalan söyler. Ne yapabilirim?
Her neyse aşk da aldatmamla bitti. Gerçekten sevildiğimi hissetmediğim zaman zaten bitirmek istemiştim. Ama aldattım ve bombayı koydum. Güzel oldu bence.

Ha aldattığım çocuk da aşık olduğum çocuğun yakın arkadaşıydı. Golü büyük vurdum yani.

Şu anda, erkeklerle gerçekten başım dertte.

Kimi sevmeliyim bilmiyorum.

Hâlâ yaşıyorken sevmek de istiyorum.
İyi geceler günlük. Sana isim bulacağım.

Pazartesi-00:30
Günlüğün ilk sayfası..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜNLÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin