Estelle Eyre Pov.
Ik kijk naar de jongens "Wie zijn jullie?" Louis kijkt me aan en Harry tikt me aan "Gedraag je Es" ik grinnik "Ik ben gewoon nieuwsgierig wie het zijn Hazz" ik kijk ze aan "Ik ben Logan dit zijn Dan, John, Cisco en Josh maar die kennen jullie wel" ik knik even "Wij moeten wat opbiechten daarom zijn wij hier" ik pak Harry zijn hand vast "Wij zijn de rede dat jullie hier vast zitten wij hebben jullie op gesloten" Louis loopt naar Josh en geeft hem een kus "Ik hielp ze" glimlacht Louis. "Jongens bedankt" Jenny geeft ze een knuffel "Als dit nooit was gebeurt had ik Niall nooit meer terug gekregen" ze glimlacht "Ik wil jullie ook bedanken" ik glimlach en geef ze een knuffel "Anders waren wij ook nooit meer samen gekomen" ik pak Harry zijn hand en glimlach, iedereen geeft ook de jongens een knuffel en ik kijk ze aan "Ik ga koffie zetten en dan vertellen jullie alles" ik glimlach en loop de keuken in, ik zet koffie en voel handen om mijn heupen "Hey Hazz" ik geef hem een kus en glimlach.
Ik pak mijn kopje koffie vast "We hebben jullie in de gaten gehouden met de camera's en we hebben niks gemist gevechten liefdes alles" Logan grijnst even "Het was opzich wel leuk om te doen" ik kijk ze aan "En Louis kwam op het idee om deze groep op te sluiten?" Josh knikt en grinnikt "Thanks"
JE LEEST
Spaces Between Us - One Direction
FanficDeel 1: Locked Away - One Direction Deel 2: Spaces Between Us - One Direction