EVET HERKESE MERHABALAR YENI HİKAYEME HOŞGELDINIZ UMARIM BEGENIRSINIZ HAPINIZI SEVIYORUM YORUM VE VOTELERINI EKSIK ETMEYIN ❤❤❤
Evet 3 ay bitti ve artık okul zamanı yarın okullar açılacak ve ben o lanetli yere gitmek istemiyorum umarım herşey güzel geçer ...
"Lanet olsun sus artık gerizekalı alet!" Alarmlardan nefret ediyorum evet elimi yüzümü yıkamaya gideyim bari. Boğazım ağrıyor işş evet kahvaltıya oturayım.
"Günaydın Annemm"
"Günaydın kızım heyecanlı mısın lise 2 için?"
"Bu nasıl bir soru anne tabikide değilim sıradan"
"Hadi kahvaltını yap o zaman"
"Onno bogon okolo gotmosom şoylo 3 oy folon"
"Sus be! Ağzın doluyken konuşma abla ya midem kalktı"
"Kos"
"Yapıştır"
"Itişmeyin hadi servisee"
"Ellerine sağlık annem"
"Ellerine sağlık canım annem"
"Afiyet olsun hadi"
Servise bindik kulaklıklarımı taktım Ariana Grande- Into You açtım. Kardeşim yanına oturdu servis önce onu sonra beni bırakacak. Lise 1 zaten çok sıkıcı ve zordu şimdi ise lise 2 umarım dedikleri gibi kolay geçer. Evet iste geldim Merhaba Lanet yer. Sınıfıma gittim ve kitap okumaya başladım. Ve birden cok yakışıklı bir gölge gördüm OMG! Sınıfta tek ben vardım yanıma geliyor.
"Selam Bebek" Güzel bir kiza benziyor.
"As Veled"Tanrım bu ne ukalâ bir gerizekali Off.
"Ooo sert kız sevdim seni :D" Çok sert orospu.
"Git başımdan gerizkeali senle uğraşamam" Neden bu kadar yakışıklı acaba adı ne?
"Doruk ben tanıştığıma memnun oldum sert kız" Acaba adı ne?
"Tamam şimdi izninle kitabımı okumak istiyorum" bugün noluyo bana adı da güzelmiş Doruk.
"İzin vermesem adini söylesen" hadi ama güzelim
"Susmayacaksın demi?"
"Evet adını söyle belki susarım ama"
"Esra şimdi gidicek misin?"
"Nereye gideyim ki sınıfım bura?"
Zil çalar
"Istiklal marşı okuncak oraya gitsen mesela?"
"Sen?"
"Sanane kardeşim git işine hadi daa"
"Tamam"
"Gitti öküzün yavrusu ya insan bir beraber gidelim der -,- ne diyorum ben ya Ben ben dedim git diye Delirmeye başlıyorum galiba."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı
Teen FictionBaşrol Esra Ve Doruk Lise 2 ye yeni geçen bir genç kız kolejden gelen bir Serseriye aşık olur ... Bakalım bu genç kızın başına neler gelicek Hikayem Vote ve Yorum sayısına göre devam edecek Herkesi seviyorum Teşekkürler ❤