Meral:acaba konuşma bitti mi..?ay ben dayanamayacam..
(Meral güneşin odasına girer,güneşin ağladığını gördü,merak hemen güneşe sarılır)
Meral:ne oldu yoksa o şerefsiz bebeği kabul etmedi mi..şerefsiz adi köpek..
(Güneş göz yaşını siler)
Güneş:aradım onu..telefonu sevgilisi açtı..
Meral:neee..
Güneş:işte !hemen sevgili yapmış kendine adi herif..Meral ben ne yapacam..
Meral:kızm ne oldu tam anlat sana ne dedi o adi herif bebeği aldır mı dedi inkar mı etti ne dedi..
Güneş:hiç bir şey.. Onunla konuşmadım.. Ve bir daha hayatım boyunca konuşmam..telefonu aradım kadın açtı kim olduğunu söyledim bana Haluk'un sevgilisi olduğunu söyledi daha ne diyeyim..şimdi benimle evlenecek olan adam gidip benden 3 ay sonra başkasıyla sevgili olmuş.. Ben ona nasıl güveneyim hı hı sen söyle ve o geceden öncesi de var..Haluk'un hayatında koynunda kadınlar eksik olmuyor o öyle bir adam.. Benim dediğim adam değilmiş o..!Ben bir rüya gördüm ve şimdi uyandım..
Meral:anladım..peki bebek ne olacak..!
Güneş:bilmiyorum.. Ne yacağımı..kızlar..!
Meral:haluk bebekten haberi olmayacak mı..?
Güneş:asla..!
Meral:yani doğuracaksın..
Güneş:bu bebek benim.. Onun değil ve ben doğuracam bu bebek benin bebeğim ve ben bebeği istiyorum..kızlarla ne olacak nasıl anlatacam bilmiyorum..
Merak:tamam ben hep yanındayım..
Güneş:kızlarlar konuşmam gerek en yakın zamanda..hatta bugün.. Artık herşeyi bilmeleri gerek onlar benim canım..onlarda anlayacak..
******
İstanbul
Saat 1(Haluk odasına geçmişti,odasında yatağın üstüne uzanmış .elinde güneşle birlikte olan fotolara bakıyordu.birden kapısı çaldı,Seda gire bilirmeyim diyince Haluk'un eli ayağı karıştı fotoğrafları nereye koyacağını şaşırdı,birden yastığın altına soktu,sokarken bir tanesi yere düştü farketmedi)
Haluk:gir..
Seda:biraz konuşa bilirmiyiz..
Haluk:tabi..gel otur..
Seda Haluk'un yanına oturmak içn yatağa gelir,birden yerde fotoğraf görür,eğilip fotoğrafı eline alır..
Seda:halen o değil mi..
Haluk:hı hı..unutamıyorum..
Seda:unutamıyor..ve unutmakta istemiyor bir insan..
Haluk:aynen ben onu unutmak istemiyorum..ben onu çok seviyorum.. bazen canımı yakmak istiyorum..tüm hıncımı herşeyi kendimden çıkartmak istiyorum..çünkü böyle olmasının tek suçu benim..!
Seda:anlıyorum..seni haluk..seni benden iyi anlayacak başka kimse yok..o yüzden onu unut demeyecem..tam tersine sevmeye devam et..çünkü onu unutmaya çalışırsan daha çok kendini mahfedecen..
Haluk:peki ben ne yapacam..
Seda:şimdi sen onu seviyorsun.. Yani kalbin ona emanet..sen ona emanet ettiğin kalbi zarar veremessin sen onun değilmisin..
Haluk:ben tüm kalbimle ona aidim..
Seda:işte sen ona ait sen.. Kendine zarar vermeyeceksin iyi olacaksın sen onun kötü halde olmasını istiyormusun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...