† Ale ale žeby sa opäť stretávame?! †

845 68 19
                                    

,,Uaaaa" skríknem a zrazu sa ocitne podlaha na mojom chrbte.

James leží na mne a drtí ma celým telom. Začne sa rehotať a ja sa začnem dusiť.

,,Nechcem nič hovoriť, ale..." začnem priškrtene.

,, ...dusíš ma!" zakašlem a on sa spamätá.

,,Sorry!" postaví sa zo mňa a podá mi ruku.

Postavíme sa oproti sebe a trápne si odkašleme. Bože to je trápne.

,,Ehm...ideme na obed?" poškrabe sa na zátylku a ja rýchlo prikývnem.

Výjdeme von a ideme smerom do jedálne. Počas cesty mi James dá ruku na pás. Pozriem sa naňho pohľadom 'nepokúšaj šťastie' , ale on môj pohľad odignoroval a zaškeril sa.

,,To aby každí vedel, že si moja." zašepká mi a ja vypúlim oči, dobre, že mi nevypadli na zem.

Čo to povedal?! Potrebuješ to zopakovať alebo čo? Nemôžeš chvíľu držať hubu?! Sakra! Vošli sme do jedálne a niektorí sa na nás pozreli s údivom a všetky baby so závisťou. Pretočila som očami a striasla Jamesovu ruku z pásu. Postavila som sa do radu a James za mňa.

,,Nebodaj sa za mňa hanbíš zlatko." pošepká mi James a nacapí sa na mňa zozadu.

Ja sa zhlboka nadýchnem a privriem oči. Pokoj! Bože, čo to som mnou robíš James! Prudko som otvorila oči a zamračila sa naňho.

,,No ták James!" zasyčím na neho a milo sa usmejem na kuchárky, ktoré sa na mňa lišiacky usmievajú.

Bože, to je trapas. Idiot James! Zbytočne ma strápňuje. Arrr! Namrzene si sadnem ku stolu, kde sedí Katie, ale Jay tu nie je. Pozriem sa na Katie s nadvihnutým obočím.

,,Je chorý." povie, keď si všimne môj pohľad.

Perami naznačím 'ahaa' a začnem jesť pečené zemiaky, ryžu a kuracie mäso. Vedľa mňa si prisadne James a tiež začne jesť. James doje ako prvý. Postaví sa zo stoličky a zaškerí sa na mňa. Ja pretočím očami a zapichnem vidličku do zemiaku. Zrazu sa skloní, vlepí mi pusu na líčko a rýchlo odcupitá preč. Ja ho zavraždím pohľadom, ale to on už nevidí. Zachvíľi ucítim Katiin pohľad. Pozriem sa na ňu a ona sa uškŕňa ako psycho. Ja sa na ňu nechápavo pozriem a jej úškrn nezmizne.

,,Takže ste sa už zmierili?" povie a ja pretočím očami.

,,Povedzme, že to nie je také kritické ako predtým." strčím si zemiak do úsť a snažím sa pôsobiť ľahostajne.

,,Mne môžeš klamať, ale neklam sebe. Nemala by si sa brániť citom. Viem o tom svoje." povie a postaví sa na odchod.

Zostanem tam sedieť s napoly rozžutým zemiakom v ústach a myšlinkami na bode mrazu. Akoby som dostala facku. Ona má sakramentsku pravdu, ale problém je, že ja neviem čo k nemu cítim. Naraz ma prešla chuť na jedlo. Postavím sa a odnesiem tanier. Výjdem von a idem sa prejsť. Teraz, ale nejdem ku vodopádu ako obyčajne, ale na opačnú stranu ku hraniciam. Potrebujem byť sama. Pri vodopáde ma môže hocikto prepadnúť, nechcem riskovať. Ruky si vopchám do vreciek kraťasov. Nikdy som sa nezamilovala, tak ako mám sakra vedieť čo k nemu cítim?! Do prčic! Prečo to musí byť také zložité?! Dostanem sa až k hraniciam. Pamätám si keď som tu bola prvýkrát. Ach! James bol vtedy vážne kretén. A poriadny. Navrieskal na mňa a pri tom som za to ani poriadne nemohla. Veď to bola moja PRVÁ premena. Ako som mala vedieť, že sa ocitnem na cudzom teritóriu?! Podvedome sa zamračím a opriem sa o strom. Hlavu zakloním dozadu a opriem si ju o strom.

Chvíľu rozmýšľam, aký mám naprd život, keď začujem praskanie konárov. Stuhnem. To sa mi zdalo. Iste som len paranoidná a je to len zajac alebo veverička.

,,Ale ale žeby sa opäť stretávame?!"


Hellou people! Dnes nestíham a tak je tu moja najkratšia časť v živote. Veľmi sa ospravedlňujem.

Thank you ♥♥♥

Weird? Only UNIQUE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin