"Hinata.Beni çöz.Hadi..Birlikte buradan kaçalım!"
"Yapamam.."
Sarışın çocuk kıpırdandı ve bağırmaya başladı.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!""Yapma..Kendine gel Naruto-kun!!"
Lil saçlı kız,kaşlarını çattı ve yumruğunu sıktı.
"O zaman..Bana yardım et.."Ω
"Onu kısa bir süreliğine evime götüreceğim.Tedavisi için.Birkaç deneyime ihtiyacı var.Bana güvenin efendim."
Dedi Lilas saçlı kız kararlılıkla.
"Tamam.Hinata-sensei.En ufak bir değişimde bana rapor verin."dedi Yaşlı Profesör.
(Y.N:"Sensei"eki doktorlarda da kullanılır.)"Size söz veriyorum efendim!Uzumaki Naruto'yu iyileştireceğim!"
₪
"Evimi nasıl buldun Naruto-kun?"dedi Hinata gülümseyerek.
Naruto,tırnaklarını yemeye başladı.
"B-Burası ç-çok..S-soğuk d-dattebayo!""Içtiğin ilaçlar sıtma etkisi göstermiş olmalı.Sana yorgan vereceğim.Al bakalım.Burada uyuyabilirsin."
"Menma nerede uyuyacak?"
"Ona da bir yer bulurum."dedi Hinata ve elindeki yorganları Yatağa serdi.Naruto için yatağı hazırlandıktan sonra onu yatırdı ve kendine bir kahve yaptı.Orta şekerli kahveyi çok severdi.Elindeki raporları inceledi.
Uzumaki Naruto
25 yaşında,
1.83 boyunda fiziksel olarak hiçbir problemi yok.
2 yıl önce Kardeşi gözlerinin önünde ,silahla vurulmuş.
Uzumaki Menma ve Uzumaki Naruto birlikte askerlik yapıyor.
Naruto,Albay.
Menma da Naruto gibi Genç bir Albay.
Görev esnasında başından vurulan kardeşini görünce uzun süre bu şoku atlatamadı.
Menma(24) adlı şahıs öldüğü halde Naruto,Menma'nın varlığını sezdiğini söyledi ve evde onu aramaya başladı.Şüpheli davranışları gitgide arttı.
Uykusuzluk,
Kendisini toplumdan soyutlaması,
Titremelerin görülmesi,
Sık sık yalan söylemesi,
Var olmayan olaylar hakkında konuşması,
Kendi kendine bir neden olmaksızın gülmesi ve ısrarla Menma'yı gördüğünü söylemesi üzerine hastaneye kaldırıldı ve çeşitli testlerden geçti.
Hastamız Uzumaki Naruto'nun Şizofren olduğu tanısı konuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mozaik Rol
القصة القصيرةKardeşi Menma'nın ölümünü atlatamayıp şizofren hastası olan Naruto, Ve Yıllar sonra sevdiği kız, Psikiyatr olan Hinata ile yaşadıkları olaylar. "Mozaik tablo tamamlanabilecek mi?" Gumi'nin "Mozaik Role" şarkısından esinlenerek yazdığım bir kısa hika...