" ,,Nashledanou slečno , pozítří vás pustíme " ,,Nashledanou " , seděla jsem na posteli, vedle ve stolku byla nějaké knížky a nějaký deníček byl na zámek,.. já mám klíšek na krku , a hele ,... ponořila jsem se do čtení , začalo mi být doopravdy špatně ale doopravdy, musela jsem ven ,ven , pryč , vyšla jsem na chodbu a sjela po stěně ,.měla jsem sevřený hrudník a žaludek , nemohla jsem dýchat hlava mi třeštila ,, Slečno ,slečn ,..... to bylo poslední co jsem slyšela ,, Probudili mě sluneční paprsky které lehtali můj nos, společně mi tekly slzy po tvářích které se v odrzu slunce leskly, když jsem si přečetla celý můj život, chce se mi se vším seknout na většinou jsem si vzpoměla, na něco ne , vím nebude to hned, ale ta malá knížk mi děsně pomohla, ale to co mi provedl Harry to mu neodpustím, když to teď vím ,.. ne šanci nedostane, zjistila jsem že se Zayn dal s Perrie zase dohromady, přejumu to ať je šťastný alespoň on, no vlastně proč by mě chtěl jsem jen štětka, mám dítě s jeho kamarádem a on se semnou vyspal když jsem s ním chodila , no nic jiného si nezasloužím , čo bych čekala že ? , já jsem taková kráva ,.. o bože ,někdo ťuká na dveře ,,Dále!" , ve dveřích se objevil kluk s havranímy vlasy, čokoládovými kukadly a krásným úsměvěm ,,Ahoj " ,,Ahoj " odpověděla sjem nesměle ,,Jak ti je ? " touhle otázkou prolomil hrobové ticho ,, Jo už je to v pořádku ani hlava mě moc nebolí , a dokonce jsem si díky svému deníčku a vzpoměla na předešlé roky " tu poslední větu jsem něměla říkat , sakra , sakra , sakra ,... ,,Aha " najednou se mi udělalo příšerně zle, neskutečně se mi točí hlava, nemůžu dýchat, klíží že si oči ,...... ,,Staffani !! -S-,..." to je poslední co stihnu pochitit
ZAYN'S POV
,,Ona omdlela ,,Steffanie ! S-tefanie !, halo , slyšíš mě , sestro ! " najednou se do jejího pokoje nahrnulo několik doktorů a vozítka ,,Co se s ní děje !? , co jí je ? " ,,Pane Maliku, bude muset podstoupit operaci, a to hned ,ale bude v pořádku " uklidŇovala mě sestra , proč jsem vůbec kluky poslechl a jel za ní, vždyŤ ona o mě nestojí, proč by jinak oděšla , ten den jsem našel na posteli ,,Promiň ,, co tím chtěla říct já byl jsem děsně zmatený a hodně mě to sebralo, byl jsem na dně , opustila mě moje láska, ona je úžasná, a Harry řekl že se prostě sebrala a odešla , z Hazzyho byl sice cítit trochu alkohol ale nevěřím že by jí něco udělal nebo řekl , ..vím že ji stejně jako Naill miluje, ale byla prostě moje, a s tím se museli smířit , já chtě jsem se jí na tolik věcí zeptat ,.. doufám že bude v pořádku ,..prosím ať je v pořádku ,prosím, ikdyž chodím teď s Pezz pořád jí miluju, zlomila mi srdce když odešla bez rozloučení , hodně mě to vzalo, museli jsme zrušit i nějaké koncerty ,.... děsně se mi po ní stýskalo , Perri mě hodně utěšovala jelikož prostě ,.. je to těžké no a vlastně tak jsme se dali my dva zase dohromady , nemiluju jí jako Steffanie ale,...
O 3hodiny později
Leží na své posteli s obmotanou hlavou, hrudník se jí pravidelně zvedá ,,Pane Maliku, návštěvní hodiny už končí, měl by jste jít " z mého přemýšlení mě probudila sestřička ,,Jistě , děkuju , jen se rozloučím " odešla ,.. Přišel jse ke Steffanie posteli a dal jí malý polibek na čelo se slovy ,, Miluji tě " ,.... , odešel jsem, celou dobu mi vrtalo hlavou jestli to doopravdy slyšela nebo jestli ne , když jsem přišel do hotelu a chtěl klíčky, recepční mi podala nějaký lísteček s adresou a že prý se tu kluci odhlásili , vyrazil jsem k domu této adresy, zaklepal na dveře, otevřel mi Liam který držel v náručích mimčo , byla to krásná nesutečně podobná holčička někomu koho jsem znal , jenže komu , měla kudrnaté vlásky , a velké smaragdové oči ,..... ,,Kde jste ukradli to miminko ?? " vykulil jsem na ně oči a oni se začali jen smát ,,To je Zarra " řekl Liam adělal na níksichtíky ,, Moje dcera " dodal Harry , a já na něj pouze vykulil oči a můj výraz doplŇovala spadlá brada ,, Zavři ten chlebník, vletí ti tam moucha ! " řekl se smíchem Nai ,, No ale jak se námo tak ktomu aby tohle bylo tvoje potřebuješ ženskou ne ?! " ,,No a to je pravda hele Zayne, byla to nehoda , prosím slib mi že až ti řeknu cokoliv , zůstanež v klidu ! a nebudeš višilovat, no možná by to bylo na místě ale slib mi to prosím ! " jen jsem tam stál a koukal na něj jak kdyby mi každou chvíli chtěl říct že to má s mou mámou nebo já nevím ! ,,No víš já a ,..............
¨Tak tady je další díl :) , doufám že se vím bude líbit, Jak na to co Zaynovi řekne Harry bude ragovat ?
Adél :3
ČTEŠ
Story of my life - Sempra- One Direction
FanfikcePříběh o 18ti leté Steffanie která do onenosudného dne bude žít krásný život po boku své vrané klisny,je 1D vino za onen nešťastný osudný den ??!Bude Sempra žít ?