Sedela sam i plakala.Suze su mi lile ko kisa.Oci su mi natekle jer sam vec sat vremena plakala ne samo zbog sobe nego svega...Lukasa,problema,onog visokog debila i slicno,plus skola gori zbog mene.Duboko sam uzdahnula iz sobe.Neko je stavio ruku na moje rame.Podigla sam pogled i videla Emmu.
-Alis?!
Sela je pored mene.Obrisala mi je suze.
-Alis sta se desilo?!
Zagrlila me je.Ispricala sam joj sve probleme.Nekako mi je spao kamen sa srca.
-Pa vrati se kuci.
-Ne zelim Emma...
-Postaracu se za sobu.
-Hvala.
Jako sam je zagrlila.Ustale smo sa klupe i setale smo vrtom.Fontana je zuborila.Grmovi ruza su stvarali opojan miris koji smiruje.Pticice su se skupljale kod fontane da bi se osvezile.Sunce je sijalo.Emma i ja smo se vratile na akademiju.Vreme je rucka.Otisle smo u menzu i narucile smo obrok.Opet me cekaju sudovi.Sela sam sama sa Emmom.Krenule smo da jedemo.Imali smo spagete.Sos nije vrhunski kao Almin (moja mama).Ipak si mogao jesti.Brzo sam ga pojela.
-Jel bi jela Alis?
Emma je krenula da mi sipa hrane.
-Ne treba.
Obrisala sam nos i odnela posluzavnik.Srela sam Lukasa.
-Hej.
Nasmejao se.Ima caroban osmeh.
-Hej
Smoreno sam rekla stavljajuci posluzavnik.
-Sve ok?
Upitao me je zabrinutim pogledom.
-Sto ne bi bilo??
Vestacki sam se nasmejala.Vratila sam se do Emminog stola.***********
Evo perem i poslednju tacnu.Uzdahnula sam.Polako sam trljala mrlju od pastete.Odvratno.Alma i David (roditelji) sigurno ne bi bili ponosni zbog onog sto sam uradila...Isprala sam i taj posluzavnik.Obrisala sam ruke u staru krpu.Vratila sam deterdzent.Brzim hodom sam otisla do "moje" sobe.********
Otvorila sam vrata.Klara je sedela i pricala na krevetu sa Amandom.Pogledale su me pogledom tipa:Alo glupaco sta radis u MOJOJ tojest nasoj sobi?!".
-Evo ti kofer Alis.
Rekle su.Kofer je stajao kod ormana.Uzela sam ga i drsko se nasmesila.Izasla sam iz sobe i zalupila sam najjace sto mogu vratima.Samo sto se nisu slomila.Brzim hodom sam isla hodnikom trazeci Emmu ali,srela sam Lukasa.Kiselo sam se smejala.
-Hej ti ides sa mnom u sobu.
Pokazao je palcem na njegovu tj nasu sobu.Zastala sam i gledala ga kao da mi je sivi oblak iznad glave.
-Si ti normalan?!
-Emma i ja smo se tako dogovorili posto kod nje nema mesta.
Molim?Ovi bas hoce da me smuvaju sa njim.Uzdahnula sam i posla za njim.Usli smo u njegovu tj nasu sobu (ohh covece dokle cu ovako da govorim?).Raspored sobe je isti tako da necu opisivati.
-Tvoj krevet je levo Alis.
Okej.Spustila sam kofer.Krenula sam da se raspakujem.Lukas je krenuo da se sredjuje u kupatilo,naravno.Ja sam brzo slozila orman jer nemam puno stvari.Sela sam na krevet i pocela sam da cesljam moju svilenu dugu smedju kosu.Previse sam nadrndana danas da bih obracala paznju na Lukasa.Za par minuta je Lukas bez majce izasao iz kupatila.Samo peskir je bio koji mu je prekrivao medjunozje.Pocela sam da crvenim.Srce mi lupa ko ludo.Skrenula sam pogled.Bas me zanima da li ima plocice.
-Alis idi se sredi
-Okej.,kratko i nasmejano sam to rekla.
Covece pa ja planiram da sredjujem kosu jos pola sata ovde.Ostavila sam cetku i sa stvarima usla u kupatilo.Unutra je kao u sauni.Sta on radi ovde?Skinula sam odecu i krenula da se tusiram i pevusim.Ovo mi je trebalo.Posle par minuta neko je kucao.
-Ostavio sam grickalicu.
Uzdahnula sam.Nek saceka.Nek mi neko objasni sta cemo on i ja u istoj sobi?!Zar se to ne protivi pravilima skole?
-Alis!!
Evo evo.Brava je pocela da se pomera.Oo ,ne!!!!Brzo sam uzela peskir pored mene.Ugasila sam vodu i obmotala sam peskir oko sebe.Lukas je usao unutra.Uzeo je grickalicu i pogledao u mene.Zacrvenela sam kao paprika.
-Kao prvo uzela si mi peskir ,a kao drugo kupas se vec sat vremena.
Uzela sam nesto i na kraju se ispostavilo se da ga gadjam samponom.Odjednom peskir je poceo da mi spada…**************************
Ta daaaa :D!!!Evo i nastavka!!Prekinula sam na ovom delu jer ne verujem da bi nekog zanimao nastavak da ovde nisam prekinula.Ne bojte se nece pasti nikakva s** scena ni ti bilo sta slicno.Usput ima preko 660 reci (°•°)!!!Dajte cuveni vote/komentar :).Obavezno komentarisite!!Hvala na citanju ♥♥♥
YOU ARE READING
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasyAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!