- Scumpa mea, iubita vrei sa fi sotia mea.
Si roscata a si dat raspunsul.
-Da vreau.
Crapam de ciuda, ma asfixiam in gelozie ,imi venea sa o omor.
-Olivar eu nu mai pot sta, ma duci acasa te rog.
Simteam cum lacrimile ma coplesesc, si incercam sa ma abtin sa nu plang. Olivar ma dus acasa imi dadusem rochia si tocurile jos, m-am indreptat spre dus si am dat drumul la apa si am inceput sa plang.
Cu aia ma sa se casatoresca,nu pot sa cred,ma durea tare rau. Timp de de 2 saptamani nu am mers la scoala si nu am raspuns deloc la telefon. Aveam mesaje de la Olivar, directorul inclusiv de la ratatul ala. Ma saturasem de viata, ma indragostisem de un fustangiu. M-am ridicat din camera mea intunecata si ma indeptam spre bucatarie,am luat un cutit si imi taiase vena de la mana. Ma uitam cu se scurge tot sangele din mine. Si aud batati in usa era Olivar.
-Bella esti bine?
-Pleca , lasa-ma sa mor linistita.
Ma rezemasem de usa de la apartament, si sangele curge pe sub usa, Olivar vazand sange a incercat sa sparga usa dar de geaba. Si a sunat la sarvare .Nu a durat mult si au ajuns a ajuns ambulanța sa ma ia si sa ma duca la spital . Doctori lau anuntat pe Olivar ca a fost un erou ca puteam sa mor, de si nu eram asa de bine,pierdusem mult sange si aveam nevoie de o tanfuzie de sange iar Olivar sa oferit sa imi dea el de oare ce avea O1 pozitiv. Imi salvase viata si ii multumesc.
-Hei pitico cum esti?
-Mai bine multumesc, mersi ca mai salvat.
-Cum sa nu imi salvez iubita, si febleteam mea.
-Ma faci sa inrosesc. Termina.
-Vrei ceva?
-Da cioco.
-Hai ca merg sa iti iau.
-Pot sa te pup?
-Ok.
Lam pupat si dupa a plecat dupa ciocolata mea. Era asa dragut. Mai am 2 zile de spitalizare.
-Bella am sosit. Doctorul a spus ca poti pleca acasa.
-Sunt mult prea slabita.
-O sa am eu grija de tine.
CITEȘTI
Sex cu o minora
De TodoO tanara de numai 16 ani a ajuns sa zapacesca lumea care trecea pe langa ea doar cu o privire perversa si un ranjet.