Ca un ingeras... Cat de dulce poate fii,de asta o iubesc!
Abia astept sa ii vad reactia,maine,cand va vedea tot ce i-am pregatit...Sper ca ceilalti s-au descurcat...
E timpul s-a dorm,maine e o zi mare,asa ca ma asez in pat langa ingerasul meu, incet sa nu o deranjez,dar aceasta ma simte si se intoarce cu fata spre mine imbratisandu-ma si asa am adormit...
Dimineata:
Ma trezesc inaintea ingerasului meu si vreau sa ii pregatesc micul-de-jun...
C:Neata,iubito!
B:Neata!
C:La multi ani! Te iubesc!
B:Multumesc! Si eu te iubesc!
C:Acum mananca,avem treaba!
B:Hmm! Ce treaba?
C:E surpriza!
B:E vorba de surpriza de sapt trecuta?
C:Da,aceea,care se va intampla astazi. Acum probeaza asta...
B:Wow,Cale! E asa frumoasa,multumesc!
C:Orice pentru tine,iubito! Si apropo pe birou e o cutiuta,sa o desfaci numai dupa ce te imbraci... Te las acum,pa!
B:Papa!
P.OV Bibi:
Ador rochia de la Cale,mi se potriveste perfect... Ok!Mai am sa ma machiez putin...
O sa folosesc doar rimel si un ruj rozaliu,apropiat de nuanta buzelor mele pentru ca nu prea imi place sa ma machiez... Parul mi-l las desfacut,iar acesta fiind proaspat spalat vine putin ondulat(asa este parul meu natural) si sunt gata...
Cand am coborat jos l-am cazut pe Cale imbracat asa:Ce dragut! A incercat sa se asorteze cu mine cat de cat... Ii statea foarte bine asa,chiar era sexy...😂
C:Wow!
B:Ce s-a intamplat?
C:Nimic,doar ca am realizat ca am cea mai frumoasa iubita.😍💓
B:Vaai! Multumesc frumos!
C:Cu placere! Mergem?
B:Sigur!
Am mers la un restaurant,care era foarte romantic...
Acolo ne astepta o masa pemtru doi,ornata cu lumanari facand-o foarte romantica. Ne-am asezat,iar un chelner ne-a adus meniul si ne-a intrebat ce dorim sa mancam. Dupa ce am mancat, Cale dispare de langa mine si apare pe scena cu chitare in mana,oare ce vrea sa faca?
C:Vreau sa dedic aceasta melodie frumoasei mele iubite,aratand spre mine si atunci m-am rosit...
Dupa terminarea cantecului acesta ma chemat pe scena,ma luat in brate si mi-a spus: La multi ani,iubito!😍
Apoi ne-am sarutat,iar toata lumea a inceput sa aplaude...
Cat de frumos a putut sa fie! Ma facut cea mai fericita femeie de pe pamant,il iubesc!
C:Iubito,ce zici? Vrei sa mergem prin parc?
B:Da,oricum vreau sa ma plimb.
In drum spre parc Cale s-a oprit la o florarie de unde a luat un buchet foarte frumos de trandafiri,alb si rosu,trandafirii mei preferati.
C:Poftim!
B:Multumesc! Si il sarut,apoi ne continuam drumul pana in parc...
Ajunsi in parc,toata lumea se uita ciudat la noi,deoarece eram imbracati foarte elegant pentru o plimbare in parc,dar mie una nu-mi pasa,daca sunt el ma simt cel mai bine si nu imi mai pasa de parerea lumii...
C:Iubito,esti ok?
B:Da,sunt ok!
C:Mergem acasa? E deja ora 20:00.
B:Bine!
Hmmm,ciudat!
B:Cale?
C:Da?
B:Ce e cu linistea asta in apartament?
C:Nu stiu,probabil ceilalti nu or fii acasa.
B:Aha! Eu ma duc sa imi dau tocurile jos si vin apoi...
C:Bine,te astept pe terasa.
B:Ok,vin imediat...Pup!
C:Hei,pai ce faci? Spui ca ma pupi si pleci?
B:Off! Vino-ncoace! Si il sarut apasat pe buze si apoi plec...
P.OV Cale:
Ma duc pe terasa unde ii vad pe ceilalti.
*Surprizaaa!*
C:Bai sunt eu! Daca va auzea? Era sa stricati surpriza!
J:Scuze frate! Am crezut ca esti Bianca...
C:Nu-i nimic! Acum liniste ca vine.
*Surprizaaa! La multi ani!*
B:Vai prieteni! Va multumesc mult!
So:Nu ai pentru ce! Ce nu facem noi pentru tine...
B:Eu nu...nu stiu ce sa mai spun!
C:...***
Hei!Gata si capitolul 12!
Astept pareri...
Ly!❤💓
CITEȘTI
I Love You...Today,tomorrow,always
FanfictionPatru prietene Bianca,Alexandra,Ana si Stefania sunt fete care ar face totul pentru ași împlini visul...așa că într-o zi hotărăsc să participe la un casting pentru o trupă, pe numele ei SHOT,dar ce se întâmplă când acestea încep să se îndrăgostească...