3.Bölüm

639 7 5
                                    

Multi : Çağla ve Rüzgar

"E kızım çimdi siz ÇağRüz mü oldunuz yani ?!!!? " "Evet kanka beni öptüüğ" birbirimize sarıldık . Zeynep olanlara sevindi . Artık Rüzgarla sevgili sayılırdık . Okul çıkışı arkadaşlar bize geleceklerdi . Ayaz ' da bizim evin anahtarı vardı zaten . Geldiklerinde uyyor olsam da içeri gelirlerdi . Biraz uyuduktan sonra kalktım saat 4 olmuştu neredeyse gelirler diye düşünüyordum ki yürürken ayağım bir şeye takıldı ve düştüm. Rüzgar odasından çıkıp hemen yankma geldi. Beni banyoya taşıdı ve küvete oturttu. Eline batikon ve pamuk aldı . Batikon yarama değdiği an çığlığı bastım " AAAH , yavaş olsana be " "Ya tamam şimdi nasıl oldun daha iyi mi ? "Yanıyor biraz ""Tamam bekle birazdan geçer ağrın ."

Ayaz'dan

Ayaz gile geldiğimde cebimden anahtarı çıkarıp içeri girdim yukarı Ayaz ' ın odasına gidiyordum ki banyodan sesler duymaya başladım . " AAAH , yavaş olsana be " "Ya tamam şimdi nasıl oldun daha iyi mi ? "Yanıyor biraz ""Tamam bekle birazdan geçer ağrın ."Oha , yoksa bunlar OMG abi biz bile Zeynep ile daha ,tovbe tovbe ... O sırada banyodan çıktılar . Rüzgar "Oo sen ne ara geldin Ayaz " deyince "Abi demin geldim de gelmez olaydım baya meşguldünüz herhalde !" dedim imalı bir şekilde . Rüzgr anında anladı ve "Şaçmalama oğlum ayağına batikon sürüyorduk bee". o sırada Çağla da anladı ne demek istediğimi , yüzü kızardı . O sırada kapı çaldı diğerleri de gelmişti anlaşılan ...

Çağla'dan

Akşam olunca herkes evine dağıldı . Rüzgar ile baş başa kalmıştık. Odamın kapısı açacakken arkadan baba sarıldı. Elleri kalçama doğru kaydı büyük bir aşkla öpüyordu dudaklarımı , tam benden ayrılacaktı ki ellerimle şaçlarıyla oynamaya başladım . Şimdi daha büyük bir tutkuyla opüyordu beni
Bacaklarımı açıp beni kucağına aldı . Altımdaki sertliği hissedince irkildim . Elleri tişörtümün altına gitti . Tam tişörtü çıkaracakken geri çekildim . "B..Ben seni istiyorum fakat hazır değilim ilk seferimin özel olmasını istiyorum " " Peki prenses öyle olsun fakat hazır olmanı bekliyor olacağım " Beni yatağa bırakıp banyoya girdi .

Rüzgar'dan

Onu yatağa bırakıp banyoya girdim . Erkekliğim taş gibi olmuş , acıyordu . Beni öyle azdırıyordu ki gülümsemesi bile ufaklığa hareket veriyordu. Ellerimle onu okşamaya başladım işim bitince duşa girdim . çıktığımda Çağla uyuyordu . Üzerimi giyinip yanına uzandım ...

        Arkadaşalar bu benim ilk hikayem , bu nedenle hatam varsa yorumlarınızı bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



        Arkadaşalar bu benim ilk hikayem , bu nedenle hatam varsa yorumlarınızı bekliyorum . Lütfen yorumlayın ve voteleyin , sizi seven yazarınız 😊😘🙏

Arkadaştan Öte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin