-Csodálatos vagy!-rámmosolygott.
-Thony?-kezdtem összehúzott szemöldökkel.
-Mi a baj?-kérdezte már előre félve.
-Hova dobtad a bugyimat?-érdeklődtem.-Nem találom!
Felnevetett és velem együtt kezdte keresni az említett ruhadarabot.
-Azt hiszem itt van!-mutatta fel.
A visszapillantó tükrön lógott.
-Köszi-nyúltam volna érte, de ő elhúzta előlem.
-Vedd el Kicsim!-mondta kacéran.
Utána nyúltam, de még jobban elhúzta és elvesztettem az egyensúlyomat. Rázuhantam. Tetszett a játék, de Adam villant be a gondolataimba.
-Haza kell mennem!-mondtam gyorsan.
-Igaz-bólintott.-Tessék-visszadta az alsóneműt.
Felkaptuk magunkra a ruháinkat és amilyen gyorsan csak lehetett hazamentünk. Thony játszott egy kicsit Adammel, aztán vacsoráztunk és Adam elaludt a tévé előtt.
-Azt hiszem haza kéne mennem.
Én éppen mosogattam, amikor odalépett mellém.
-Ennek az egésznek nem kellett volna megtörténnie!-motyogtam.
-Ha nem most, akkor később, de mindenféleképpen megtörtént volna.
-Menj el Thony. Haley már biztos vár téged és ez amúgy sem normális.
-Mi nem normális?-kérdezte és kezdett ideges lenni.
-Amit mi csinálunk. Fejezzük be! Nincs több csók, nincs több szex. Ha eljössz akkor elviszed valahova Adamet és csak ketten mentek.
-És ez így biztos jó neked?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Nincs más választásunk. Ez a helyes Adamre nézve. Na meg persze Haley sem repesne az örömtől, ha ezt megtudná.
-Értem-bólintott csalódottan.-Már megint ellöksz magadtól Mia. Három éve is ezt csináltad. Miért?
-Mert gondolnom kell a fiamra. Azt kell néznem, hogy neki mi a legjobb.
-És három éve? Amikor még nem volt Adam?
-Akkor kaptál munkát. Nem lett volna fair, ha megint miattam kellett volna lemondanod álmaid állásáról.
-Mi lenne ha egyszer az életben azt csinálnád, ami neked jó és nem folyton mások érdekét néznéd?
Felemelte a hangját. Elfehéredett és a szívéhez kapott.
-Thony!-odaugrottam hozzá.-Mi a baj?-kérdeztem remegő hangon.-Hívjak orvost?
-Nem kell!-mondta bosszúsan és lerázva magáról a kezeimet elhagyta a házat.
YOU ARE READING
Life is a bitch
RomanceMajdnem végzetes baleset, eltitkolt gyerek és természetesen az igaz szerelem. E három dolog köré épül ez a kis történet, ami bevallom, nem túl hosszú, viszont érzelmekben gazdag és cselekménydús. Jó olvasást! (Véleményeket és kritikát üzenetben vár...