Vánoční nálada (2\2)

70 8 5
                                    

Všechny dárky kromě jednoho chodícího a živého jsme daly pod stromeček. A sedly jsme si ke stolu kde se už podávala večeře.

...................................

"Bylo to výborné holky" pochválili nás kluci.

"Tak co takhle jít na dárky" všichni utekli od stolu radostí a zvědavostí co dostanou.

Rony a Jack nás pozorovaly jak si rozdáváme dárky. Všem se jejich dárečky líbily. Asi nemá smysl říkat co všechno kdo dostal. 

"Kim!!" málem jsem leknutím vyskočila do stropu.

"Copak nelíbí?" usmála jsem se na Luka kterému asi za chvíli vypadnou oči.

"Miluju tě" zvedl mě do vzduchu a začal se se mnou otáčet dokolečka.

"Takže se ti asi líbí" srovnala jsme si šaty a zase si sedla.

"Víc než líbí. nechci na ní šahat abych jí neušpinil" 

"Luku já ti jí koupila na hraní a ne aby si na ní šahal se sametovými rukavicemi aby si jí nezašpinil" zasmála jsem se.

"Na otevři ten ode mě"

Byla to obálka. Otevřela jsem jí a tam byli dvě letenky .

"Maledivy . A s kým si tam mám jet pohrát" provokativně jsem se usmála.

"Já pojedu" usmál se Harry ze srandy.

"Na to zapomeň já s tebou jedu. U uvidíš Velkédivy až nás někdo večer uslyší. Musíme to tam všechno vyzkoušet. Každou místnost" 

"Lukasi ty prase " začala jsem se mu smát do ramene.

"A ještě něco jsem ti koupil" tentokrát to byla podélná krabička.

Byl tam přívěšek s polovinou srdce z rubínu. "To je krásný. Děkuju" dala jsme mu pusu.

"A koukej" měl na krku ten samí akorát druhou polovinu. "Chtěl jsem ti dát celé srdce, ale nějak mi ten náhrdelník upadl a srdce prasklo tak jsem ho nechal předělat na dva řetízky. A podívej na druhou stranu"

Byli tam dvě data. "v tenhle den jsme spolu začaly chodit" ukázala jsem na první.

"Ale tohle je co?" druhé jsem si nepamatovala .

"Den kdy jsme měli náš první sex. Mám to tady taky vyryté"

"No jo. To bys nebyl ty aby tam nebylo něco úchylného" všechny dárky už byli od stromečku fuč.

"Nialle. Promiň ale nějak jsem tvůj nestihla zabalit a tak. Jen pro něj zajdu"

"V pohodě" usmál se.

"Tak pojď Jerry" vzala jsem ho do náruče.

Utíkala jsem zpět dolů.

"Ty mi chceš dát Jacka?" vykulil oči.

"Tohle není Jack. Jack je tamhle" ukázala jsem na druhou stranu gauče. " Tohle je Jerry sourozenec Jacka. Byl jen podvyživený protože byl nejmladší tak musel zůstat déle u maminky" podala jsem mu ho.

"Tak proto jste se ptaly na to jméno. Děkuju Kim" vyskočil na nohy a začal mě objímat.

"Nemáš zač jsi můj kámoš. Teď kupuj hračky jemu a ne Ronymu" ten na to zareagoval a začal štěkat.

"Pojď sem ty můj blbečku" podrbala jsem ho.

Na to přiběhl i Jack a začal kolem nás běhat.

"Tyhle vánoce byli ze všech nejlepší" na tom jsme se shodly .

Jak jinak když jsou všichni šťastní , ale to jsem ještě nevěděla co se stalo.


Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat