Prolog

1.6K 59 21
                                    

Tak děcka nejsem ještě z dovolené, ale když je chuť, tak to prostě musím napsat. Píšu narychlo, tak mě neukamenujte🙂

Hádejte kdo bude Zvíře?😂

Ty si taká suka" řekl a tvrdě přirazil. Bolestné steny, vrzání postele a šustění oblečení se rozléhalo po místnosti. Tělíčko svázané provazy se chvělo a vzlykalo. Chtělo utéct. Zvíře, které se po něm sápalo nemělo dost. Chtělo víc. Ukazuješ sa ostatným ako nejaká štětka" zařvalo Zvíře. Osoba pod ním se zmohla na jediné O-omlouvám...se" vzlykal. „Tak ty sa ospravedlňuješ...trochu neskoro!" řekl, tvrdě přirazil a vyvrcholil. Sakra" zaklelo Zvíře a šlo se osprchovat. Osoba stále ležící na posteli plakala. Hodně. Bolestivě. Bálo se, že se vrátí a něco jí udělá. Cítil jak z něj vytéká sperma Zvířete. Byl strašně unavený a tak vyčerpáním usnul.

Zvíře vystoupilo z koupelny. Okolo pasu ručník. Z vlasů mu padali na podlahu kapičky vody. Stál ve futrech a koukal se na osobu ležící v posteli naproti. Viděl jak sedřené tělo od provazů trpí má všude modřiny a je ulepený od jeho spermatu. „Do prdele" řeklo tiše Zvíře a praštilo tvrdě pěstí do futer. Oblékl se, zabalil si svoje věci, rozvázal roztřesené tělíčko a přikryl ho. Odcházel. Nechtěl, rád by se koukal jak něžné stvoření spí, ale nemůže, bojí se rána. „Určitě sa ma bojí" pomyslel si. Nazul si boty, otevřel dveře od pokoje a jeho poslední slova byla „Prepač Šimone..."  a se smutným výrazem ve tváři odešel.

Lidi, budu ráda za KOMENTÁŘE, a taky nevím, jak budu vydávat často😅

PS:Jak se vám líbilo Zvíře ?😁😁

PPS:Doufám že to bylo dost pikantní 😂😂


SmuGo-NárazKde žijí příběhy. Začni objevovat