4. bölüm

9.7K 421 44
                                    

İlk olarak arkadaşlar, olabilidiğince uzun yazmaya çalıştım. Vote ve Yorumlar arttıkça bölüm uzunlukları da artar söyleyeyim :D Son bölüm 100 okuyucuyu geçmemesine rağmen hikaye 500 okuyucuya ulaştığı için bu bölümü paylaşıyorum. İyi okumalar :) 

Ders zilinin çalışı ile cüzdanını alarak,sözde arkadaşlarından birinin yanına gelip ağzını yaydırarak rutin yaptığı dedikodularından birine başlamasına fırsat tanımadan sınıftan çıkarak kantine doğru ilerledi. Tostunu alıp bir masaya otururken,Mert'in yanına doğru geldiğini farketti. Mert, Damla'nın gerçek dostu diyebileceği ve Damla ile diğer "arkadaşlarının" aslında hiç de iyi anlaşmadığını bilen neredeyse tek insandı.

"Nasılsın prenses ?" demişti Mert,Damla'nın yanındaki sandalyeyi çekip,oturarak.Damla,Mert'in gözlerinin ışıldadığını hemen farketmişti. "Yalnızlığıma,yalnızlık katmakla meşgulüm. Sana ne oldu, gözlerin parıldıyor ?"

Mert etrafına bakındı."Damla aslında senden bir şey isteyecektim...Bir kız hakkında. Sınıfa yeni gelen kızı biliyorsundur.Adı Mira.Onun hakkında bana yardımcı olur musun diyecektim. Yani bana kızı ayarla demiyorum elbette,sadece birkaç tavsiye." Damla gerçekten çok şaşırmıştı.Mira'nın güzel bir kız olduğunun farkındaydı elbette ama Mert'in eski sevgilisi nedeniyle çok üzülmüş,bir daha birini tanımadan aşık olmayacağına kendince söz verdiğini biliyordu.Mert,Damla'nın düşüncelerini yarıda kesti.

"Ee,Damla tavsiyen?"

"Bu konuda hiçbir fikrim yok ki Mert.Sonuçta yeni geldi,tanımıyorum."

"Tanışabilir,hatta arkadaş olup,ona benden bahsedebilirsin.Lütfen prenses,benim için yap bunu."

Damla,sözde arkadaşlarının Mira'dan nefret ettiğini bilerekten,bu arkadaş olma işinin onun için pek iyi olmayacağını düşündü.Ne kadar o yapmacık sürtüklerden nefret etse de, Damla'nın onların arkadaşı olmasının -arkadaşı gibi gözükmesinin- bir nedeni vardı;yalnızlık. Yalnız kalmaktan çok korkuyordu.O sürtüklerle arkadaşlıklarının gerçek anlamda bitmesi,sanki onu tamamıyla yalnızlığa sürükleyecek gibi geliyordu. Sanki bir şekilde muhtaçtı nefret ettiği insanlara. Yinede gerçek dostunu kıramadı. Başını sallayarak:

" Arkadaş olmaya çalışırım." dedi.Bir deneyecekti kızla arkadaş olmayı,yani denemekten ne çıkardı ki ? Damla'nın bu sözü üzerine,Mert'in yüzü gülüyordu adeta. " Harikasın,Damla." dedi ve kocaman bir sırıtış ekledi sözlerine. Damla'da sırıtarak,cevapladı Mert'in gülümseyişini. Lavaboya gideceğini söyledi. Yarısını bırakmış olduğu tostunu masadan almaya zahmet etmeden,lavaboya doğru ilerledi,Damla.Saçını düzeltip,ellerini yıkayarak biraz oyalandı lavaboda. Zilin çalışı ile sınıfına doğru ilerledi. Sınıfın kapısı yarı örtülüyüdü. Kapıyı açar açmaz  -karşısındaki kişide dışarıya çıkmak için kapıya yönelmiş olacak ki- bir erkekle adeta burun buruna geldi. Bür süre hareket edemedi. Damla gözünü karşısındakinin açık mavimsi gözlerinden alamıyordu.

Sevgili okuyucularım,umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. vote ve yorumlarınızı bekliyorum :D Bu arada Multimedia'daki Mert  :)

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin