Kararsızlık-12

385 29 0
                                    

HATIRLATMA

  "Rüyamda gri,sisli,nefes almakta zorlanılan bir yerdeydim.Bir sürü kuru ağaçlar vardı.Arkamda da bir adam ya da kadın vardı tam bilmiyorum sadece siyahlar içinde olduğunu gördüm,birden önüme çıktı ve çığlık atarak uyandım.Bu rüyayı vampir olduğumdan beri görüyorum"

  "Gri,sis,kuru ağaçlar,gri,sis,kuru ağaçlar,..."Birdena transa giriyordu;

  "İki katlı ahşap bir ev,

   Eski anılar,eski büyücüler,

   Bütün sırlar seni orada bekliyor,

   Yanlış bir seçim,yanlış bir karar.

   Orman dıştan güzel,içten kötü,

   Bir yeşillik

   İnsanlığın yok oluşu

   Kanların dökülüşü"

Birdena'yı ilk defa böyle görüyorduk.Transtan çıkarmaya çalıştık ama konuşması bitince kendisi çıktı.

   Çok şaşırmıştım "Birdena okuduğun şiir ne anlama geliyor?"

   Kendisi de şaşırmış görünüyordu "Hangi şiir?"

                  4.BÖLÜM

Herkes şaşkın görünüyordu.Genna"Yaklaşık bir dakika önce kendi ağzınla söylediğin şiir"dedi.

  "Ben şiir falan söylemedim"

Hepimiz birbirimize baktık.Birdena korkmuş görünüyordu "Daha 20 yaşındayım,bunamam imkansız,değil mi?"

  Yuonne tane tane,kelimelerin üzerine basa basa konuşmaya başladı "Sen şimdi söylediğin şiiri hatırlamıyorsun,öyle mi?"

"Evet,hatırlamıyorum"

Yuonne sakin ve sabırlıydı "Genna şiiri tekrar eder misin?"Biz vampirlerin hafızaları çok kuvvetlidir.Duyduklarımızı ve gördüklerimizi asla unutmayız.Genna şiiri tekrar ettikten sonra Birdena düz bir ifadeyle "Hatırlamıyorum" dedi.

  "Birdena,ailende büyücü olan başka kim var?"

Birdena koltukta arkasına yaslanıp işaret parmağını çenesine vurarak düşünmeye başladı."Brittenia teyzem var"

"Bugün gidip transa girmenle ilgili konuşabilir misin peki?"diye sordum.

"Hayır.Her salı ritüel yapıyor.Anca yarın gidebilirim"

"Tamam o zaman yarın git konuş mutlaka"Sonra Yuonne'ye döndüm.Archer hakkında konuşma vakti gelmişti artık.Archer,Yuonne'nin sevgilisiydi daha doğrusu eski sevgilisiydi.İlişkileri çok güzel giderken Archer birden ortadan kaybolmuştu.Bir daha da hiç aramamıştı.Bir yıldır ortalarda yoktu.Yuonne bu durumu her ne kadar umursamıyor gibi görünsede üzgün olduğu gözlerinden okunuyordu."Yuonne,Archer'den haber var mı?"

  Pat diye sorunca afallamıştı.Ama hemen kendini toparladı."Hayır,maalesef.Nerde olduğunu bile bilmiyorum.Yaşıyor mu,öldü mü..."Sesi git gide fısıltıya dönüştü.

"Kızlar,şey..."Birdena bir şey söyleyip söylememek arasında kalmış gibi görünüyordu.

Genna telaşlanmıştı"N'oldu?Yoksa yine mi transa giriyorsun?"

"Yok hayır sadece şey diyecektim...Archer'in yerini biliyorum"

Hepimiz öküzün trene baktığı gibi bakıyorduk Birdena'ya.

"Bana öyle bakmayın.Buraya gelmeden bir gün önce büyü kullanarak Archer'in yerini buldum.İki gündür de takip ediyorum.Üzgünüm Yuonne,emin olmadan söylemek istemedim"

Yuonne şok olmuştu,zor konuşuyordu "N-nasıl yani?Archer yaşıyor mu?"

  "Evet yaşıyor,tam yerini bilmiyorum sadece burada,Amerika'da olduğunu biliyorum"

  Hepimiz Yuonne'nin sevinç çığlığı atmasını bekliyorduk.Ama tam tersi oldu.

  "Lanet olsun!Yaşıyor ve bir yıldır beni aramıyor."Yuonne çok nadir sinirlenirdi ve bu da nadir anlarından biriydi.

  "Yuonne,Archer bir şeylerin peşinde."dedi Birdena.

  Yuonne gerçekten çok sinirliydi "Beyefendi neyin peşindeymiş?"

"Büyü kullanarak Archer'in bulunduğu yere gidip onu hayalet gibi izledim.Harabeye dönmüş bir yerde gördüm onu.Çok iğrenç kokuyordu orası.Arkasını dönmüş bir kadın vardı.Archer kadının arkasında diz çökmüştü 'Size yemin ederim o taşı bulacağım' dedi kadına.Gerisini bilmiyorum büyünün süresi dolmuştu"

  Yuonne ciddileşmişti "Ne taşı?"

  "Bilmiyorum"

Onlar konuşurken bende taşı düşünüyordum.En sonunda aklıma gelmişti "Sanırım o taşı biliyorum".Odama gidip taşı getirdim.

Genna emin olamamıştı "Onun aradığı taşın bu olduğunu nerden biliyorsun?"

  "Paul bu taşın çok değerli olduğunu söyledi.Kulübedeki kadın da bu taşı görünce çok korkmuştu"dedim.

  Yuonne elimi işaret ederek "Bencede bu taşı arıyor.Ama neden?"dedi.

  Neden olduğunu bilmiyordum tek bildiğim Kan Taşı burada güvende değildi.

İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin