Durmštrangas

137 6 2
                                    


Autorė: Valfregirl
Pavadinimas: Durmštrangas
Žanras: Fanfiction
Dalių skaičius: 4 (su veikėjų skyriumi)

Taigi... Istorija tikrai nebloga, bet sulauksi daug kritikos, prašau nepyk - yra kaip yra :')

Pavadinimas.
Nemanau, kad pavadinimas atitinka istorijos temą, galbūt nieko bendro ir neturi, nes tik istorijos herojė yra kilusi iš Durmštrango, o visas veiksmas vyksta Hogvartse. Manau turėtum atsižvelgti į šią pastabą ir pakeisti pavadinimą. 5/10.

Istorijos coveris.
Nepyk, bet coveris tiesiog fehhh. Čia blogiausias dalykas tavo darbe, jis mane tikrai atbaidytų nuo skaitymo, net nepagalvočiau, kad čia istorija apie burtus ar kažkas panašaus į Hario Poterio pasaulį - tekstas netvarkingas, citatos nįmanoma įskaityti, baltas popierius kurio kamputyje tupi susigūžusi mergina, kurią iš pradžių gali sumaišyti su juoda rašalo dėme. Jokios meilės... BUTINAI PAKEISK, o jei nemoki susirask kas moka, nes wattpade pilna žmonių mokančių tai ir galinčių tau padėti. 2/10.

Klaidos.
Klaidų jokių lyg ir nepastebėjau (bent jau didelių - ne) Nors ką gali žinoti, gi Svaj0kTyliai - visų aklųjų motina xD. 10/10.

Veikėjai.
Tikrai labai daug veikėjų, ir tų kurie yra istorijoje ir tų kurių nėra. Pirmosiose 4-iose dalyse jų iki kaklo ir dar galo nesimato, nes 5-oje dalyje atsiranda 'Veikėjų skyrius', kuriame yra pristatomi dar istorijoje neminėti veikėjai. Nu taip negalima žaisti žmonių atmintimi. Tą dalį turėtum perkelti, kad ji būtų pradžioje, tada būtų aiškiau. Kaip minėjau istorija dar kolkas 4 dalių ir gal ateityje tie veikėjai atsiras ir kažką nuveiks. 7/10.

Siužetas.
Istorija kolkas vos 4 dalių, todėl sunku aptarti siužetą, bet noriu pagirti ir pasakyti, kad pradžia gan įdomi ir įtraukianti, todėl skiriu 10/10.

Iš manęs sulaukei DAUG pastabų, tikiuosi atsižvelgsi į jas ir pasitaisysi. 34/50. Viliuosi , kad labai neįsižeidei, sekmės!!!

Vertino: Svaj0kTyliai

Istorijų Vertinimai ✔Where stories live. Discover now