Merhaba merhaba merhaba :) Nasılsınız bakalım? Dedim ki bu bölümde işlerin rengi biraz koyulaşsın. Nasıl mı? Okuyup öğrenebilirsiniz.
emmanora iyi okumalar diler ;)
"İlkay?" Onur ayağa kalktı. Kız yanımıza gelmişti. Bizi kalabalıktan uzak bir yerde baş başa görünce umarım yanlış anlamamıştır diye düşünürken kızın bana gülümsediğini fark ettim.
"Merhaba ben İlkay, Cemre değil mi?" dedi elini uzatarak. Elini sıktım.
"Evet"
Onur "Kızlarla takılacağını söylemiştin. Hasretime dayanamayıp beni görmeye mi geldin?" diye sordu. Al işte yine o kibirli tını ortaya çıkmıştı. İnsanların bazı huyları ne kadar zaman geçerse geçsin değişmiyordu işte.
"Senin mesajı görünce kızlara dedim ki neden bir partiye gitmiyoruz? Böylece seni de görebilecektim." Dedi göz kırparak.
Şöyle bir bakınca kırmızı elbisesinin içinde oldukça güzel görünüyordu. Küt kesilmiş sarı saçları yüzünü düzgün bir şekilde çevreliyor ona aynı anda hem sevimli hem de kadınsı bir hava katıyordu.
Çıkardığım sonuç kızın çok güzel olduğuydu. Ve Onur'la çok yakışıyorlardı.
Bu sahne elimde olmadan buruk hissetmeme sebep oldu. Sanki yıllar sonra bulduğum arkadaşımı tekrar kaybediyormuşum gibi...
~~
Uyandığımda ayaklarım hala ağrıyordu. Gece geç saatte dağılmıştık. Benim alkol almadığım için bir problemim olmasa da Ege bir yerden sonra saçmalamaya başlamıştı. Alkım'la onu zar zor eve götürdüğümüzde Kemal amca uyanıp onu odasına götürdü. Bugün kesinlikle bir fırça faslı yaşayacaktı.
Onur'un nişanlısıyla tanışmıştım. Kızda resmen şeytan tüyü vardı. İlk kez konuşmama rağmen sevmiştim.
Kahvaltımı yaptıktan sonra biraz ortalığı toparladım. Biraz daha kendime gelmiştim. Şunu anlamıştım ki ben kesinlikle gece insanı değildim. Ve topuklu giymek de tam bir işkenceydi...
Öğlen saatlerinde Ege'yi aradım.
"Kimsin?"
" Cemre, adım gözükmedi mi?"
"Daha gözümü açmadım ki çok erken değil mi?" dedi uykulu bir sesle.
"Öğlen oldu. Baban çok mu kızdı diye merak ettim."
"Off sanki kafam pinpon topu gibi oradan oraya zıplıyor. Sanırım bir ara geldi. Benim size göz kulak olmam gerekirken sizin bana göz kulak olmanız hakkında bir şeyler söyledi."
"Çok kötü değildi yani?"
"Tek seferde biteceğini sanmıyorum, acaba ayılmamış gibi mi yapsam? Kafam azarlanmak için fazla ağrıyor." Güldüm.
"Bence içmemek daha yerinde bir karar olur. Ama Buğra'nın üstüne kusman hoşuma gitmedi desem yalan olur." İkimiz de güldük.
~~
Boş boş duracağıma iş bakmak için çıkmaya karar verdim. Henüz kimseye bir şey anlatmamıştım ancak staj için neden geri dönmediğimi merak edeceklerdi. Tüm olanları nasıl anlatabilirdim ki?
Birkaç yere girip çıktım. Kafamda ne aradığıma dair hiçbir şey yoktu. Bir süre sonra amaçsızca yürüdüğümü fark ettim. Bugünlük bir şey bulamamıştım. Yarın şansımı tekrar deneyecektim. Eve vardığımda hoş olmayan bir sürprizle karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Kilitli
RomanceBazıları aşka inanmaz,bazıları ise umutsuzca aşkı bekler... Birde aşık olduğunu fark etmeyenler vardır... Bazı şeyler zamanla değişir ancak değişmeyen şeyler de vardır... Aşk bunlardan biridir... Onu hiçbir şey bozamaz çünkü sevdiğinin kalbinde kili...