Τελειώσαμε το πρωινό χωρίς φασαρίες ευτυχώς..Ο Ντέρεκ με πήγε στην εστία αλλά δεν τον άφησα να με φιλήσει,τον έχω σιχαθεί,δεν μπορώ ούτε να το κοιτάζω..Και που φιλιόμαστε χάρη του κάνω..Πρέπει να έχω υπομονή!Διάβαζα όλο το μεσημέρι για τα αυριανά μαθήματα και μια ώρα πριν την συνάντηση άρχισα να ετοιμάζομαι.Φόρεσα ένα άσπρο φανελάκι και ψηλόμεσο τζιν,έκανα ψηλή κοτσίδα και φόρεσα τα μαύρα τετράγωνα γυαλιά μου.Το ντύσιμο μου τελείωσε με τα άσπρα ολ σταρ μου και αμέσως πήγα στο πάρκο όπου δώσαμε συνάντηση.Σε αυτό πάρκο έχω πολλές αναμνήσεις..Ήταν η πρώτη μας βόλτα μαζί με τον Μπρους..Για πρώτη φορά δεν είχαμε τσακωθεί και μου μιλούσε για τους αγγέλους.Η καλύτερη συζήτηση που έχουμε κάνει νομίζω..Τελευταία μου αρέσουν όλες μας οι συζητήσεις..Είναι λογικό;Λίγα λεπτά αργότερα έφτασα στο πάρκο και ο Μπρους στεκόταν δίπλα στο άγαλμα,βγήκα από το αμάξι και αμέσως πήγα προς το μέρος του.Με κοίταξε με ένα χαρούμενο πρόσωπο που με έκανε να νιώσω καλύτερα προφανώς και σιγά σιγά έφτασα στο μέρος που βρισκόταν.
''Όπα η Ντι ήρθε στην ώρα της..Μπράβο''.Είπε με παιχνιδιάρικο τρόπο.Αχά!
''Γιατί έχω αργήσει πολλές φορές'';Του είπα με το ίδιο ύφος ενώ τον χτύπησα απαλά στο στήθος.
''Πάντα''.
''Σκάσε''.Έχει πλάκα όταν μιλάμε έτσι.Αρχίσαμε να γελάμε και ο Μπρους μου έκανε νόημα να κάτσουμε στο γρασίδι.Το γέλιο σταμάτησε ξαφνικά και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τον λόγο που του είπα να συναντηθούμε.
''Λοιπόν..Τι ήθελες να μου πεις'';Αγχώθηκα με το που είπε γιατί τον κάλεσα αλλά έπρεπε σε κάποιον να τα πω.
''Ο Ντέρεκ''.Δεν μπορούσα να ολοκληρώσω την πρόταση..
''Τι'';
''Του αρέσουν τα παιχνίδια''..
''Ναι αυτό που κολλάει'';Γιατί δυσκολεύομαι τόσο πολύ να του το πω;
''Έμαθα ότι παίζει ένα βρώμικο παιχνίδι μαζί του''.Το ύφος του δεν φάνηκε τόσο έκπληκτο από όσο περίμενα..Μάλλον επειδή ήξερε τι τύπος είναι ο Ντέρεκ..Είχε δίκιο.
''Ποιες στο είπαν'';Τι στο διάολο;Ο Ντέρεκ θέλει να μου κάνει κακό και θέλει να μάθει από που το έμαθα;
''Έχει σημασία'';Είπα κάπως απότομα.
''Τι;Όχι..Συγνώμη..Ήθελα να πω..Ο Ντέρεκ το κάνει με πολλές αυτό..Είσαι τυχερή που το έμαθες''.Είπε αμήχανα..
''Ναι αλλά δεν ξέρω τι στο διάολο θέλει από εμένα''.
''Θα μάθεις απλά γίνε προσεχτική,θα σε βοηθήσω''.Ήξερα ότι μπορώ να τον εμπιστευτώ.
YOU ARE READING
Impossible
Teen FictionΝτιάνα,ένα κορίτσι τόσο ήσυχο με σκοτεινό παρελθόν,ένα κορίτσι που δεν θα το κοιτούσε κανείς παρότι είναι πλούσια.Η Ντιάνα ξεκινάει το πρώτο της εξάμηνο στο πανεπιστήμιο Χάρβαντ μόνο που όλα όσα είχε σχεδιάσει πάνε χαμένα αφού η συγκάτοικος με την π...