"Ah Harry,sonunda geldin.Gemma da yok evde yetiştiremiyorum yemekleri yardım et bana."
"Tamam ne yapayım ben?"
"Sen salata hazırla,ben tatlı yapmaya başlayacağım arada da fırına bak tavuk fazla pişmesin."
Harry malzemelerini alarak salata yapmaya başladı.
"Gemma nereye gitti?Niye sana yardım etmiyor?"
"Ay bilmiyorum bir şey demeden çıktı gitti.Ne oluyor anlamıyorum ki bu kıza.Erkek arkadaşı falan mı var acaba?"
"Bilmiyorum olabilir."
Harry salatayı hazırlayıp,Anne de keki fırına verdikten sonra kendilerine kahve yapıp salona oturdular.
"Babam akşam gelecek dimi?"
"Evet evet geliyor."
Harry kumandayı alıp kanallara bakmaya başladı.En sonunda How I Met Your Mother'ı görünce durdu.
"Ah işte bebeğim de buradaymış." Harry sevinmiş izleyecekken itiraz etti.
"Ya hayır ya,niye Barney ve Robin'in sevgili olduğu bölümü yayınlıyorsunuz ki?Orada gül gibi Ted varken playboya koşan Robin,seni de hiç affetmeyeceğim." diyerek kanalı değiştirdi.
"Harry niye değiştirdin izliyorduk?"
"Yok,o ikisini birlikte görmek ben de kaşıntı yapıyor."
Anne güldü.
"Ben tavuğa bakayım."
Harry en sonunda sıkılıp odasına çıktı.Bugün dostlarıyla fazla ilgilenmediğini fark edip yanlarına gitti.
"Unutmadan Barney,hemen senin yerini Robin'den uzak bir yere değiştireyim."
"Hermione'cim,evladım Harry burada.Ron kadar başına taş düşsün e mi?"
Harry bitkilerine her zaman sevdiği insanların,karakterlerin ismini verirdi.
"Bu akşamki misafirlerin yanına hiç çıkmak istemiyorum Freddie.Bazen diyorum ki keşke ben de ruhumu bir bitkiye hapsedebilsem.Böylece kimse bana karışmazdı.Gece gündüz sizinle konuşurdum."
Harry derin bir of çekip Freddie'nin anısına pikabına A Night Of The Opera'yı taktı.Masasına geçmeden önce yan tarafa bakmadan edemedi.Ama perdesi kapalıydı.Sanırım daha eve gelmedi.Neden bu kadar uzun sürdü ki?Kayıp mı oldu yoksa yavrucak?
Harry 'aman banane' diyip masasına oturdu ve karakalem çizmeye başladı.
*
"Harry!" Aniden kapısı açılan Harry irkildi.
"Ne yapıyorsun sen? Gemma geldi,baban geldi,misafirlerimiz geldi sen yoksun.Yemeğe geçeceğiz şimdi gel hadi."
Harry saatine baktı.Akşam sekizi gösteriyordu.Yaptığı çizimi 'Queen' dosyasına koydu.Karakalem artık Harry içi sıradan bir şeydi.Canı sıkılsa geçer çizerdi ve herhangi konuda bir şeyden bile dolu resmi olduğu için onları dosyalara ayırdı.
Saçının topuzunu bozup tekrardan yaptı.Odanın her yerinde olan bitkilerine dönerek; "Bana şans dileyin dostlarım." dedi ve odadan çıktı.
Merdivenlerden edalı edalı inerken koltukta ona arkası dönük oturan iki silüet gördü.'İşte başlıyoruz.' diye kendisine fısıldadı ve yanlarına gitti.