Am mers acasa pe Anton il lasase legat cu lanturi de un stalp din acel garaj si a ramas supravegiat de un amic de a lui Oliver care avea porecla Pitbull. După ce am mers acasa ne-am pus sa dormim.A doua zi ne-am trezit Oliver imi pregatise micul de jun.
-Pitic sa papi tot ca azi o sa fie o zi grea pentru tine.
-Adica?
-Ai sa vezi, acum manaca tot si dupa fugi sa te imbraci.
-Bine.
Oliver ma dus la un circuit de tras cu arma.A tras perfect la tinta la toate manechinele de acolo.
-Pitio acum e randul tau.
-Nu stiu sa trang cu pitolul.
-Ai sa poti.
-Și daca nu pot.
-Taci si trage acolo.
-Bine.
Se pare ca nu este asa de greu cum imi imaginasem eu Oliver pusese mana pe mine de o data iar eu tresarisem.
-Na pitica esti gata esti singura cu mine pot sa iți fac ce vreau eu nimeni nu te aude muhahhaha.
Deodată am inceput sa plang.Olivar ma trasese langa el si ma tinea strans in brate,si ma sarutase eu aveam lacrimi in ochii si am inceput sa il sarut si eu. Am început să mă dezbrac Oliver ma face sa il doresc si sa trec peste trauma cu Anton. Ma asejat pe iarba cu grija si ma sărută cu poftă se pregătea să intre în mine.
-Stai ca îmi este fica nu sunt inca pregatita scuze.
Oliver sa ridicat imediat si sia tras pantaloni pe el.
-Ok hai sa mai tragi cu pistolul sa te perfectionezi.
M-am ridicat de jos si m-am imbracat. Ma simțeam asa prost ca nu am putut sa o fac si ca il pusese pe Oliver in ipostaza asta.Oliver se intoarce catre mine si spune
-Nu ti-as face rau niciodata,nu te mai agita ca iti faci rau. Sau sa imi bat joc de tine cum ai avut tu parte pana.
-E cam greu sa trec peste asta crede ma.
-Nu a zis nimeni asta dar nu mai pot sa stau asa. Inebunesc in prezenta ta nu mai rezist o iau dracu razna.
-Imi pare rau.
După terminarea antrenamentului de tras cu pistolul ne-am dus acasa. Sa dormim putin.
-Dupa ce faci nani te trezesti si mergem la garaj sa ne vedem cu băieți bine pitica?
-Da tata.
-Cum mia zis bai pitica.
-Nimic somn usor.
-Bine .
Dupa 4 ore de somn linistit alaturi de Olivar, care ma tinut in brate,si ma tot pupa pe frunte, ma simteam cum mi se umple inima de bucurie cand sunt cu el.
-Hai iubi trezestete trebuie sa plecam.
-Bine acum.
Ma îmbrăcăm încet ca imi era lene.
-Bella esti gata.
-Nu.
-Hai mai repede te rog.
- Nu vreau.
-Ce ai zis.
-Hai mergem?
-Acum
A coborat repede pe trepte,a luat chieile de pe masa, sa pus in masina si si-a pus centura, inca eram somnoros asa ca mergea mai incet. In cele din urma am ajuns si noi. Erau toți acolo pregătiți de scandal.
Anton era fara vlaga inca legat de stâlp.
-Buna dimineata frate cum ai dormit.
Anton nu a răpus nimic nici macar nu sa uitat in ochii lui Oliver.
-Băieți fac un anunt important.
Toti se uitau la Oliver.
-Bella oficial a învățat să tragă cu pistolul.
Toti au început să aplaude.
Pitbull
-Cu ocazia ca ai invatat sa tragi cu pistolul o sa ți-l dau pe al meu in semn de respect și de supunere tie.
M-am uitat la pitbull cu ochii mari iar toți exclamau de fericire.
Trăiască Bella.
Anton era ținut fara mâncare si fata apa.
-Ei frate acum recunoști?
Anton nu a zis nimic.
-Bine atunci te mai las sa te mai gândesti. In seara asta cine sta cu el un amici de al lui Oliver pe nume Red se oferise sa stea in noaptea asta.Noi am plecat spre acasă era obosită si imi era milă de Anton totusi am avut ceva cu el.
In cele din urmă ana ajuns acasă m-am dus sus si m-am schimbat apoi Oliver ma chemat sa mănânc cina de seara. Ne-am pus la masa si am inceput sa mâncăm.
-Iubitule?
-Da iubi zi?
- Nu crezi ca e prea mult ce ii facem lu Anton.
Oliver sa uitat urat la mine.
- Nu mi se pare de ce?
-Doar asa.
-Dar eu cum crezi ca sunt cand nu pot sa pun mana pe tine din cauza lui crezi ca mie mi-e usor?
Am lăsat capul jos si am inceput sa mănânc,dupa ce am mâncat am spalat vasele si am urcat sus si m-am pus sa dorm.
CITEȘTI
Sex cu o minora
De TodoO tanara de numai 16 ani a ajuns sa zapacesca lumea care trecea pe langa ea doar cu o privire perversa si un ranjet.