Κεφάλαιο 5.

359 16 3
                                    

Στο προηγούμενο κεφάλαιο :

¶ Είχαμε γίνει και οι δύο μούσκεμα από την βροχή που συνέχιζε να πέφτει καταρακτωδώς, οι ματιές μας είχαν κλειδώσει, έβλεπα τα πανέμορφα κάστανα του ματιά να με κοιτάνε και τα υγρά χείλη του ... ¶

Συνέχεια ...

Ένιωθα περίεργα, ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα με είχε κυριεύσει, η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει τόσο δυνατά και γρήγορα, ένα φτερούγισμα αναστατώνε την καρδιά μου, είχα ανατριχιάσει ολόκληρη αλλά δεν κρύωνα... Το χέρι του ήταν καυτό σαν ήλιος και θέρμαινε το κρύο μου σώμα. Ήταν γυμνασμένος και διέκρινα εύκολα τις φλέβες στα χέρια του. Με το άλλο του χέρι κρατούσε σφιχτά την μέση μου.

Ξαφνικά γούρλωσε τα μάτια του σαν να θυμήθηκε κάτι, με άφησε όρθια και έφυγε φουργιόζος ! Τι περίεργο αγόρι...

Ήταν ο πιο όμορφος άνθρωπος που έχω δει! Σκέφτηκα σοκαρισμένη.

Συνέχισα να πηγαίνω προς το σπίτι γιατί έβρεχε πάρα πολύ

[...]

Πληκτρολογώ τον αριθμό της Εύας μετά από λίγα χτυπήματα το σηκώνει.

"Ελααα"(ακούω την βραχνιασμένη φωνή της σε συνδιασμό με το μπούκωμα που έχει και το συνάχι)

"είδα το πιο όμορφο αγόρι στον κόσμο" είπα ενώ ακόμα δυσκολεύομαι να το συνειδητοποιήσω.
"Εεε Ρενεσμε είσαι σίγουρα καλά μήπως έχεις εσύ πυρετό αντί για μένα;" Πάγωσε λίγο και συνέχισε
"Αυτό είναι έγινες μούσκεμα και τώρα κρυώσες, σου ανέβηκε πυρετος! Δεν εξηγείται διαφορετικά" Συμπλήρωσε με σιγουριά.
"Οι βρικόλακες δεν έχουν γήινες αρρώστιες" Είπα με έναν υπεροπτικό τόνο και στυλ ντίβας

"Πρώτη φορά ακούω να μιλάς έτσι για αγόρι ειδικά για γήινο έχω μείνει άναυδη όλους τους θεωρείς μέτριους"
"Καλά καλά έλα φτάνω σε λίγο θα τα πούμε απο κοντά έχε το νου σου στην πόρτα"
"Οκ οκ φιλάκια"
"Φιλάκια"απάντησα και η κλήση τερματίστηκε.
Έφτασα στο σπίτι της Εύας.

Χτύπησα δυό φορές το κουδούνι. Μετά η Εύα στεκόταν μπροστά μου με ανοιχτή την πόρτα.

" Μπες γρήγορα θα μπουν νερα! ! " Είπε φουριόζα.
Δεν απάντησα κατευθύνθηκα αμέσως προς το μπάνιο του σπιτιού της βρήκα το πιστολάκι για τα μαλλιά, το έβαλα στην μπρίζα και άρχιζα να τα στεγνώνω κάνοντας αργές κυκλικές κινήσεις, όταν τελείωσα το έσβησα και το έβαλα στη θέση του. Η Εύα μου έφερε μια αλλαξιά ρούχα δικά μου και κάλτσες που είχα αφήσει άλλη φορά απο slip over ώστε να μην μείνω με τα βρεγμένα. Πήρα τα ρούχα και τα φόρεσα απευθείας.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 07, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Renesmee Cullen (The twilght saga)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang