Bylo pondělí. Den jako každý jiný. Jedna holka jménem Deniska si právě lepila na zeď plakáty od jejího oblíbeného youtubera Martina. Udělala si snídani na talířek s fotkou Martina, pila výbornou horkou čokoládu v Martinovém hrníčku. Vylezla nahoru po schodech, sedla si ke stolu a zapla si na youtube nové video od Martina. Psala si s kamarádkou a zjistila, že večer bude Martin na schodkách v Tlumačově a pít dobrou kokosovou limonádu. Denča byla z toho úplně pav a nevěděla jestli tam má jít nebo ne. Domluvila se s kámoškou, že tam půjdou spolu. Denčin velký sen byl takový, že se začne s Martinem bavit a budou nejlepší kamarádi. Když vždy všem říkala, že budou jednou nejlepší kamarádi, tak jí nikdo nevěřil protože to je asi nemožné. Nastal večer a Denča šla s kamarádkou Adélkou na schodky. Sedly si ke stolu, daly si okurkovou limonádu a netrpělivě čekaly.. Uběhla hodina a Martin nikde. Deniska byla zklamaná a už se pomalu chystala odejít.. Najednou se otevřely dveře, zaply se barevné světla a ze dveří se ozvalo "Ahoj všichni" Deniska se zase posadila na hnědou dřevěnou židli a s radostí si objednala další limonádu. Martin se posadil o stůl dál a povídal si s plno fanynkama které seděly vedle něho. Denči bylo líto že vedle něho nesedí zrovna ona. Adélka jí furt říkala ať za ním jde. Kvůli němu proseděla už tři hodiny na schodkách. Přece nepřišla jen kvůli tomu, aby ho viděla. Ale proto, aby si splnila svůj velký sen. Deniska se tedy odhodlala a svižným krokem přišla k Martinovi. Koukala se mu do tváře.. Martin se na ní podíval a usmál se. Deniska zčervenala a usmála se nazpátek. Došla k němu nastavila před jebo obličej svou ruku a poprosila o podpis. Než to stihla doříct Martin jí dal pusu na zápěstí. Denča nechápala, že se to stalo vážně jí. Židle okolo Martina byli už zaplněné, takže si Denča nemohla nikam poblíž sednout. Martin okřiknul hejno vlhkých fanynek a jeho krásným hlasem řekl holkám " udělejte místo pro tuto princeznu. " Holky se na Denču podívaly hnusným a mstivým pohledem a odešli. Denča byla štěstím bez sebe, že ty fanynky vyhodil. Posadila se vedle Martina. Židle byla asi 10centimetrů od Martina. Martin vzal židli s Denčou a přisunul jí blíže k sobě. Více jak hodinu si povídali. Házeli na sebe svůdné pohledy. Martin jí říkal jeho historky z natáčení vlogů. Deniska zjistila, že se vážně chová v realitě méně retardovaně než za kamerama. Martin vzal svůj iphone a začal se s Deniskou fotit. Hodili spolu tak 30selfíček. Byl to úžasný pocit, myslím že pro oba. 😍 Bylo už 22:30 a Denča měla přijít domů už v 21:30. "Sakra" řekla Denča a utíkala domů. Martin nechápal co se děje tak začal utíkat za ní. Doběhnul jí, zastavil jí... Dal jí pusu.. Napsal jí na ruku své telefonní číslo, objal jí a řekl"hned až dojdeš domů tak mi zavolej" Denča kývla hlavou, otočila se a začala utíkat domů. Přišla domů, rodiče doma nebyly Denča prvně panikařila a myslela si, že jí třeba šli hledat. Začala po celém baráku běhat. Ani její pes Sárinka nebyla doma. Bylo jí to vážně divné. Sedla si a uvědomila si, že jí ráno mamka říkala, že se zajedou na dva dny podívat za bratrem Lukášem do zahraničí. Denča se tedy v klidu osprchovala , zamkla barák a šla si lehnout. Zavolala Martinovi a on jí to nebral... Řekla si, že tam jsou třeba nahlas písničky a že ten mobil neslyší. Otevřela si messenger a napsala kamarádce Lucce vše o dnešku. Pak si uvědomila, že tam vlastně nechala Adélku samotnou. Rychle jí napsala kde je. "Aktivní před 3minutama" SAKRA!" vykřikla Denča a šla si dolů udělat večeři. Doma bylo úplné ticho, šla by slyšet i jehla co by padala na podlahu. Najednou cinknul messenger. Utikala nahoru a měla novou zprávu od Adélky "jsem doma. Přišla jsem v 20:00. Tak co užila sis to?" Denča si šla v klidu dodělat večeři a pomalu šla nahoru. Sedla si ke stolu a konečně měla čas všem odepisovat. Po půl hodině šla spát. Ráno se vzbudila a znova prozvonila Martinovi. On jí to samozřejmě zase nebral. Byla z toho hodně špatná. Celé dopoledne přemýšlela, proč jí to nebere. Nedalo jí to, oblékla se a zašla se projít na schodky. U umyvadla zrovna umýval jeden číšník Michal skleničky. Deniska se ho zeptala jestli neví co je s Martinem, že ji nebere telefon. Michal jí do podrobna vysvětlil co se stalo včerejší večer prý byl Martin úplně na mol. Kolem čtvrté hodiny jel do Hulína na svém modrém pennyboardu s červenýma kolečkama. Špatně zabočil a rychlostí vjel do cesty a smetla ho bílá audina. Auto se zastavilo, vyběhla z auta 30ti letá dlouhovlasá blondýnka. Čupla si k Martinovi a začala s ním komunikovat. Martin byl samozřejmě bez vědomí. Zavolala záchranku a čekala, než zachranáři přijedou. Přijeli, naložili ho na lůžko a odvezli do nemocnice. Nyní leži na pokoji číslo 28. Denča poděkovala za informace a odešla nechápavě domů. Ten den večer se měli vrátit její rodiče. Denča plakala celý den v rohu v pokoji. Pouštěla si smutné písničky a vzpomínala si na všechno, co se stalo včera. "To objetí, ta pusa, sakra nemůžu to nechat být...
ČTEŠ
Kamarádství S Youtuberem
FanfictionJe to vymyšlený příběh. Nikdo neumřel. Snad se bude líbit. Deniska 16let, youtuber Martin 18let