* Z pohľadu Caitlin *
Vybehla som hore do cely.
Bola som strašne hladná, ale dole som sa vrátiť už nemohla.
Strašne ma bolelo líce z tej päste, čo som dostala na lícnu kosť. Sadla som si na posteľ, chytila líce a rozplakala som sa. Neviem ani prečo som plakala, ale bolo toho všetkého tak veľa za posledné tri dni,že som to psychicky nezvládala.
Plakala som asi takú pol hodinu, ale potom na mňa strážnik vyštekol, aby som už prestala. Bolo už aj po obede ale Bieber nikde. Normálne ma už sere, že neviem jeho krstné meno. Musím sa ho to opýtať. Kde tak môže byť ?
Postavila som sa z postele a išla ku mrežiam. ,,Kde je Bieber ?" zavolala som na strážnika. ,,Čo ťa do toho ?" odpovedal agresívne.
,, No chcem vedieť, kde je pretože už sú všetci v celách, okrem neho."
,,Pobil sa s Tomkinsom, tak obidvaja išli na samotku."
,,Aha." hlesla som smutne. ,, A nakoľko dní?" ,,Prečo ťa to stále tak zaujíma?"
,,Lebo chcem vedieť, koľko bude preč."
,, Čo ho nemáš rada ? Hmm ?"
,, Mám, tak koľko na neho mám čakať ?" ,, Tri dni." povedal, zaškeril sa a odišiel. Hajzel. Do riti, prečo sa Bieber musel pobiť s tým kokotom Tomkinsom ? Kvôli mne ? Ale čo si to namýšľam...za mňa...no určite, už ho vidím. Veď ja som pre neho nepodstatná. No čo už, idem späť.
* O 3 dni z pohľadu Justina *
Kurva, už tri dni trčím na tejto skurvenej samotke. Pobil som sa totiž s Tomkinsom za to, že urážal Owneale. Stále neviem jej krstné meno. Sedel som na posteli a rozmýšľal, keď sa zrazu otvorili dvere a ja som mohol konečne výjsť stadiaľto preč. Išli sme po chodbe, a väzni na mňa kričali a hádzali veci. Tu ma totižto nenávidia. Prišli sme na koniec chodby a strážnik odomkol mreže.
Naskytol sa mi pohľad na Owneale. Teraz sa jej spýtam, už ako sa volá. No vlastne už som sa jej to pýtal, ale skončilo to tak, ako to skončilo. ,,Ahoj" pozdravila sa mi a milo sa usmiala. ,,Čau" odzdravil som je trochu znechutene. ,,Ako sa voláš ?" vyhŕklo zo mňa rýchlosťou blesku. ,,A žiadne to ťa nemusí zaujímať, pretože vieš, ako to dopadlo." pohrozil som jej prstom.
,,Caitlin" odpovedala a pozrela sa mi do očí. Vypleštil som oči a na chvíľu sa mi zastavilo srdce. ,,Čo prosím?"
,,Caitlin" zopakovala ešte raz. ,,Č..č ..oo..o ?" ,,Čo je také na mojom mene?" zaksichtila sa. Stále som bol v tranze. Kebyže teraz tuší, čo mám z jej menom. ,,Môžeš mi prosím už odpovedať." kričala po mne a mávala mi rukou pred očami.
,,No vieš ja...sa volám Justin." falošne som sa usmial. ,, Justin, ja som sa ťa niečo pýtala."
,,Tebe sa nepáči moje meno?"
,,Páči, ale teraz to sem nepleť."
,,No ccc....tak ja som si myslel, že sa ti moje meno bude páčiť." hral som sa na dementa, lebo som jej nechcel odpovedať, čo mám s jej menom.
,,Tvoje meno je sexy a veľmi pekné...aleee čo máš ty s mojím menom ??"
,,No, kde by som začal...
Trochu krátka, ale snáď poteší. A mňa tiež potešia komenty a votes.
*Sofi
ČTEŠ
Be free :$
FanfictionDvaja väzni....rovnaký osud.....sú zlý. Zažili totiž v detstve veci, aké len tak hocikto nezažije. Dokážu aj napriek tomu nemilosrdní vrahovia milovať ??