† Bol tu škriatok. †

967 69 30
                                    

,,Ehm...niečo mi ušlo?" poviem ešte stále trochu v šoku.

Čo sa to tu dopekla stalo?! Aby som vám priblížil situáciu...Dark stojí na stole s jednou nohou vo vzduchu a s papučou v ruke. A všade naokole je neskutočný bordel. Hneď ako sa pokúsim spraviť krok, zakopnem o tričko a už mám podlahu na ksichte. Znova. Zdvihnem zamračený pohľad na Dark a ona rýchlo odhodí papuču a zdvihne ruky do vzduchu s výrazom 'ja nič'. Pomaly zlezie zo stola a nevinne sa na mňa usmeje.

,,Bol tu škriatok, čo býva na konci dúhy a chcel nás okradnúť. Hodila som po ňom lampu a aj tvoj sprchový, ale ten zmrd ušiel. Ak ho stretneš, povedz mu, že ho pozdravujem a že nech to príde upratať." odrapotá a žmurkne na mňa.

Ladným krokom odišla do spálne, bez toho aby sa o niečo potkla. Ako to tá ženská robí?! Bože, ja z nej zošediviem. Čo mám teraz akože robiť s tým bordelom? Budem ho musieť upratať. Ah! A že nie si pod papučou! Hah! Sklapni! Ja nie som pod papučou! A keď už tak, tak sme pod papučou obaja kamoško! Hah! Zrazu mlčíš čo?! Zdvihol som sa zo zeme a začal zbierať porozhadzované oblečenie. Hodil som to na jednu kopu na sedačku a sedačku posunul na správne miesto. Gauč som premiestnil späť ku stene. Ako sakra dokázala pretiahnúť gauč na druhú stranu izby?! Myknem nad tým plecami a zozbieram ostatné porozhadzované veci. Čiže papuče, môj sprcháč, lampu, vankúše, hračkárske autíčka, puklica z auta...počkať! Hračkárske autíčka? Puklica z auta!?!?! Čo?! Kde sakra zobrala...fajn. Pokoj! Vôbec to nie je divné, nieee, kdeže. Rob sa, že je to normálne a všetko bude OK. Lampu som vrátil na komodu vedľa gauča, vankúše zasa na pohovku a papuče do botníka. To ostatné som dal do rohu a šiel som do izby za Dark.

Dark

Ten prekliatý pavúk nechce skapať. Tak čo som mala robiť?! Mojim zásahom lampou a Jamesovho sprchového gélu sa pekne vyhol, a tak som použila papuče. Už už som chcela hodiť aj ďalšiu, keď sa objavil James a hľadel na mňa ako na cvoka. Povedala som mu, že tu bol škriatok a chcel nás okradnúť a odpochodovala som do spálne. Vpodstate to nebolo ani klamstvo. Veď pavúk je krpatý, rovnako ako škriatok a to, že nás chcel okradnúť, je tiež pravda. Chcel ma okradnúť o pokojný spánok, čo sa mu aj podarilo, keďže zdrhol. Takže vôbec nemusím mať výčitky svedomia. Ja som mu povedala pravdu, len trochu metaforicky. To ako si to vyloží on je jeho vec.

Zavrela som za sebou dvere a hodila sa o posteľ. Bože, tu je nuda. Čo idem robiť? Hmmm...vyskočím z postele a schmatnem môj mobil z nočného stolíka. Ako inak...už asi tušíte čo idem robiť. Však? To by som predsa nebola ja. Klikla som na ikonku hudba a pustila som pesničku od Fame on fire-Don't let me down. Najprv sa húpem do rytmu a potom začnem kývať hlavou ako zbesilá. Nakoniec začnem napodobnovať speváka až to prerastie do toho, že 'spievam' na celú izbu, skáčem na posteli a s kefou na vlasy v ruke spievam text pesničky.

,,So don't let me down, don't let me down, don't let me down. I think I'm losing my mind nooo...ehm." zarazím sa, keď si uvedomím, že tu nie som sama.

Vo dverách stojí, opretý o zárubňu James a na tvári má pobavený úsmev. Ani sa mu nečudujem. Vlasy mám všade...v očiach, v ústach, no skrátka po celom ksichte. Pokrúti nado mnou hlavou a vojde do kúpelne. Trapaaaaas! Ešte stále stojím na posteli a snažím sa udržať smiech v sebe. Otočím sa, že zídem, keď zrazu posteľ nadskočila. Skoro som z nej švihla na držku. Našťastie som spadla na riť na posteľ. Pozriem sa a nado mnou stojí James so zubnou kefkou v ruke. Nastavil mi ruku a ja som sa jej rýchlo uchopila. On ma vyšvihol hore tak rýchlo a tak svižne, že som sa musela oňho zaprieť. Pustil mi ruku a obidvaja sme nasadili rockový face.

,, Don't let me down, down, down
Don't let me down, don’t let me down, down, down.

Oh, I think I’m losing my mind now, yeah, yeah, yeah
Oh, I think I’m losing my mind now, yeah, yeah.

I need you, I need you, I need you right now.
Yeah, I need you right now
So don't let me, don't let me, don't let me down.
I think I'm losing my mind now." 

'Spievali' sme z plných pľúc a bolo nám u prdele, že sa k nám prídu sťažovať.

Takéto chvíle mi chýbali. Úplne bezstarostné, bezmyšlienkovité a bláznivé chvíle, ktoré mi dokážu vyčariť ten najpovbavenejší úsmev, keď si na ne spomeniem. No...moc tých chvíľ nebolo, ale predsa... Začneme metať hlavami ako totálny idioti a smejeme sa ako sfetované veveričky.


,, Yeah, don't let me down
Y

eah, don't let me down
Don't let me down, oh no
Said don't let me down
Don't let me down
Don't let me down
Don't let me down, down, down." 'dospievame' a pozrieme sa navzájom do očí.

Hmmm...až teraz som si všimla, že ich ma neuveriteľne krásne. Ako oceán. Bože! Čo to trepem! Oceán?! Vážne Darkon?! Aké klišé. Nevolaj ma Darkon ty krava! Preboha! Ja nadávam sama sebe...no zbohom. Čo to so mnou len robíš James?! Nie, nemôžem si ho pripustiť k telu. Bývam s ním pod jednou strechou a spávam v jednej posteli, ak sa niečo poserie, budem musieť spávať na gauči. Alebo skôr ON bude musieť spávať na gauči. Ja som predsa žena. Dobre, to ma síce neospravedlňuje, ale ja spať na gauči nemienim. Spala som tam týždeň a som dolámaná, takže...má smolu.

Pozrel sa mi do očí a ruku mi dal na pás. Ja som reflexívne cúvla, ale jeho to neodradilo a priblížil sa. Kefku hodil na posteľ a otočil sa na mňa. Druhou rukou mi prešiel po tvári a mne vypadla kefa z rúk a skončila na podlahe. Naklonil sa ku mne. Začal sa čím ďalej tým viac približovať, keď zrazu...


Muhahahaha
♡ I am baaad! ♡
Sorry people, ale ja som skrátka nenapraviteľná ♥♥♥

Dúfam, že sa páči a...

THANK YOUUU ♡♡♡

Weird? Only UNIQUE!Where stories live. Discover now