-12-

655 31 8
                                    

Hızlı adımlarla evin yolunu tutarken cekette pes edip yağmura teslim olmuştu. Damlalar şiddetini arttırıp canımı yakmaya başladığında koşmaya başladım. Görüş alanımı tamamen kapatmaya çalışan yağmur damlaları yüzünden karşı kaldırıma geçmek için etraftaki arabaları kontrol edemeden yola atladım. Duyduğum fren sesine aldırmadan son sürat eve koştum.

Sonunda eve ulaştığımda gökyüzü kendini ikiye ayırmaya çalışıyormuşcasına bir gürültü daha patlattı ve ardından etraf birkaç saniyeliğine ağaç misali dallara ayrılan şimşekle aydınlandı. Zamir'in verdiği sırılsıklam olmuş ceketi üstümden çıkartıp daha sonrasında kurutma makinasına atmak üzere askılıkta beklemeye aldım. Ceketi ona nasıl geri vereceğim konusunda hala hiçbir fikrim yoktu. Ve tabi ceketle birlikte ona bir teşekkür borcum vardı.

Yavaş ve ıslak adımlarla odama doğru ilerleyip üstüme yapışmış olan giysilerden kurtulmayı planladım. Odamın kapısından geçtiğim sırada titreyen telefonum susmuştu. Hızlı hareketlerle lanet telefonumu en son koyduğum yeri bulmaya çalışıyordum.

5 mesaj
4 cevapsız arama

Elim kilit açma tuşuna giderken kalbim bir anda ritmini hızlandırdı. İçimden bildirimlerden herhangi birinin Tibet'e ait olması için deli gibi dua ediyordum, diğer yandan da onu hayatından çıkartacak biri olarak bunu istemediğimin farkındaydım. Dokunmatik ekranda elimi yavaşça kaydırdım ve saliseler içinde mesajların düşmesini izledim. Ve işte!

Tibet: Merlin, nerdesin?

10 dakika önce atmış. Bana karşı davranışlarını değerlendirip daha yeni aklı başına geldi herhalde.

Merlin: Ev.

Koyduğum noktanın sertliği ve cümlenin tersliği umrumda değildi. Ben hayatta bir şeylere körü körüne bağlanan o saf tiplerden değilim, gitmek mi istiyor kendisi bilir. Bana mesaj atıp geri çekilen kendisi sonuçta.

Tibet: Dışarısı baya tehlikeli şuan o yüzden sordum

Merlin: Anladım.

Her ne kadar dışarıdan gelmek istediğimi ona ne kadar alındığımı söylemek istesem de kendimi durdurdum.

Tibet: İyi misin?

Merlin: İyiyim neden iyi olmayayım? Yazdığın şeylere takılıp sana tavır yapıp trip atacağımı sanıyorsan yanılıyorsun. O kadar çocuk değilim.

Tibet: Şey, baya ıslanmış gözüküyordun o yüzden sordum iyi misin diye

NE?!

Tibet: Ama alınmadığını bilmek iyi oldu :)

Mesaj.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin