Harap korang terhibur la ekk...
......................................................
Semua pelajar di Top1 high school heboh akibat kejadian yang baru berlaku di sekolah mereka. Ini tidak lain dan tidak bukan kalau gambar misteri tanpa diketahui penghantarnya tengah terpapar di tengah2 papan kenyataan umum.kejadian ini sering berlaku, tapi ia bnyak membantu guru disiplin dalam menyelesaikan kes dī sekolah tersebut.Semua pelajar terkejut melihat gambar tersebut kerana ia memperlihat seorang pelajar lelaki sedang dibuli oleh sekumpulan pelajar lelaki lain.Badan pelajar yang dibuli tersebut kelihatan lemah, kepalanya berdarah dan bajunya telah comot dan koyak manakala pelajar yang sedang membulinya itu sedang tertawa disisi lain sedang menunjukan muka bengisnya tapi malangnya muka mereka tidak dapat dilihat dengan jelas, gambar tersebut diambil di belakang sekolah mereka. Semua pelajar yang melihat gambar itu mula tertanya-tanya "siapa yang dibuli itu" "siapa pembulinya? "Darimana gambar ni datang? " Siapa yang menghantarnya? ". Mereka semua bertanya antara satu sama lain, tetapi jawapanya tidak juga diketahui. Semuanya hanya menggelengkan kepala dan ada juga yang menaikan bahu tanda tidak tahu.
Seorang pelajar lelaki lalu di tempat itu..kemudian dia berhenti,matanya melirik tepat pada gambar tersebut sambil bibirnya yang mengukir senyuman pelik.Selang beberapa saat, dia meninggalkan tempat tersebut.
Baekhyun Pov.
Aku melalui tempat dimana gambar yang aku lekatkan berada di sana sebelum masuk dalam kelas. aku berasa puas hati kerana dapat memecahkan tembelang kumpulan pembuli bersiri tersebut tidak lain kalau bukan Big bang yang selama ini hanya menyembunyikan sikap sebenar mereka itu dengan wajah mereka yang hensem. Orang lain tidak tahu siapa mereka tapi aku tahu... Ya, aku yakin. Aku seorang saja yang tahu dan suatu hari nanti aku akan pastikan perangai sebenar mereka akan terbongkar. Aku janji! Aku memang benci mereka kerana mereka telah......... Erk sakit hati bila mngingatkanya.
YOU ARE READING
Miss Angel & Mrs Stalker
FanfictionSeandainya kita tidak pernah bertemu, tiada perpisahan akan berlaku, tiada cinta akan diraih,tiada memori yang akan tercipta. Baekhyun: Tuhan hantar kau kepada aku mesti ada sebab dan inilah dinamakan takdir.. Bomi: Aku sakit bila tengok kau ced...