12.rész

263 18 2
                                    


Mikor megint felébredtem már sokkal jobban voltam. Ahogy felültem láttam, hogy még mindig a kanapén vagyok de Andy sehol. Vagyis ahogy hallgatóztam hallottam, hogy valakivel mérgesen pusmog a bejárati ajtónál.

-Akkor sem jöhetnél be ha te lennél az Úristen!-morogta Andy a bekívánkozó illetőnek.

-Én jobban ismerem Chatyt, mint a saját tenyerem! Engedj be!-hallottam a másik ember kontrázását.

-Biztos hogy nem!-mondta vissza, nekem meg elegem lett és oda csámpáztam az ajtóhoz szédelegve,takarót a vállamon hagyva.

-Logan?-néztem rá a tegnapi álmom főszereplőjére.

-Chat! Rég nem láttalak!-mosolyodott el.

-Aha és az a legjobb megoldás ha így random beállítasz hozzám. Értem..vagy nem.De mindegy. Én nem akarlak látni téged, így öt év múltán belátom, hogy egy hülye tyúk voltam, hogy vissza fogadtalak, amikor már vagy a harmadik nővel csaltál meg, utána te még egyszer hátba szúrtál és kitettél a házból is. De most az én birtokomat háborítod a jelenléteddel és örülj, hogy nem hívom a zsarukat. A viszont nem látásra!-integettem neki és orrára csuktam az ajtót.

-Ő volt, akiről álmodtál?-kérdezte Andy én meg bólintottam.-Péppé verem és oda adom a disznóknak azt a férget!-nyitotta volna ki az ajtót de én megfogtam kezét.

-Ne!-nevettem fel a gondolatra, hogy Andy neki megy a csávónak.-Gyerevissza velem a nappaliba és nézzük meg a tegnap el nem kezdett filmet-néztem szemébe kuncogva.

-Jó! De ezzel nem végeztünk még, ha meggyógyultál minden vele kapcsolatos dologról kifaggatlak, mindenről!-rázta mutató ujját és megbökte orrom. Na még mit nem...Biztos, hogy nem faggatózhat a múltamról.

XXX

Végül is nem is a tegnap kinézett filmet, hanem a Démonok között kettőt indítottuk el, az egyik Valakos résznél tartottunk, amikor Andy, nem tudom miért mert nem olyan félős fajta, de akkorát ugrott, hogy én meg tőle ijedtem meg.

-Andy mi a baj?-néztem rá hirtelen.

-Nem nekem való ez a film, sok ilyen témájú filmet láttam már de ez nem nekem való-jelentette ki már majdnem duzzogva és belebújt a nyakamba.

-Életem ne csikizz!-nevettem attól, hogy lehellette csikizte a bőröm, miközben fél szemmel a TV képernyőjét néztem, amin most szúrta fel a csávót a hegyes fatörzs.

-Basszus ez szemétség a férfiakra nézve-kiáltott fel és rám nézett. Vállat vonva csókoltam meg.

-Nézd a filmet és ne legyél kommentár-mondtam neki majd a teljes figyelmem a TV-nek szenteltem.

XXX

Mikor a démon feljött a víz alól és megharapta az nőt ott én ijedtem meg és szorosan préseltem magam Andyhez, aki csak egy „Komolyan?"-t suttogott majd rám mosolygott.

-Ki is a félős?-nézett rám.

-Én aztán nem, de ez váratlan volt-mondtam és mellkason csaptam.

-És amikor a szellem a kislány mögött jelent meg? Az nem volt váratlan-símogatta arcom aztán nagymamásan meghúzgálta a pofazacskóm.

-De igen-öleltem még jobban Andyt.

-Jól van, nyugi, téged ha létezne is ilyen valami akkor sem kaphatna el mert előbb ijedne meg az tőled, mint fordítva-súgta fülembe.

-Tudom de na akkor is-durciztam. Aztán leesett, hogy mit is mondott és felháborodva fontam össze kezeim magam előtt.-De genyó vagy!

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang