Zayn Malik POV
Ik weet dat Harry nu bij Katie is. Dat idee spookt de hele tijd al door mijn hoofd. Waarom hij waarom niet ik? Ja ik ben een klootzak geweest maar Harry is toch ook geen lievertje. Ik pak mijn telefoon. Dat bericht van Harry lees ik nog eens. 'beter is het wel van mij' denk ik bij mezelf. Zou Katie dan weer bij mij terug komen? Ik wordt gek van mijn gedachtes en neem een lekkere koude douche. Ik herinner me hoe ik dit wel eens met Katie deed. Nou eigenlijk wou zij warm douchen en dat zette ik de douch ineens koud en dan begon ze te gillen. Ik lach bij de gedachte. Ik ben een lul geweest. Ik stap onder de douche vandaan. Ik trek een onderbroek aan en begin wat te zingen. Ik denk toch steeds weer aan haar. Ik pak wat kleding en trek het aan. Loop naar beneden en pak een sigaret. Ik loop de tuin in en steek hem op. Ik probeer mijn gedachten op nul te zetten maar er blijft steeds 1 ding in gedachte zitten, Katie.
Harry Styles POV
Ik zit bij Louis thuis. Niall, Katie en Louis zijn naar het ziekenhuis. Mijn gedachtes dwalen af naar Katie. Ze is gewoon van mij, eindelijk van mij en van mij alleen. Dan denk ik aan Zayn. Hij is de enigste die alles kan verpesten. Ik kijk op de klok, 13:32. Rond 14:00 zouden ze weer thuis komen. Eigenlijk wil ik vandaag iets leuks met haar gaan doen. Terwijl ik hard na denk wat we kunnen doen komt het idee dat het kindje van Zayn kan zijn bij me naar boven. Langzaam wordt ik boos en voel ik woede opkomen. Ik begin wat rond te lopen. Ik moet rustig worden, niets aan de hand, het kindje is van mij. die gedachtes probeer ik op mezelf in te praten. Het in al bijna 14:00 en ik loop even naar de badkamer. Ik neem een koude douche. Mijn gedachtes dwalen af naar Katie. Ik kom snel weer onder de douche en kleed me aan. 'Katie is van mij en blijft van mij' zeg ik hard op.
____________________________
nieuw hoofdstukje!!
wie vinden jullie beter bij Katie passen Harry of Zayn?
Lots of Love, Aurora x
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Fanficdit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...