Много те обичам

813 50 9
                                    

~Гледна точка на Джунгкук~

Беше към 04ч. Събудих се и видях най-красивото лице на света. Скайлър беше толкова красива, докато спеше, че щеше да бъде срам да я събуди човек. Много исках да я целуна, но щях да я събудя. Отидох за малко до бюрото и взех няколко листа и молив и започнах да рисувам Скайлър, докато спи. Добре, че стоеше в една поза, сякаш позираше за мен.

Докато минавах с молива по хартията, се страхувах Скайлър да не се събуди, затова рисувах бавно. Мина около половин час и завърших рисунката. Нямах какво друго да правя, освен да съчинявам някакви мелодийки. Докато пишех, отвреме навреме поглеждах и към Скайлър, която все стоеше във тази поза. Не помръдваше изобщо. Тя се опита да се завърти на другата страна, но не успя и отвори очи.

-Скайлър, будна ли си? - попитах я и я помилвах по рамото.

-Н-не мога д-да помръдна... - едвам промълви.

-Как така не можеш? - странно, да не можеш да помръднеш.

-Просто...не мога. Не си усещам краката. - каза тя в опит да помръдне.

-Чувстваш се парализирана? - попитах я, а тя в отговор ми кимна. - Да ти раздвижа ли краката?

-Би било хубаво. - Скайлър ми се усмихна. 

Започнах да движа краката ѝ нагоре-надолу в продължение на няколко секунди.

-По-добре ли си? - попитах я и легнах до нея.

-Да. Благодаря ти. - Скайлър ме прегърна и пак заспа, а аз започнах да галя меката ѝ коса, след което и аз заспах.

~~След няколко часа на сутринта~~

~Гледна точка на Скайлър~

Събудих се в прегръдките на Джунгкук. Чувствах се много комфортно, докато главата ми беше на гърдите му. Спеше така спокойно. Сърцебиенето му беше нормално, но се усили. Какво ли сънуваше? Видях как красива усмивка се появи на лицето му и той се зачерви. Дали още сънуваше? 

Докато още спеше, Куки бавно се доближи към мен. Усетих топлите му устни върху моите. Но той бързо отвори очи и прекъсна целувката.

-Явно съм сънувал. Но се радвам, че не беше само сън. - когато той го каза, широка усмивка се появи на лицето му.

-Докато спеше, се усмихна много мазно. Какво сънува толкова? - попитах го и Джунгкук обви силно ръцете си около мен.

I need UWhere stories live. Discover now