1.Bölüm

849 10 10
                                    

Multi :  Çağla ve Rüzgar
Bölüm Şarkısı : Major Lazer Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley) (Official Music Video)

Çalar saatin sesine uyandım. Her zamanki gibi yere fırlatarak onu susturdum. O sırada Rüzgar odama girdi. "Uyan uykucu , hadi okula geç kalmayalım. " " Ya uyyorum görmüyor musun ? " " Ya hadi geç kalacağız !" dedikten sonra odamdan çıktı. Rüzgar benim kankam , sırdaşım yoldaşım. Annem ve babam trafik kazasında öldükten sonra dedemin yanına taşınmıştım. Henüz 7 yaşındaydım . Bir gün dedemin arkadaşının evine
gittik. Rüzgar ile orada tanıştım. Rüzgar dedemin en yakın arkadaşının torunuydu. Onun da babası ölmüş annesi de onu dedesine bırakıp gitmişti. Aynı kaderi yaşıyorduk onunla . Derken aynı okula başladık . Şimdi de aynı lisedeyiz. Şehir dışında bir lise kazandığımız için beraber kalıyoruz. Yani aynı zamanda ev arkadaşıyız. Hazır olduktan sonra aşağıya indim. Rüzgar hazır beni bekliyordu. Arabaya binip okula doğru yola koyulduk. Vardığımızda hemen sınıfa geçtik. Ben Zeynep ' in yanında oturuyorum. Rüzgar da arka sıramızda Ayaz ile oturuyor. Her okulda olduğu gibi bizim de tayfamız var. Ben , Rüzgar , Zeynep , Ayaz, Çağrı, Selis beraber takılıyorduk. Zeynep ile Ayaz , Çağrı ile Selis sevgililer. Yanlarında olan fakat sevgilisi olmayan birtek Rüzgar ile ben vardık. Bir de Evrim bar tabii , Evrim Rüzgar ' a sırılsıklam aşık . Rüzgar ona yüz vermese de peşinden koşuyor. Bir ara sevgili olmuşlardı fakat uzun sürmeden ayrıldılar. Fakat tekrar birlikte olma yolunda ilerliyor gibiler. Ben her ne kadar kabullenemesem de Rüzgar ' ı kıskanıyorum. Çünkü Rüzgar benim sadece kankam değildi ilk aşkımdı . İlk tanıştığımızda ona aşık olmuştum. Fakat bu sonradan kankalığa dönüşmüştü , ona söyleyememiştim beni kanka gibi gördüğünü düşündüm , yapamadım. Teneffüs zili çaldığında irkildim . Zeynep ile dışarı çıktık. Arkamızdan Rüzgar ve Ayaz geldiler. Konuşup gülüyorlardı. Onlardan uzaklaştıktan sonra kendimi tutamayıp "Zeynep sanırım , ben tekrar aşık oluyorum. " dedim. Bir farklı gülüyordu Rüzgar. Hayat doluydu ... "Çağla kendine gel kızım kaç yıllık kankasınız " "Ya Zeynep biliyorum fakat ona deliler gibi aşığım , Yarın akşam evimizde parti vereceğiz ve bunu ona söyleyeceğim , dayanamıyorum ." "Peki , inş bir aksilik çıkmaz , detayları istiyorum ona göre haa.." Çıkış zilini duyduktan sonra Rüzgar ile eve gittik . Üzerimi değişip aşağı indim . Bir süre sonra Rüzgar da geldi. Beraber televizyon izliyorduk. Sessizliği ben bozdum."Yarın partide sana bir sürprizim var " dedim . "Benim de sana " dedi , şaşırmıştım...

Arkadaşalar bu benim ilk hikayem , bu nedenle hatam varsa yorumlarınızı bekliyorum . Lütfen yorumlayın ve voteleyin , sizi seven yazarınız 😊😘🙏

Arkadaştan Öte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin